varasin tuohon hotlaan kahdenviikon matkan onko minkälaisia kokemuksia, ei pitäisi olla mikään torakka läävä kertokaa jotka olette siellä olleet.
hotelli Buenos Aires ingles
5
208
Vastaukset
- ei toista kertaa
Aika vanha läävä sekä torakoita piisaa ja kauhea musiikki ja liikenne meteli yötä-päivää..
Älä usko.Vanhahko,mutta siististi remontoitu hotelli hyvällä paikalla,voisin vaikka itsekin siinä asua.Vieressä hyvähkö kauppa,rantaan lyhyehkö alamäki,Yumboon ja Sandiaan lyhyt matka,allasalue ehkäpä hiukan ahtaanoloinen,hyvä valinta.Tuskin hissinkäyttötaitoisia torakoitakaan.
- joulukuussa
kiitos don luis asiallisesta vastauksesta, olet niitä harvoja joka tällä palstalla puhuu asiallisesti ja hyvää matkaa sinulle.
Kiitos!
- Epsanjool
Viime helmikuussa käyty ja voin kertoa, että perussiisti hotelli on, sinne vain! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1143131- 122016
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371885Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4001754Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
- 131196
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049