Sinulle nainen yksin ja ainostaan sulle
NAINEN, NEITI, sille yhdelle ainoalle oikealle naiselle ! ! !
15
187
Vastaukset
- nimesi = <3:ssä
Erittäin kaunis!
KUOKKA kirjoitti:
Hyvä kun kelpas :D
Paaaaljon parempi mitä aikaisempi. :D
Hyvää yötä, suloisia unikuvia, nimesi = <3:ssä kirjoitti:
Paaaaljon parempi mitä aikaisempi. :D
Hyvää yötä, suloisia unikuvia,Noh... hyvä. Sinulle myskin hyvää yötä ja oman kullan kuvia :))
- Thth söpöliinihän
se siellä
Mitä van sinun iltaan kuuluu nimimwrkki : "nimesi =
Kovin paljon ikävää ja kaipuuta...
nimesi = <3:ssä kirjoitti:
Kovin paljon ikävää ja kaipuuta...
Sinä tiedä, olet ajatuksisani...
Niin kaipaan minäkin sinua...- kirjoita jo muuta
KUOKKA kirjoitti:
Sinä tiedä, olet ajatuksisani...
Niin kaipaan minäkin sinua...ookko KUOKKA vähän tyhmä etkö muuhun kykene kuin musiikki aloituksiin
- kuka vittu
jaksaa näitä musa-aloituksia täällä ?
- Neiti.
Kuokka, nää muistetaan. Muista se. Miten jätit mut huomiotta ja lepertelit muille kun minä ikävöin yksin.
Ite asiassa näähän on vai yhelle neidille. Hommaa itelle sit sellainen nimimerkki etten voi etten voi erehtyä kyseisestä henkilöstä.
- Itse Neiti
KUOKKA kirjoitti:
Ite asiassa näähän on vai yhelle neidille. Hommaa itelle sit sellainen nimimerkki etten voi etten voi erehtyä kyseisestä henkilöstä.
Itse asiassa asiallinen Hilma hyvää yötä sinulle KUOKKAsein toivottaa.
- Neiti.
Itse Neiti kirjoitti:
Itse asiassa asiallinen Hilma hyvää yötä sinulle KUOKKAsein toivottaa.
Tämä Itse Neiti ja minä ei olla sama henkilö. Huoks....
Kuokka, olen edelleen pettynyt sinuun, ei sinussa ole ihmistä ottamaan yhteyttä. Jotkut asiat vain vaatii tasapuolisuutta toimiakseen.
Minä en ikinä halunnut jäädä tänne. Sinä olet tietyllä tavalla pakottanut minut roikkumaan täällä, mutta onneksi sekin alkaa loppua nyt. En syytä, totesin vain. Itsehän olen täällä roikkunut. Olisit silti voinut tulla vähän vastaan.
- pikkuneiti1
Kiitos, huomion osoituksesta. Tuttu nimihän sieltä sydämmestä löytyy. Hih! Tämä neitikin lähettää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa662379En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331755- 101604
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009