olen siis poistanut oman facebookini jo varmaan puol vuotta sitten, mutta nyt sain yhtäkkiä taas saanut tietää olevani facebookissa. no, sieltähän minä "itseni" sitten löysinkin. paitsi etten se ollut minä, vaan joku oli ilmeisesti tehnyt musta feikkiprofiilin.
noh, profiilikuvahan oli otettu jostain vanhasta luokkakuvasta jota en aikaisemmin ollut nettiin edes laittanut, enkä olisi edes halunnut sitä laitettavan nettiin.
en haluaisi että kaikki luulee tuon olevan minä. miten saan feikkiprofiilin pois?
feikkiprofiili facebookissa
viiva3
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764