Tämä on

13

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • En mä sitä sillä . . . aina jää jo heistäkin elämään meissä!

• lämmöllä

Niinkö "Kuokka"? Voi ei... olen pahoillani! Muutama kyynel vierähti, kun kuuntelin biisit ja ajattelin...

• Lapsiinhan jää jotan perimää vanhemmistaan:D
        Äidin nukkumisesta on jo sen verran aikaa, suuremmat surut on surtu.
        Mutta muistelan äitiän aina joskus.

• lämmöllä
        KUOKKA kirjoitti:

Lapsiinhan jää jotan perimää vanhemmistaan:D
        Äidin nukkumisesta on jo sen verran aikaa, suuremmat surut on surtu.
        Mutta muistelan äitiän aina joskus.

Mutta silti, iso asia... varsinkin jos nuorena menettää. Ajatuksenakin omien vanhempien menettäminen tuntuu erittäin pahalta.

• lämmöllä kirjoitti:

Mutta silti, iso asia... varsinkin jos nuorena menettää. Ajatuksenakin omien vanhempien menettäminen tuntuu erittäin pahalta.

Niinpä uskon sen ja olen siitä kanssasi samaa mieltä. Tämmöstä tietysi olis vaikea kasvotusten puhua kun ei tiedä kunka toinen ajattelee. Ne vaan on jollain tasolla käsiteltävä eli surtava silloin kun on suru aika. Nuoren ihmisen vaan pitäs elää ... nää on tietty aina tapaus kohtasiakin. Ja kai se asiasta puhuminenkin auttaa.

• lämmöllä
        KUOKKA kirjoitti:

Niinpä uskon sen ja olen siitä kanssasi samaa mieltä. Tämmöstä tietysi olis vaikea kasvotusten puhua kun ei tiedä kunka toinen ajattelee. Ne vaan on jollain tasolla käsiteltävä eli surtava silloin kun on suru aika. Nuoren ihmisen vaan pitäs elää ... nää on tietty aina tapaus kohtasiakin. Ja kai se asiasta puhuminenkin auttaa.

Ikävä asia, mikä varmaankin pakottaa vahvistumaan, mutta toisaalta jättää todennäköisesti myös omat jälkensä, jos siis nuorena... Mutta mun ei kuulu analysoida asiaa sen enempää. Se on sun henkilökohtainen asia, josta puhut halutessasi. :))

• lämmöllä kirjoitti:

Ikävä asia, mikä varmaankin pakottaa vahvistumaan, mutta toisaalta jättää todennäköisesti myös omat jälkensä, jos siis nuorena... Mutta mun ei kuulu analysoida asiaa sen enempää. Se on sun henkilökohtainen asia, josta puhut halutessasi. :))

Mistäs me nyt pälistäis, vettä on tullut tuolta taivaalta jonnin verran. Vai pitäskö nukkua? Vai valvoa? Öitä kumminkin sinne. :)

• lämmöllä
        KUOKKA kirjoitti:

Mistäs me nyt pälistäis, vettä on tullut tuolta taivaalta jonnin verran. Vai pitäskö nukkua? Vai valvoa? Öitä kumminkin sinne. :)

Säästä, no voihan siitä aina keskustella! :) Nyt on sen verran hyvä, että pitää päästä ulos... Ja nukahdin, tarviin paljon yöunta, ei ollut tarkoitus jättää vastaamatta. Ihmettelen, miten jotkut tuntuvat pärjäävän niin vähällä unella.. Mukavaa päivän jatkoa "Kuokalle" !

• lämmöllä kirjoitti:

Säästä, no voihan siitä aina keskustella! :) Nyt on sen verran hyvä, että pitää päästä ulos... Ja nukahdin, tarviin paljon yöunta, ei ollut tarkoitus jättää vastaamatta. Ihmettelen, miten jotkut tuntuvat pärjäävän niin vähällä unella.. Mukavaa päivän jatkoa "Kuokalle" !

Kyllä minäkin aika paljon nukun, viikon loppuisin varsinkin, et melkein hävettää.
        Myöskin nimekki "lämmollä" tätä päivää sinulle! ;D Tuostahan tuli kiva noin . . .
        Toisto-lämmöllä tätäpäivää sinulle

• tuskatilat

Kun luin tätä niin mulle tuli kauhea tuska päälle läheisen menettämisen johdosta.
      joskus se kirpaisee niin syvältä sydämestä.

• Neiti.

Pitkä lämmin jaksamishalaus Kuokka sulle.

• Noh. . voi kiitos oiken paljon Neidille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      54
      2126
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1464
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1444
    5. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1315
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1024
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe