Pystyykö kukaan nainen nuolemaan omaa pilluaan?
pillun nuoleminen
Akrobaattinen
4
419
Vastaukset
- Anonyymi
Lienee fyysisesti mahdotonta.
- Anonyymi
Sais kyl olla melkoinen akropaatti. En pysty moiseen. Miehet kyl pystyy kun niillä on tuo saparo etupuolella.
- Anonyymi
Noo, onneksi filmeillä naiset auttavat ja nuolevat toistensa pilluja. Näin saadaan hyvää aikuisviihdettä miehille. Käteenveto sujuu iloisesti!
- Anonyymi
Mahdonta, koska selän taipuvuus ja selkärangan pituus eivät riitä sellaiseen. Vagina on naisen jalkojen välissä, ei edessä, kuten penis on miehillä. Ajattelepa ihan itse!
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709