Minulla olisi tälläinen ihan käänteentekevä ja yllättävä ehdotus. Että siis jos Suomi24:n ylläpidon toimesta poistettaisiin asiattomat viestit jopa alle 24 tunnin kuluessa siitä, kun ne on ilmoitettu. Nythän niin ei tapahdu, joten kiusantekoviestien ja seuranhakuviestien lähettäminen toimii aiotulla tavalla.
Tässä alla on linkkiä viesteihin, joiden profiili on luotu kiusantekotarkoituksessa. Profiili sisältää henkilön kuvan ja yhteystiedot puhelinnumeroineen. Asiasta on valitettu palautteen ja poistopyyntölinkkien kautta Suomi24:lle useampaan kertaan kohta kahden vuorokauden ajan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12530831
Suositteko palstojenne käyttöä seuranhakuun ja nimeltä mainittujen ihmisten kiusauspalveluna? Jos ette niin mitäs jos tekisitte muutakin kun lisäisitte mainoksia sivuillenne??
Poistakaa kiusantekoviestit heti, ei > 24 h kuluttua
4
135
Vastaukset
- 12+18=?
Niin, nyt siis on maanantai ja kyseisistä asiattomista viesteistä on valitettu perjantai-illasta lähtien. Ne ovat edelleen palstalla kuten myös tekaistu profiili.
Antaa aika hurjan kuvan siitä, mikä Suomi24:n palstoilla on sallittua. Samaa mieltä. Aika lepsua on Suomi24:n valvonta, tai sitten poistetaan aivan väärät aiheet.
Väliin ajattelen että trolli on Suomi24:n ylläpito itse. Laittivatpa vielä palstan jossa koko trollauksen aktiviteetti on sallittu.- S 24 tasoa.
- 18+5
Suomi24:n toiminta on rikollista. Vaikka ylläpito olisi millaisia laiskoja idiootteja, laki jo velvoittaa vahtimaan ja siistimään sisältöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927