Skodan eniten mainostettu automerkki

Eikö tuote ole niin hyvä, ettei se tee kauppaansa ilman tuputtamista?

14

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko näin

Saiskos tarkempaa tietoa. Minusta esim. citikan mainoksia näkyy ällistyttävän paljon suhteessa myytyihin autoihin.

• Olisiko tilastoja,

joista asia voitaisiin kiistatta todeta? Mulle ainakin Skodan omistajat "mainostivat" aikoinaan Skodaa erinomaisena valintana hinta-/laatusuhteeltaan. Ja paikkansa on kehut pitäneet.

• Tupu tupu lampaitani

Länttilörtin aloitus on TAAS trollaus. Otetaan yksi perustelematon väite ja heitetään se muka faktana esiin.

Tämä palsta on Skodalle parasta mainosta. Mitä enemmän röllit täällä huseeraavat, sen paremmin järkevät ihmiset osaavat tehdä päätelmiä asioista.

• landlordin kaveri

Se oli mielipide. Jonka esittäminen on kai sallittua?

• Läpö läpö lehmiäni
        landlordin kaveri kirjoitti:

Se oli mielipide. Jonka esittäminen on kai sallittua?

Ei pidä esittää mielipidettä faktana. Lisää lauseeseen: MINUN MIELESTÄNI...

Otsikossa oli sitäpaitsi typerä kirjoitusvirhe.
        Mitäpä tarkoittaa "Skodan eniten mainostettu automerkki"?? Höh.

• Tutkittu tuote

Tutkimusten mukaan Skodan tyylitajuttomuus näkyy myös tökeröinä mainoksina joita toistetaan joka tuutissa. Tämän seurauksena sopulilauma menee ja ostaa niitä.
      Mauton ja hajuton kokonaisuus puree Suomalaiseen tavis-kuluttajaan mainiosti koska tämä ostajakunta syö muutenkin sikanautaa.

• landlordin kaveri

SIkanauta on hyvää, toisin kuin Skoda.

• muita merkkejä löyty

Ainakin TV:ssä Skodan mainokset ovat vähemmistönä. En ole huomannut edes lehtien palstoilla kovin runsaasti Skodan mainoksia.

• Buhahaha

"Tutkimusten mukaan".. Hahahahahaha. Trollin peräkamarissaan omassa pääkopassaan tekemä tutkimus, jolla ei ole arvoa enempää kuin käytetyllä vessapaperilla.

• fuck? että mit?

Tuote on hyvä ja tekee kauppansa. Ongelma? Provo-trolli taas, kun ei disinformaatiota muuten löydy.

Loordikin on varmaan huomannut, että Skodan myyntiverkosto laajenee jatkuvasti. Yleensä on tapana myös mainostaa. Ja nyt luulisi resurssejakin olevan suuruuden logiikan toimiessa. Tuskin uutta verkostoa kannattaa rakentaa olemalla hiljaa.

Sitikan tapauksessa ei tosin huutokaan auta. En tiedä miksi. Eihän se ole autoa kummempi. Voisi joskus harkita, kunhan ei tarvitse päätyä desantti-landlordin kanssa samaan "onnellisten shitikka-miesten" ryhmäkuvaan...

• landlordin kaveri

Joo, sehän oli Ladallakin sama juttu.

• IandIord
        landlordin kaveri kirjoitti:

Joo, sehän oli Ladallakin sama juttu.

Älä nyt Larppaa tähän sekota, sen menestyksen syyt olivat ihan muualla.

• On se kumma, että aina se Sitikka myy sen muutaman sata vaikka sitä ei missään mainosteta.

• Lukee Suomen mediaa?
        landlord kirjoitti:

On se kumma, että aina se Sitikka myy sen muutaman sata vaikka sitä ei missään mainosteta.

Disinformaatiota taas. Todella näkyviä kokosivun mainoksia Hesarissa ja tämänkin palstan yläbannerissa. Mutta jos ei näe, tai halua nähdä, sama toi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      96
      2738
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1764
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      379
      1648
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1601
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1437
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1247
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe