Mikä ihme siinä mättää, että chat on paskottu piloille jo useamman kuukauden ajan? Ei pääse sisään ja sitten oma nikki jää jumiin sinne. Aina lataa vaan, eikä mitään näy. Kaikki keinot tehty, eri selaimia kokeiltu, keksit poistettu ja laitettu päälle, viruksen torjunnat otettu pois päältä ja vaikka mitä. Aiemmin toimi aina, mutta nyt tällaista kuraa.
KORJATKAA CHAT!
Chatti on paskana
3
150
Vastaukset
- lukihärö
Minulla toimii moitteettomasti ja selaimena on firefox. Virustorjuntana Windoussin oma, joka päivittäin ajaa automaattisesti virtorjuntaohjelman läpi.
- tane riksusta
Ei chattia tarvitse korjata. Soitat vain puhelimella johonkin satunnaiseen numeroon, jonka katsot puhelinluettelosta, niin siinä on sinulle ihan riittävästi chattia.
- Chat on rikki
No juu, mutta chat EI TOIMI. Muutama kuukausi sitten kaikki oli hyvin. Sitten tuli joku uudistus ja nyt ei näe mitään kuin valkean ruudun ja lataa ikuisesti. Ei pääse mihinkään chat-huoneeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764