Terveen yhteiskunnan merkki on se että se panee halvasta niin hihhuleita kuin kylähullujakin. Klovneja toki tarvitaan mutta mitään vakavamielistä klovnien ylistämistä ja heidän elämänmuotonsa mielistelyä ei ole missään tapauksessa syytä suosia. Hihhulius on poikkeama välttämättömyydestä. Ei hihhuleita tarvitse syrjiä mutta ei heitä tarvitse erityisemmin kehuskellakaan. Siihen ei ole mitään aihetta.
Hihhuliuden suosiminen on heikkouden merkki
50
705
Vastaukset
- siirtomaaherrat
Ihmisten pilkkaaminen ja sortaminen kuuluu länsimaiseen englanninkieliseen mentaliteettiin. Englanninkielinen ihminen on omahyväinen, röyhkeä, ajattelee maailmaa mustavalkeana hyvän ja pahan välisenä taisteluna. Oikea kristillinen ajattelu näkee toisen ihmisen lähimmäisenä, veljenä tai sisarena. Kiihkokäännyttäminen kuuluu amerikkalaisuuteen, uusliberalismiin eli stubbilaisuuteen.
- hihhuli nro 1.
ihmisiä on kaikkialla kahta lajia....ne jotka kuuöevat Hänen äänensä ja seuraavat Hänat eli Jeesusta ja sitten ne jotka eivät kuule eivätkä seuraa Jeesusta! Siitä on turhaa väitellä...niin on ollut kautta maailman sivun! MInä olen sitten ehdottomasti se HIHHULI! En välitä pätkääkään mikis haukutte, mutta s parhaitebn nauraa joka viimeksi nauraa,,,,ja minä olen se viimeiseksi nauraja!Heh heh!
- hihhuli nro 1.
hihhuli nro 1. kirjoitti:
ihmisiä on kaikkialla kahta lajia....ne jotka kuuöevat Hänen äänensä ja seuraavat Hänat eli Jeesusta ja sitten ne jotka eivät kuule eivätkä seuraa Jeesusta! Siitä on turhaa väitellä...niin on ollut kautta maailman sivun! MInä olen sitten ehdottomasti se HIHHULI! En välitä pätkääkään mikis haukutte, mutta s parhaitebn nauraa joka viimeksi nauraa,,,,ja minä olen se viimeiseksi nauraja!Heh heh!
tulipa minulle paljon kirjoitusvirheitä, minä tunnustan siis olevani hihhuli....johtuukohan tämä uskostani?! Jään innostuneena odottamaan kommenttejanne!!
- Tosi on
Ups.
- Shitanglot
Anglosaksist ovat ahneita ja suvaitsemattomia ihmisiä perusluonteeltaan...vaikka yhteiskuntansa olisi lakipykäliltään vaikka kuinka suvaitsevainen.
- Ple!
Älä loukkaa kylähulluja!
He ovat yleensä viattomia hörhöjä, joista ei ole kenellekään harmia!
Useinkin ovat hauskoja, hyviä ja aitoja ihmisiä!- samaa mieltä
Noissa ominaisuuksissa kylähullut ovat tosiaankin täydellisiä vastakohtia hihhuleille ja muillekin uskonlahkolaisille.
- Ple!
Hihhulisössötys on kuitenkin astetta viattomampaa, kuin vapaamuurarius!
Vapaamuurarius tulee lailla kieltää!- DarwinHarha
Ateismi on surkuhupainen uskonto - Jumalan luomisen/totuuden kieltäminen peräti lähtökohtana.
Joillakin on jopa paranoidinen pakkomielle rähistä uskontoa vastaan, kun oma itsetunto on niin heikko, ja ateismi on tyhjää täynnä. - heh...
DarwinHarha kirjoitti:
Ateismi on surkuhupainen uskonto - Jumalan luomisen/totuuden kieltäminen peräti lähtökohtana.
Joillakin on jopa paranoidinen pakkomielle rähistä uskontoa vastaan, kun oma itsetunto on niin heikko, ja ateismi on tyhjää täynnä.Mene hoitoon heIvetin sekopää!
- DarwinHarha
heh... kirjoitti:
Mene hoitoon heIvetin sekopää!
juuri tuota tarkoitin..ehkäpä kasvat vielä aikuiseksi :)
- MEME...
heh... kirjoitti:
Mene tosiaan lääkäriin,nim.heh... Lääkärisi on uskossa oleva henkilö. joka heti huomaa sinun ongelmasi,kiusata uskovia ihmisiä. Mitä pahaa he ovat sinulle tehneet? Jopa Putin venäjällä on harras ortoroksi,joka käy sunnuntaisin kirkossa.
- heheheheheh
heh... kirjoitti:
juuri noin vastaa se joka ei tiedä mitä usko on, mutta saattaa olla että olet jollakin tasolla pleva etsijä....Jeesusu sanoo että voi!!! kunpa he olisivat kuumia tai kylmiä, mutta kun ovat penseitä! Sinä et ainakaan ole penseä=välinmitämätön, sinä käyt kuumana!!!!!!
- Ple!
DarwinHarha kirjoitti:
Joillakin on jopa paranoidinen pakkomielle rähistä uskontoa vastaan, kun oma itsetunto on niin heikko, ja ateismi on tyhjää täynnä.Ateismi ei ole uskontoni!
- Se empatiakyky
Normaali ihminen ei ikinä tunne tarvetta kyykyttää ketään, ei varsinkaan heikommassa asemassa olevaa. Eikä kyllä kehuakaan kenekään höpsöjä tekoja, ei sen puoleen. Omassa päässäänhän voi ajatella mitä haluaa, mutta ei ole oikeutta loukata erilaista ihmistä.
- puubeli
Kunpa viohanlietsoja Ple(una) sen myös käsittäisi aggressioissaan.
- Ple!
puubeli kirjoitti:
Kunpa viohanlietsoja Ple(una) sen myös käsittäisi aggressioissaan.
Oletko jo aivan kyykyssä?
- sanon vaan hih hih
Hihhulius-indeksiä voidaan kuvata myös graafisena käyränä. Aleneva käyrä on sille tunnusomaista. Hihhuliudella menee huonosti.
Uskonnolliset hihhulit eivät pääse aivepesureiden käsikirja Raamatun teeseistä ei päästä helposti irti.
Kun siellä sanotaan että maailma luotiin vajaa 7000 vuotta sitten niin siihen on uskottava, että taivasoptio toteutuisi. - kersk.ei vahva
Sanoisin näin kokemuksen pohjalta, että mitä podimpi ja karskeempi äijä, sen pehmeempi ja heikompi. Hän nimittäin sillä karskeudellaan juuri yrittää peitellä heikkouttaan.
On paljon hyödyllisempää ja toivottavampaa, että ihminen huomaa pienuutensa ja tulee sitä kautta vahvaksi.
Se monien hihhuloinniksi nimittämä tyyli on juuri sitä vahvuutta, mutta on sitä paljon muutakin, jolla voi vahvuuttaan osoittaa erikoisesti sitä mainostamatta. - sairaspää
mä olen LIIAN SAIRAS näin TERVEESEEN yhteiskuntaan!!!!
- Robert McKeancy
Mielestäni varsinkin eräillä poliiseilla on aiemmissa inkanaatioissa ansaitussa ohjelmassaan varsin kapea ja täysin riittämätön määritelmä luokitella aitoa uskonnon harjoittamista ja mystiikkaa hihhuleiden ja kylähullujen touhuksi.
- Hihhulirules
Tää on parasta kusetusta, tällä elää
- Jumala on
Jumala raastaa myös sinua ateisti kun vain teet hänen kanssaan anteeksi annon niin kuolemasi jälkeen et ylläty, kun kaikki se mitä pilkkasit onkin totta. Jumala voi sinunkin vielä saada katumaan ja itkemään, kuika paljon olet loukannut lähimäisiäsi uskonnon takia,miksi se sinua niin vaivaa? Siksi,että olet tulossa jo uskovien piiriin...
- hjkjhkhjk
Ihmisten tulisi mielestäni kyetä paremmin näkemään se mikä uskonnollisuudessa ja uskonnoissa on totta ja hyvää..ja myös se mikä ei ole. Vasemmistolaisten ateistien tulisi myös kyetä näkemään se mikä sosialismissa on hyvää ja totta ja mikä ei ole.
Asenteellinen mustavalkoinen luokittelu ja puoleellisuus oman ideologian suhteen johtaa juuri näihin jatkuviin erimielisyyksiin ja ristiriitoihin, joille ei varmasti loppua ole näkyvissä niin pitkään kuin totuutta ja tosiasioita ei kyetä näkemään ja arvostamaan puolueettomasti. - rohk.rok.jne
Suomessa vaatii jo erinomaista rohkeutta olla se ateistien nimittämä hihhuli.
- ateistit?
Eivät läheskään kaikki kristinuskoisetkaan pidä hihhuleista. Turha on syyttää pelkästään ateisteja.
- noniinnpäon
Uskon, että Jeesus Kristus on kuollut puolestani, että saisin iankaikkisen elämän.
Mutta uskossa vaeltaminen ei ole pelkureitten hommaa.
Outoa, ateistit haukkuvat uskovia, mutta uskovat eivät hauku ateistia.
Siis kumpi se oli se hihhuli (ymmärtämätön).- HYvä on
kirjoitit täyttä totta ,"noniinnpäon", on juuri näin ateistit näkee kovaa vaivaa meistä uskovista - heitä harmittaa kun me olemme Jumalaan uskovia. Usko sinäkin ateisti niin sinulle tulee kevyt ja hyvä mieli.
- gjghgjhgjg
HYvä on kirjoitti:
kirjoitit täyttä totta ,"noniinnpäon", on juuri näin ateistit näkee kovaa vaivaa meistä uskovista - heitä harmittaa kun me olemme Jumalaan uskovia. Usko sinäkin ateisti niin sinulle tulee kevyt ja hyvä mieli.
>>kirjoitit täyttä totta ,"noniinnpäon", on juuri näin ateistit näkee kovaa vaivaa meistä uskovista - heitä harmittaa kun me olemme Jumalaan uskovia. Usko sinäkin ateisti niin sinulle tulee kevyt ja hyvä mieli
- 5745
Handschar oli ensimmäinen ei-germaaninen Waffen-SS-divisioona. Vaikka Waffen-SS ei muutoin kelpuuttanut riveihinsä sotilaspappeja, Handschar-divisioonan jokaisessa vapaaehtoisrykmentissä oli oma mullah ja jokaisessa pataljoonassa oma imaami.
- awrp
Hihulin metsästäjä taas ilkkutuulella?
- ethytrh
Siksikös kansa on "niin tervettä" kun pistää halvalla homoja
ja lesbojakin ja muslimihihhuleita?
- usko kaunistaa
muista katsoa tänään Christian World News klo 21.15 kanava se jo tuttu www.TV7.fi siellä näet eri maiden hihhuleita ja huomaat What a wonderfull world is?
tässä toinen linkki katsele ja näe mikä kirkko on??????
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=16641 - rambe
runkataan herran nimessä
- Uskishihhuli
Olen uskis, hihhuli ja en häpeä sitä, päin vastoin, evankeliumin julistamisessa on Jumalan voima! Niin kuin jokainen sukupolvi tulee notkistumaan Jumalan edessä, niin myös kaikki ihmiset tulevat lopulta tietämään, että Jeesus Kristus on herrojen Herra ja kuninkaitten Kuningas, halleluja!
- sivistyneesti teidän
"Ei hihhuleita tarvitse syrjiä mutta ei heitä tarvitse erityisemmin kehuskellakaan. Siihen ei ole mitään aihetta."
Mun mielestä tämä aihe tulisi ottaa esille Maailman Menoa -palstalla ja käsitellä perinpohjin. On mielestäni hyvin tärkeää tulisiko meidän julistaa nämä henkilöt sankareiksi vai häpeää tuottaviksi yksilöiksi. Koska minä tiedän että tämä on hyvin tärkeä aihe koko Suomen kansalle, tulisi meidän ottaa tämä asia hyvin vakavasti ja tätä kautta keskustella asiasta järkevästi.
Tiedän myös että olen suhteellisesti keskivertoa suomalaista älykkäämpi joten meidän tulisi puida tämä asia perinpohjin. Jotta asialle saataisiin varmistus, tulisi meidän kenties pitää äänestys asiasta ja mahdollisesti myös harkita niiden henkilöiden lynkkausta jotka yhtään harkitsevat vastaanpanemista. Koska siis panemista ei tulisi sallia. - kauan eläkööt
kauan eläköön neuvostoliitto: http://www.youtube.com/watch?v=uXj4sEsVDVc
- IdiootitLisääntyyx10
Kyllä se on luonnonvalinta, että on noita hihhuleita... milläs muuten selität niiden paljouden?
- sääl möössö
Miten suhtautua nettihihhuleihin joiden logiikka on mitä sattuu.
- vanha vaakku
Kukin uskokoon mitä haluaa, lopullista totuutta ei ihmisistä
tiedä kukaan. Mitä täältä poistumisen jälkeen on-arvoitus!- F. Göran
Joo, kummallisen tärkeää ateisteille ja uskovaisille tyrkyttää omaa uskontoaan.
Elellään pikku hiljaa ja yritetään olla tekemättä muille pahaa.
Eiköhän se sitten lähdön hetkellä selviä...
- gjgjghjghjg
>>Mun mielestä tämä aihe tulisi ottaa esille Maailman Menoa -palstalla ja käsitellä perinpohjin. On mielestäni hyvin tärkeää tulisiko meidän julistaa nämä henkilöt sankareiksi vai häpeää tuottaviksi yksilöiksi. Koska minä tiedän että tämä on hyvin tärkeä aihe koko Suomen kansalle, tulisi meidän ottaa tämä asia hyvin vakavasti ja tätä kautta keskustella asiasta järkevästi>>
Ehkä tärkein asia kaikista, koska kyse on perusarvoista...eli kunnioittaako ihminen totuutta ja tosiasioita, vaiko ei. Yleensä ne, jotka haluavat kieltää kaikki korkeammat voimat ja korkeammat maailmat ja sielun, ovat ylimielisiä ja älyllisesti epärehellisiä. heips
ei todellakaan. tunnen monia hulluja, joita peräti kehutaan, vaikka ne vaan hölmöi- lee koko ajan.....täällä on monta kylähullua ja tosi monta täysin sekopäistä hullua asumassa. Niitä täytyy vaan kestää, jos ei, kuten mä en, niin pitäisi sanoa sille oh- jaajalle, et nyt on pakko sanoo, et toi ja toi on kyllä nyt väärässä paikassa, ei ne tän - ne kuulu, vaan suljetulle osastolle.....pari hullua sinne joutaisi ainakin yhestä pai- kasta....yks huutolainen ja yks vahtaaja......molemmat on "poikia", mutta aikuisia, vai - kka näyttävätkin ja vaikuttavatkin lapsilta tai jopa vauvoilta......kun niitä pitää hyysi- ä ja palvella, kun eivät itse viitsi tehdä MITÄÄN.....ja yks ravaa vessassa ja juo vettä aina peräjälkeen, ja on siellä vessassa monta minuuttia, tuskin tarpeillaan...... silkkaa hulluutta ! ja sitä paastaan ja lellitään.....LÄSKI !!!- Uskova Noora
Minäkin olen hihhuli. Uskon Jeesukseen syntieni sovittajana ja elämäni Herrana. Pilkkaaminen on väärin, mutta vaikka minua pilkattaisiinkin uskoni takia, en tule luopumaan uskostani, koska haluan pysyä totuudessa.
- ette muka pilkkaa?
Te hihhulit pilkkaatte järkiinsä tulleita ja lahkostanne luopuneita LUOPIOIKSI.
- gjgjgjgh
Monia vasemmistolaisia vaivaa käsittämätön "sokeus" sosialismin negatiivisille puolille. Uskonnot nähdään pelkästään pahana, mutta omassa ideologiassa ei
nähdä mitään vikaa.- mutta, kun
Te hihhulit ette tule toimeen oikeistolaistenkaan, ettekä edes ev.lut. kirkonkaan kanssa.
- gjgjgjhg
>>Te hihhulit ette tule toimeen oikeistolaistenkaan, ettekä edes ev.lut. kirkonkaan kanssa
- eheytyminen
Hihhuliudesta voi eheytyä pysymällä mahdollisimman kaukana lahkosaarnaajista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421