Pelaamis ongelmia

apuakaipaava1

Siis oon tälläne nuori tyttö joka harrastaa nyt viiettä kautta salibandyä. Mut nyt mulle on tullu täs ongelma. Mun jalat on nykyää aika huonos kunnos, siis sattuu ja on muutama rasitusvammaki vissii. Mun hyvin läheine mummi on sanonu mulle et mun pitäs lopettaa mun jalkojen takii.. Mut mä rakastan salibandyy, sen pelaamista, meiän joukkuetta ja kaikkee salibandyssä. Tässä vaihees en lopettas vielä vaikka en oo pystyny vähää aikaa treenaa. Oon semi hyvä pelaa ja en oo iha merkityksetön meiän joukkueelle. Mutta nyt on taas uus ongelma.. Säbä on aika kallista ja meiä perheel ei täl hetkel oo kovikaa paljoo rahaa. Vanhemmat sössöttää siitä et pitää sit lopettaa jos ei pysty pelaa mut kyl mä yleensä kaikki pelit pelaan täysillä ja minet harkat vaikka sattuis kui paljo mut kyl mä tiiän et ne sössöttää syystä. Mut oon miettiny sitäki et menisin harraste porukkaa mut en tiiä kestäsinks sitä. Ja jos kokeilisin ja en onnistuis nii oisin kumminki jääny jälkee siit mun 'oikeest' joukkueest. AUTTAKAA!! Mitä mun pitäs tehä?? (Tiiän tää on sekava)

2

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säbä-isä

Jos ongelmat jalkojen kanssa ovat yhtään pahempia, kannattaa suosiolla mennä lääkärille. Joudut myös todennäköisesti pitämään vähän taukoa ainakin osasta treenejä mutta tämä on ihan tavallista säbässä joka on aika kova laji jaloille.
      Sinun kannattaa myös puhua ongelmista valmentajallenne. Hänen kanssaan voitte varmasti räätälöidä treenejä vastaisuudessa niin että jalkasi kestävät. Ei ole valmentajan tai joukkueenkan etu jos rikot jalkasi.
      Sinun kannattaa myös puhua seurasi edustajan kanssa jos harrastuksen taloudellinen puoli on ongelma. Moni seura on valmis joustamaan maksuissa ja auttamaan jos pelaaja on muuten innostunut ja aktiivinen seurassa. Tsemppiä sinulle harrastuksen jatkoon.

• Apuakaipaava1

Kiitti vinkeistä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1364
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      766
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      699
    10. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      97
      690
    Aihe