Virhe foorumin tarkoituksessa

Valitettavasti noin

"Haluatko antaa palautetta Suomi24:n palveluista? Tälle palstalle voit jättää palautteesi Suomi24 Ylläpidon luettavaksi.

Huomioithan, että ylläpito lukee palstalle jätetyt viestit, muttei vastaa jokaiseen henkilökohtaisesti"

VIRHE!

Pitäisi olla: ei vastaa yhteenkään palautteeseen. Lukemisenkin kanssa on niin ja näin.

7

116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain kuitenkin

Mutta se oli hyvä, että risteilyluotsi Kimlaa sai potkut. Tulin siitä erittäin iloiseksi. Nyt kun pää on saatu auki, niin seuraavaksi voisi erottaa köyhyys- ja aborttipalstojen luotsit. He ovat surkeita, epäammattimaisia häiriköitä.

• nyt ilmottelemaan

Noista Aborttipalstan luotseista onkin laitettu jo useemmat valitukset eteenpäin ja laitetaan vastakin aina kun mielivaltasta mellastusta ilmenee. Eli lähes päivittäin. Onhan noista mitä ilmeisimmin ennenkin ollu hyötyä, kai se ylläpito joskus niihin jatkuviin palautteisiin kyllästyy, ja se on sitten häirikköluotseille tervemenoo..

• häirikköluotsit pois

@suomi24
      Siellä http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3460 ne palstanpilaaja terroristit riehuu taas aiheettomia poistojaan,... ilmotettu on.. muun ylläpidon toimenpiteitä (potkuja) odotellessa. Vaikka eipä taida edes kiinnostaa.

• Margit / TPLs

Ei kiinnosta, tarkkailemme ainoastaan että luotsit eivät puhu viestipuusta positiiviseen sävyyn.

Terveisin,
        Margit
        TPLs

• iloinen potkuistasi
        Margit / TPLs kirjoitti:

Ei kiinnosta, tarkkailemme ainoastaan että luotsit eivät puhu viestipuusta positiiviseen sävyyn.

Terveisin,
        Margit
        TPLs

Älä Kimlaa lässytä. Miltä nyt tuntuu, kun sait potkut? Oletko iloinen? Minä olen!

• Jiikoo-76 sucks
        iloinen potkuistasi kirjoitti:

Älä Kimlaa lässytä. Miltä nyt tuntuu, kun sait potkut? Oletko iloinen? Minä olen!

Tiedän mistä Jiikoo-76 ois vielä ilosempi.... Jos pääsis edes terminaaliin, mut eihän vammaiset sinne pääse, tai pääsee, mut et sä?

Ja tulen syyttämään ylläpitoa viestipuun poistosta lopun elämäni, vaikka tulisi ikuinen bannaus sen vuoksi, se oli niin iso vääryys käyttäjiä kohtaan

• olet pelkuri
        Jiikoo-76 sucks kirjoitti:

Tiedän mistä Jiikoo-76 ois vielä ilosempi.... Jos pääsis edes terminaaliin, mut eihän vammaiset sinne pääse, tai pääsee, mut et sä?

Ja tulen syyttämään ylläpitoa viestipuun poistosta lopun elämäni, vaikka tulisi ikuinen bannaus sen vuoksi, se oli niin iso vääryys käyttäjiä kohtaan

En ole jiikoo. Kerroit olevasi edelleen luotsina kahdella palstalla. Kehu niilläkin nimimerkeillä viestipuuta, niin yp saa tekosyyn erottaa sinut vielä kahdesti.

Et sinä kuitenkaan uskalla suurista puheistasi huolimatta vai mitä ;) Olet vain pelkuri.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1506
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      1003
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      853
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32