Hei.
Joudun valitettavasti ilmoittamaan, että joudun kieltäytymään toistaiseksi uusista tulkintapyynnöistä.
Kaikki tähän hetkeen mennessä lähetetyt tulkintapyynnöt on otettu sisään. Uusia en ota kuitenkaan vastaan, sillä odotusta tulisi kohtuuttoman paljon.
Viikon 43 olen puolestaan matkalla, enkä tee tuolloin tulkintoja.
Tulkinnat avautuvat jälleen tämän jälkeen.
Kiitos!
tarot-lukija
tarot-lukija kieltäytyy uusista tulkintapyynnöistä vk 43 loppuun
tarot-lukija
5
164
Vastaukset
Tarkennan siis vielä, että kaikki tällä hetkellä palstalla olevat pyynnöt on otettu sisään.
Uusia viestinaloituksia en ota vastaan.- Nostan...
Tiedoksi...
- vekaritar
kiitos kun ilmoitit
- Tiedoksi...
Nostan..
Nostan tätä.
Saan tähän saakka sisään otetut tulkinnat tehtyä loppuun keskimäärin marraskuun alun tienoilla.
Terveisin,
tarot-lukija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784