Kova hinku alkoi joulukinkkuun,
noh vielä 3kk jouluun !!!
Haluisin paistaa ja maistaa Joulukinkun nyt heti
6
206
Vastaukset
- osta pois
Saahan niitä kaupasta nytkin.
- Kulinaristikokki
Hyvää, peittosuolattua, "kotivalmisteista" kinkkua voi olla vaikea saada ennen oikeaa sesonkia.
- oma suolaus
Käy hallin lihakauppiaalta tilaamassa ja suolaa sitten itse.
kivoja vastauksia kiitos, taidan vielä kuiteskin odottaa Jouluun asti, mutta kiitos vastausten ystävällisestä sävystä, löytyy vielä mukaviakin ihmisiä vastailemaan !!!
- LihamiesTRE
Kasslerpaistipala, esim 1,4kg Lidlistä hintaan 9-10e ja Uuniin 100c 4-6 tunniksi. Kunnes mittari alkaa näyttää 93 astetta. Pitää olla suljetussa paistopussissa. Lihasta tulee niin pehmeää, että sitä voi repiä lusikaslla tai haarukalla tuosta vain. Siis ylikypsää. Pulled pork, Amerikkalaisten suosikkiresepti.
Takaan että muuten maistuu! - kinkuttaako
Juhannus-kinkku ei meillä harvinainen. Onhan se kylmä ja sateinen ja aterioiden sujuu pyhät. Kinkusta aina siikale, kun hiukoo
http://blogit.iltasanomat.fi/kokoliha-karhunen/files/2014/06/P1010370.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712