Kertokaapa tytöt ja naiset tarinoita, oletteko olleet töissä tai koulussa ilman pikkareita esim. mekko tai hame päällä! Itse nimittäin olin tänään koulussa lyhyessä hameessa. Puin aamulla pikkarit alle, mutta riisuin ne vessassa välitunnilla, ja olo muuttui paljon vapaammaksi.
ILMAN PIKKAREITA KOULUSSA/TÖISSÄ
10
4802
Vastaukset
- bvffnbghj
Täh? Mulle ei mee aivoo miten joku voi olla julkisella paikalle hame päällä jos ei ole alushousuja?! Jotenki voin ymmärtää sen, jos on housut, sillä on terveellistä tosiaan olla välillä ilman pikkareita. Mutta minä ainakin jätän sen kommandona olemisen kotiin ja yön ajaksi..
- Anonyymi
Pillu tuulettuu ja tulee sen lisäksi vapaampi olo.
- Anonyymi
Olen monestikin ollut. Itse asiassa olin kerran A-linjaisella hameella liikenteessä täysin commandona, ja sitten ajattelin lähteä kotoa 300 metriä kirjastoon. No, pieni matka, mitä muka voi tapahtua. No, esimerkiksi se, että pikkupoika tulee kurkkaamaan hameen alle. Miksi juuri sinä päivänä, kun kokeilin pikkuhousuttomuutta?! No, ihan hyvät vibat siitäkin päivästä loppujen lokuksi jäi.
- Anonyymi
Kiva se on että olet ilman, olen poika ja kiinnostaa tyttöjen alapäät
- Anonyymi
tuossa iässä ei kannattaisi pilata elämää, vaan keskittyä opiskelemaan ,
on kiva saada kymppitonni kuussa ja rakennuttaa omakotitalo ja ajaa maasturimersulla.
mun vaimo ei varmaan olis tupllaista koskaan ajatellut,
onneksi löysin hänet. - Anonyymi
Kommandona kulkevana jätkänä ois kiva tietää kui monet tytöt pitää housuja ilman pikkareita? Onks yhtä yleistä ja yhtä normaalia kun pojilla ja miltä se tytöistä tuntuu kun ei oo alushousuja? Etenkin verkkarit tai tuulihousut? Kellään kokemuksia?
- Anonyymi
Trikoiden alla kommandona olo on yllättävän yleistä nykyään.
- Anonyymi
No siis itse pidän mekon alla AINA alushousuja, vaikka olis kuinka pitkä ja peittävä mekko.
Muuten aika udein kun kuljen t-paidalla ja leggareilla niin jätän alkkarit pois ellei oo mekkoa tai kuukautisia, koska paljon vapaampaa ja rennonpaa. Vihaan alushousuja. - Anonyymi
Muslimina en voi hyväksyä pikkuhousuttomuutta, sharialaissa on rangaistukset kyseiselle teolle. Parempi vaan alkaa suomityttöjen hyväksymään mustan kokovartalokaavun käyttäminen muutaman vuoden sisään.
- Anonyymi
Eikä se pillu mihinkää tuuletu,josette sitä levitä,kattokaapa vaan kun siellä on huulet yhdessä muuten
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774