Kestävyys vai ulkonäkö?

Glocki hiekassa

Pohdin tässä, kun ostin ak:n, koska siinä oli ver. 3 rataslaatikko, eikä siihen tarvinnut vaihtaa mitään sorboja tai liittimiä. Ostin sen aseen kestävyyden takia. Jos kaikki aseet olisi yhtä kestäviä, niin olisin ottanut vissiin M4:sen. Mutta eihän ak:ssa mitään vikaa ole. Kaunis ase.

Seuraavaksi pähkäilen pistoolia. Siinä minulle on tärkeämpää ehkä se ulkonäkö, kun en tule käyttämään pistoolia paljon. Ehkä 5-6 lippaallista viikossa.
Vaihtoehtona siis ulkonäöltään minulle itse mieluisin pistooli, eli tämä:
http://www.taiwangun.com/en/g-17-gen-4-tan-we?from=listing&campaign-id=19

Ja kestävyydeltään sopiva vaihtoehto tässä: http://www.taiwangun.com/en/kjw-1911-full-metal-gas-blow-back-pistol-replica-kjw?from=listing&campaign-id=19

Ekan linkin pistooli kestää vähintään sen vuoden, jopa 2. Toisen linkin ase kestää varmasti 2 vuotta ja ylikin. Ulkonäkö vai kestävyys?

(Olen kattonut siis kaikki tarvittavat videot näistä pistooleista)

11

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • softerikopteri

Noniin siis:
      En ole mikään asiantuntija joten älä laita paljon painoarvoa sille mitä sanon mutta kerron nyt mielipiteeni:
      1911 ei ole mielestäni paljoa rumempi kuin glock... (m?)1911 lähtee 20fps kovempaa joka ei oo hirvee ero
      molemmat alumiinista ja glockissa myös nylonia... eikö se ole kestävää siis (en tiedä itse) joten aika lailla samanlaiset muuten paitsi että ulkonäkö on eri ja glock on se vähän hienompi. Ehkä ei yhtä kestävä mutta hankkisin itse sen.

• Ketjun aloittaja

Korjaan vähän ja lisään vielä.
        Molemmat pistoolit on siis hienoja, mutta paksummat pistoolit on kauniimpia. Jotenkin antaa vaan sellaisen esikuvan, että on aidompi ase. Sitten, kun itse kävin ensimmäistä kertaa Proairsoft-liikkeessä, niin olin aika yllättynyt, kun monet pistoolit oli paksumpia, miltä näyttää, eli parempia, kuin kuvissaan.

Kestävyydestä vielä, että jos ei ollut ilmiselvää, niin WE:n valmistajat eivät ole valmistaneet monia tarpeeksi kestäviä pistooleja. On ollut juttuja, jossa suutin on hajonnut, vasara rikkoontunut, piippu halkeentunut, kuulat jumittanut piipun sisään ja lippaiden vuotoa. Mun puolesta aseessa voi olla muovia alaosassa, kunhan luisti on metallia.
        Mä en tiedä, millaisia ovat uudemmat aseet, joita WE tekee. Taatusti parannettu, mutta vikoja löytyy, kun omistaa WE:n pistoolin kauan.
        En aio käyttää siis rahaa pistoolin osien vaihtamiseen.

• 4+20=23

IMO we < kjw. Vaikka nuissa uusissa we:n pyssyissä on alettu jo käyttämään kunnon terästä kriittisimmissä paikoissa, toisin kuin ennen kun olivat jotain valurautaa, tietääkseni. Ja jos tuo g17 miellyttää enempi sinua, niin voihan kjw:n glockin maalata myös.

• ketjun aloittaja

WE:n gen. 4 glockeista ei ole kuullut paljoa mitään valituksia. Ehkä jotain, että lippaanvapauttimen nappi jää pohjaan ja liipaisinongelmia.

Itekkin mietin, että ottaisko KJW G23:sen, mutta täysikokoinen pistooli olisi mun mielestä mieluisin. Lähtiksetkin vähän kovempia. Maalata en aio. Alaosa pelkästään hiekanvärinen.

Jos alennusta tulee vain yhteen pistoolin Taiwangunissa joskus joulun aikaan tai keväällä, niin siitä vaan ottaisin halvemman pistoolin. Noi pistoolit tekee sitä, mitä pitääkin.
        Mulla oli joskus G&G Extreme pistooli, niin ottaisin muun, kun 1911 tällä kertaa.

• Ghjjf

M1911 ongelmana lippaiden todella pieni kaasutilavuus, eli jos 1911 hankkisin niin ehdottomasti co2 versiona. Glock on hyvä perusvarma valinta ja P226 on toinen erinomainen vaihtoehto.
      Jos aseen ei ole pakko olla metallia niin Maruin kaasupistoolit on hyviä toimintavarmoja vaihtoehtoja.

• Ketjun aloittaja

Joo, oon kuullut samaa, että M1911 kaasulippaaseen ei mene paljoa kaasua. Se vähän tuotti pettymystä. Kaasu on kummiskin halvempaa, kuin co2, mutta tuntuma co2 aseessa on parempi.

Tunnen yhden edellisen kauppakumppanini, jolla oli Maruin glocki. Luisti ja alaosa oli muovia. Siinä oli halkeama luistissa ja kaasuventtiili ei vissiin toiminut, kun se ei käyttänyt sitä. Taisi olla maanantainkappale tai tosi paljon käytetty.
        Muoviluistia vastaan mulla ei ole mitään. Kevyt pistooli ja kestävyys Maruin pistooleissa on parasta.

• softerikopteri
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

Joo, oon kuullut samaa, että M1911 kaasulippaaseen ei mene paljoa kaasua. Se vähän tuotti pettymystä. Kaasu on kummiskin halvempaa, kuin co2, mutta tuntuma co2 aseessa on parempi.

Tunnen yhden edellisen kauppakumppanini, jolla oli Maruin glocki. Luisti ja alaosa oli muovia. Siinä oli halkeama luistissa ja kaasuventtiili ei vissiin toiminut, kun se ei käyttänyt sitä. Taisi olla maanantainkappale tai tosi paljon käytetty.
        Muoviluistia vastaan mulla ei ole mitään. Kevyt pistooli ja kestävyys Maruin pistooleissa on parasta.

Ööö siis ei mulla mitään sun pistoolinhankintaa vastaan oo ja en oo ite kunno järjestetyis peleis käyny nii eikö sillä ak:lla saa ampua läheltä? Kun muuten pistooli tuntuu aika turhalta rynkyn kaa...

• Ketjumies
        softerikopteri kirjoitti:

Ööö siis ei mulla mitään sun pistoolinhankintaa vastaan oo ja en oo ite kunno järjestetyis peleis käyny nii eikö sillä ak:lla saa ampua läheltä? Kun muuten pistooli tuntuu aika turhalta rynkyn kaa...

Olen halunnut omaa pistoolia pitkään. On tilanteita, jossa pistooli tuntuu kätevältä vaihtoehdolta. Meidän peleissä on myös pistoolipelejä ja one in the chamber-pelikin, jolloin pistooli on hyödyksi.
        Kaasupistooli ampuu heti, kun painan liipaisinta ja sillä on hauska ampua.

• WE Glock on aina jotain pientä vikaa. KJW M1911 jokkut kehuu hyväks ja jokkut haukkuu huonoks koska alumiinia.

• softerikopteri

Aaa ok no ei sitten mitään :D ja itsekin kyllä tykkään pistoolista mutta ennen aion hankkia kunnon sähköaseen kyllä

olenko ainoa joka käyttää mitään hymiöitä? xD

• veksuairsoft

Itellä on we glock, hyvä on kuhan huoltaa useasti ei tule ongelmia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1558
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1549
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1353
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1008
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe