On kaunis kaipuu miksi sanotaan niin, se on välillä niin hel...vetillistä.
Tuohon otsikkoon että mulle oikeaan, ja toivottavasti myskin hänen, etenkin hänen!
Tää on piinallista.
Naiselle hänelle yhdelle ainoalle oikealle!
13
199
Vastaukset
- ........
Tää on niin pinnallista!
Jälki kaiku...ilmeisesti?
Toivon sulle hyvää iltaa kuitenkin. :)
- nimesi = <3:ssä
Täysin samaa mieltä, kaunis kaipuu mutta ah niin helvetillistä!! Oiskohan siellä kuumassa paikassakaan tällaista?
Hyvää iltaa myöskin sinulle! :) nimesi = <3:ssä kirjoitti:
Täysin samaa mieltä, kaunis kaipuu mutta ah niin helvetillistä!! Oiskohan siellä kuumassa paikassakaan tällaista?
Hyvää iltaa myöskin sinulle! :)Vanha kansa sanonta ettei lämmin luita riko!?
Kait se aika piinallinen paikka on jos on!?
"nimesi =- nimesi = <3:ssä
KUOKKA kirjoitti:
Vanha kansa sanonta ettei lämmin luita riko!?
Kait se aika piinallinen paikka on jos on!?
"nimesi =Ainakin voisi olla huoletta syntinen ja tuhma, seurauksia tulisi kuitenkin mitään tekemättäkin. ;D
- ...
nimesi = <3:ssä kirjoitti:
Ainakin voisi olla huoletta syntinen ja tuhma, seurauksia tulisi kuitenkin mitään tekemättäkin. ;D
Ei kai siinä mitään, jos kaksi aikuita ja vapaata ihmista silleen, se syntiä ole.
Näin voi käydä tän piinan jälkeen. ;D - nimesi = <3:ssä
... kirjoitti:
Ei kai siinä mitään, jos kaksi aikuita ja vapaata ihmista silleen, se syntiä ole.
Näin voi käydä tän piinan jälkeen. ;DHeh sua! Puhuinkin kuumasta paikasta. Kai siellä aikuiset ja vapaatkin saisi seurauksia. Vai sellaisia haaveita. ;D
nimesi = <3:ssä kirjoitti:
Heh sua! Puhuinkin kuumasta paikasta. Kai siellä aikuiset ja vapaatkin saisi seurauksia. Vai sellaisia haaveita. ;D
Se juksee tuo ajatus juskus se matelee.
Oikein hyvää myöhäis itaa, ja voi olla et menen levolle pian.
Elikkä öitä sinulle- nimesi = <3:ssä
KUOKKA kirjoitti:
Se juksee tuo ajatus juskus se matelee.
Oikein hyvää myöhäis itaa, ja voi olla et menen levolle pian.
Elikkä öitä sinulleVarsinkin väsyneenä ajatukset harhailee, ainakin mulla.
Kauniita unia
- naikkonen.
Miksi et kerro sitä naisellesi suoraan? ;)
- ehdotus.
Mikset anna tarkempia tuntomerkkejä KUOKKA, tai kysy vastaajilta jotain mihin vain hän osaa vastata oikein?
- Neiti.
Öitä Kuokka, kauniita unia.
Milloin soitat minulle, uskon että meillä on keskeneräisiä asioita puhuttavana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999