Erikoista viihdettä

R_oi

IS tänään:

VIIHDEUUTISET

Arto Paasilinna kävi rockbändin kimppuun

Kirjailija Arto Paasilinna raivostui ruokailemassa olleelle Mokoma-yhtyeelle, joka kieltäytyi laulamasta hänelle lappeenrantalaisen ravintolan pöydässä. Paasilinna kävi yhtyeen kitaristiin käsiksi ja uhkasi jopa tappaa koko bändin.

Ilmeisesti myös muu ravintolaväki osoitti suosiotaan, olihan kyseessä viihde?

9

713

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratsu

Ravintola käski yhtyettä siirtymään toisaalle syömään, vaikka kirjailija Paasilinna aloitti sen rähinän. Näin meillä. Lue lisää yhtyeen sivulta

www.mokoma.com

• kovasti

Ainakaan minulle ei tule heti mieleen että
      Paasilinna rupeaisi ensimmäisenä tappamaan.
      Kuittasin humalaisen ylisanoiksi.

• alsodf

Paasilinnat yleensä luulevat, kun mainitaan nimi Paasilinna, kaikkien pitäisi Suomenmaassa kumartaa ja hymistellä näitä heppuja. Ovat saaneet nimeä niin paljon, että on hattuun noussut ja kovaa. Riittää kun kirjotaaa mitä paskaa tahansa, mutta kun tekijä on Paasilinna, onhan sen oltava hyvä kirja...

• Heikki

Kyllä rokkibändilläkin on oikeus työrauhaan ja rauhoitettuun ruokikseen ilman, että niiden käsketään mennä muualle syömään. Paasilinna ilmoitti, että laulakaa Sininen ja valkoinen ja että ettekö tiedä että minä olen kirjailija Arto paasilinna.

Oliskohan päässä muutakin kuin viinaa. Mä helpotan: esimerkiksi kusta.

• raksu
        Heikki kirjoitti:

Kyllä rokkibändilläkin on oikeus työrauhaan ja rauhoitettuun ruokikseen ilman, että niiden käsketään mennä muualle syömään. Paasilinna ilmoitti, että laulakaa Sininen ja valkoinen ja että ettekö tiedä että minä olen kirjailija Arto paasilinna.

Oliskohan päässä muutakin kuin viinaa. Mä helpotan: esimerkiksi kusta.

Tuohan on siis sen rokkibändin versio tapahtumista..?

Mitähän OIKEASTI mahtoi tapahtua?

• alsodf kirjoitti:

Paasilinnat yleensä luulevat, kun mainitaan nimi Paasilinna, kaikkien pitäisi Suomenmaassa kumartaa ja hymistellä näitä heppuja. Ovat saaneet nimeä niin paljon, että on hattuun noussut ja kovaa. Riittää kun kirjotaaa mitä paskaa tahansa, mutta kun tekijä on Paasilinna, onhan sen oltava hyvä kirja...

Eipäs nyt yleistetä koko Paasilinnan veljessarjaa Arton mahdollisista toilauksista. En tunne heistä muita kuin Ernon, joka on kuollut jo vuosia sitten. Hän ei ainakaan sovi siihen kuvaan, jonka annoit kirjoituksellasi. Hänellä ei noussut koskaan hattuun.

Hän voitti Finlandia-palkinnon teoksella Yksinäisyys ja uhma, mutta vaatimattomampaa miestä saa kirjailijapiireistä etsiä. Vaatimattomuus ei toki tarkoita sitä, että mukisematta hyväksyy kaiken ympärillään. Erno oli maamme loistavin sarkasmin taitaja, esseisti, totuuksien laukoja ja aforistikko.Toisinajattelija, joka kulki omia polkujaan. Artoa ei voi verrata häneen samana päivänäkään kirjailijana!

Ikävä on suurta kirjailijaa, hänenlaistaan ei toista tule.

• Postasin tuon aloituksen lähinnä siksi, että minusta asialla ei ole mitään tekemistä viihteen kanssa.
      Se, että joku tai jotkut Paasilinnat on sikoja, on toisarvoista ja evvk.

Sehän tässä ihmetyttää, ettei juttua julkaistu kulttuuriuutisena.

• rose66

sitä mieltä, että vaikka olisi kirjoittanut kuinka monta kirjaa ja olisi kuinka suuri julkimo tai mitä hyvänsä - hyvät käytöstavat pitäisi osata ja muita ihmisiä kohdella hyvin. On surullista kuulla , että Paasilinna on käyttäytynyt huonosti - olisin odottanut jotain muuta...

• rokkareille

Ilmaista mainosta MOkomalle!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2208
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1704
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1509
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1504
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      93
      1043
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe