eli ongelma on olen hommaamassa jonkinlaista tarkkuuskivääriä mutta haluaisin tietää että kumpi on parempi snow wolf m24 vai cyma m4 jonka muokkaisin kivääriksi. (tähtäin, änäri, lyhyt lipas, bi-podi) onko sähkö ase tarkkuudeltaan aivan surkea ajatus ? lähtönopeus oli 120-130 m/s ja m24 oli 130m/s. en sitten pyytänyt henkilöitä..-"toi m24 o iha paska osta warrior" yms sh*ttiä joltain 13v pojalta. :)
m24 vai AEG..
11
99
Vastaukset
- softaaja :)
M4:stä tulisi dmr ja hanki vielä pidempi piippu siihen niin tulee tarkempi.
ja jos et tykkää niin voit muokata takas rynkyks - 2+17=18
Jees, cyman arskat tosi jees. Eikä todellakaan ole mahdoton ajatus saada tarkkaa sähköasetta, lulz!
Ja "softaaja :)", piipun pituus hädintuskin edes vaikuttaa tarkkuuteen, pikemminkin päin vastoin, se voi heikentää tarkkuutta. - softaaja :)
ai... en siis ole mikään asiantuntija mutta tuntuu luontevammalta että kun kuula menee pidemmän matkaa suoraan piipussa niin se jatkaa matkaakin suoraan
- M24vsAEG
ooke ! tänks vastauksista ! :)
Cyman M4 ehdottomasti. Snow wolfeissa on tunnetusti ongelmia. Heikko laatuista muovia ja pultti jumittaa taakse.
- Lumeton
Tiiäkkö omko m24 snow folf milgearista oikeest hyvä
- m24vsAEG
aaa selvähän se sitten :o eikös nuo well: in kiväärit ole myös suurin osa hyviä pelikelpo tussarin pohjia ?
- m24vsAEG
...welli lähtee tilaukseen.. :) ja kiitos soviet.sniperille !
Siihenkin uppoo sitten hyvin rahaa. Jos siitä haluaa kestävän ja hyvän niin se maksaa lähemmäks 500€.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11601497 kannattaa lukasta läpi.
- m24vsAEG
no niinhän se tuppaa olemaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826