Huomasin tässä kumman ilmiön.
Latailen Mandraken ISO kuvia, selain on FireFox (tuorein)
Ja kun tässä latailee niin prossun käyttön 100% koko ajan?!?
Vaikka lataus olis pause tilassa.
Muita ohjelmia ei ole auki kuin Gaim ja Firefox.
Muistia 512Mb ja prossu on amd xp 1700
hieman prossun käytöstä
6
533
Vastaukset
Käynnistä top ja katso mikä ohjelma sen ajan syö.
- mindfuck
ja X sen ajan näyttää syövän. Kun pistää lataukset poikki ja firefoxin kii niin palautuu prossun käyttö siihen 2% asteelle. Selain ja lataus niin ollaan jo 90 - 100%
X syo 80% ja loput menee firefox-bin
jeejee. - hmm
mindfuck kirjoitti:
ja X sen ajan näyttää syövän. Kun pistää lataukset poikki ja firefoxin kii niin palautuu prossun käyttö siihen 2% asteelle. Selain ja lataus niin ollaan jo 90 - 100%
X syo 80% ja loput menee firefox-bin
jeejee.onko sulla X:n tukena kaikki näytönohjaimen kiihdytykset?
Veiskö jonkun animaation piirtely kohtuuttomasti prossu tehoa tai jotain..
- kyllästys
Mikä distro?
- mindfuck
fedora core 2
ja toi ei voi johtua näyttiksen ajureista koska vaikka firefoxin latausikkunan laittaa kiinni, jää X silti syömään prossutehoja aivan holtittomasti. Vasta kun latauksen poistaa kokonaan palautuu asia ennalleen.
Ehkä bugi tjms. - FC2-käyttäjä
mindfuck kirjoitti:
fedora core 2
ja toi ei voi johtua näyttiksen ajureista koska vaikka firefoxin latausikkunan laittaa kiinni, jää X silti syömään prossutehoja aivan holtittomasti. Vasta kun latauksen poistaa kokonaan palautuu asia ennalleen.
Ehkä bugi tjms."Ehkä bugi tjms."
Hmmmm... Enpä ole tuollaista ilmiötä huomannut?
Ainoastaan aiemmin Firefoxilla java-pelien pelaamisen jälkeen, eivät wm_java tms. prossesit kuolleet (ennen selaimen sulkemista). No, ei sekään kyllä menoa haitannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929