Nainen!

22

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Sisukkaasti olet kyllä suotasi kuokkinut! Toivotaan, ettei loputon suo... ja lopulta tie "Naisesi" luo raivattu. Mies menee muuten hukkaan. Mukavaa päivänjatkoa!

• Kun tää ois totta ... joskus ...

• Itse Nainen

Jos ja kun me molemmat tuon tapahtuvan halutaan, totta tuo tulee olemaan. Kuokitaan sitten joskus yhdessä, jookos!

• Itse Nainen kirjoitti:

Jos ja kun me molemmat tuon tapahtuvan halutaan, totta tuo tulee olemaan. Kuokitaan sitten joskus yhdessä, jookos!

Totta hitossa halataan eikä irti kirveelläkään. No joo halata ainakin pitemoään.
        Ai... perunamaata vai ihan jotain muuta.

• Itse Nainen
        KUOKKA kirjoitti:

Totta hitossa halataan eikä irti kirveelläkään. No joo halata ainakin pitemoään.
        Ai... perunamaata vai ihan jotain muuta.

Mitä sattuu kuokittavaa eteen, voidaan kaikkea mahdollista kuokkia.
        Suota on se kuuluisa Jussi kuokkinut vuosikymmeniä. Perunamaata voitais kuokkia syksyisin. Keväällä ennen kevätkylvojä pellon kuokkiminen on ajankohtaista. Metsässäkin tarvitaan silloin tällöin istutuskuokkaa, jollei pottitaimia putkesta polkaista.Joten kuokkimista piisaa.... asiassa ja asian vieressä!

• Itse Nainen kirjoitti:

Mitä sattuu kuokittavaa eteen, voidaan kaikkea mahdollista kuokkia.
        Suota on se kuuluisa Jussi kuokkinut vuosikymmeniä. Perunamaata voitais kuokkia syksyisin. Keväällä ennen kevätkylvojä pellon kuokkiminen on ajankohtaista. Metsässäkin tarvitaan silloin tällöin istutuskuokkaa, jollei pottitaimia putkesta polkaista.Joten kuokkimista piisaa.... asiassa ja asian vieressä!

Mistä muuten luulet että nää viestit on juuri sulle?
        Yhtä Neitiähän mä täälä etin vaan en tierä tykkääkö kun neitittelen?

• ...
        KUOKKA kirjoitti:

En ole "Itse Nainen", mutta samaa kysyn "Kuokalta": Mistä "Nainen" voi tietää, että olet "Kuokan" takana?

• ... kirjoitti:

En ole "Itse Nainen", mutta samaa kysyn "Kuokalta": Mistä "Nainen" voi tietää, että olet "Kuokan" takana?

Naisilla on vaistot... Han kyllä tunnitaa minut tuosta nimerkistä... Pidän häntä hyvin viksuna naisena . "Itse Nainen 7.9.2014 13:50" Hino teksti Kiitos.
        Kyllä miehen on vaikeampi tietää on hän vai joku muu, aavistuksia voi olla vaan varma ei voi olla. Van tiedä hänen minulle vastailleen.

• Itse Nainen
        KUOKKA kirjoitti:

En ole Neiti, olen Eronnut Rouva! ;) Kai sinä sen tiedät ja muistat.

• Itse Nainen kirjoitti:

En ole Neiti, olen Eronnut Rouva! ;) Kai sinä sen tiedät ja muistat.

Kenestä olet erossa?
        Vai että Eronnut -Rouva, okiskos mun sitten paree tästä lätien huhulla Rouvaa :D
        Muistin menetys :(

Tiedän sä olet vähän ilkikurinen, sulle pitäi opettaa tavoille :D
        Kyllä mä yhen konstin tiän tuohon ropleemaan, vaan meidän pitäs tavata ja halata ensiksi ......;D

• Itse Nainen
        KUOKKA kirjoitti:

Kenestä olet erossa?
        Vai että Eronnut -Rouva, okiskos mun sitten paree tästä lätien huhulla Rouvaa :D

Kyllä mä yhen konstin tiän tuohon ropleemaan, vaan meidän pitäs tavata ja halata ensiksi ......;D

Erossa olen virallisesti vihitystä ex-miehestäin. Hassu sana tuo ilkikurinen ! se ON muutes sukuvika, tuo ilkikurisuus. Jaksaisitkohan semmoisen ilkikurisen suvun vävynä rinnallani kulkea?

• ...
        KUOKKA kirjoitti:

Kenestä olet erossa?

Vähänpä "Kuokka" tietää "Naisestaan": neiti vs rouva!? Hmmm... vai että "naisilla vaistot"... Varmaan joo, mutta täällä palstalla ei kannata vaistoihin luottaa, vähän liian rohkeaa!! Ps. Älä suutu. :)

• ... kirjoitti:

Vähänpä "Kuokka" tietää "Naisestaan": neiti vs rouva!? Hmmm... vai että "naisilla vaistot"... Varmaan joo, mutta täällä palstalla ei kannata vaistoihin luottaa, vähän liian rohkeaa!! Ps. Älä suutu. :)

Kyllä mä silti Neiti etsin.
        Ajattelin vaan että vitsinä heitit.
        Tuossa mun mielestä on sellainen epäkota, ei voi olla eronnut ja rouva.
        Sitä paitsi minä vähän ajattilin sitä toisella tavalla leikilliseti kanssa.
        Kyllä hän silti on Neiti .

• sivusta ihmettelevä
        KUOKKA kirjoitti:

Kyllä mä silti Neiti etsin.
        Ajattelin vaan että vitsinä heitit.
        Tuossa mun mielestä on sellainen epäkota, ei voi olla eronnut ja rouva.
        Sitä paitsi minä vähän ajattilin sitä toisella tavalla leikilliseti kanssa.
        Kyllä hän silti on Neiti .

se jota kaipaat oli 26 v tai alle ja miksiköhän et ota häneen yhteyttä, miksi rakkautenne tai rakkautesi on tuollaista säälipaskaa? :D kuvittelet, sä kuvittelet vain sen olevan rakkautta.

• Sille yhdelle ... joka on mun mielessäni.

• nimesi = <3:ssä

Kiitos sinulle, kun jaksat ihastuttaa viesteilläsi ja hienoilla musiikkivalinnoilla!
      Kuka ikinä onkaan... onnekas hän kelle omistettu. :)

• sivusta ihmettelevä

joo niin varmaan tyyppi vastailee itselleen :D pikkasen liian imeliä vastauksia saa tai naiset on todella todella tyhmiä, nuohan ovat vain ja pelkästään youtubesta linkitettyjä videioita ei yhtään mitään sen kummempaa :D :D

• nimesi = <3:ssä
        sivusta ihmettelevä kirjoitti:

joo niin varmaan tyyppi vastailee itselleen :D pikkasen liian imeliä vastauksia saa tai naiset on todella todella tyhmiä, nuohan ovat vain ja pelkästään youtubesta linkitettyjä videioita ei yhtään mitään sen kummempaa :D :D

Ei se varmaan ole sinulta pois, jos joku laittaa kauniita viestejä...
        Ja se on eriasia, jos on omistettu jollekin. Silloin siinä on enemmän sanomaa, kuin itse haettuna ja kuunneltuna.
        Ei naisen tarvitse olla tyhmä tykätessään kivoista jutuista... ihme ajatus sulla.

• Kuokkija kummiski?..

Ei tiedä kuokkija edes suuren rakkautensa siviilisäätyä vai? Taas joku onneton aivokääpiö, joka luulee kiimaa rakkaudeksi, ja kuvittelee tuntevansa jöpötyksiensä aiheuttajan pelkkien omien fantasioittensa pohjalta :D Hyviä päiväunia vaan. :'D

• hahmot

Ihastunut sievään tietämättömään lähikaupan kassaan, jota nyt roolittaa täällä toinen palstahörhö "itse nainen", joka voisi olla varmaan sievän lähikaupan kassan pilakuva..

• Äläkkätuuhuuteleen

Ihan ite oon pannu kaiken tänne ja on niin , eikä kukaan muuta tässäkään ketjussa.
      Katos hullulla on halvat huvit , vaan kun mulla ne kun ne on ilmaiset.
      On hauskaa kun on hauskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      84
      2605
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1819
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1684
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1609
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1562
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1227
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe