Grafiikan myyntiyrityksiä?

MitäHäTä?

Moi!
Olisin kiinnostunut hankkimaan uuteen, turhan valkoiseen kotiini muutaman grafiikkatyön. Asun Tampereella ja kysymykseni kuuluukin satutteko te tietämään hyvää, taidegrafiikkaa myyvää yritystä Tampereelta? Kiitos ja anteeks!

-T

6

1314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa käydä!

Tampereella, Finlaysonilla, on Suomen ainutlaatuisin grafiikanpaja,Grafiikanpaja Himmelblau, jossa on Suomen ykköstaiteilijoiden grafiikanteokset myynnissä! Siellä sitä on taidegrafiikkaa graafikoilta ja muidenkin kuvataiteenalojen edustajien tekemänä.
      Sitten on taidekeskus Mältinranta, Tampereen taiteilijaseuran galleria, jossa on myös myyntikokoelma ja taidelainaamo. Sieltä löytyy puolestaan paikallisten tekijöiden taidetta. Grafiikkaa, maalauksia ja veistoksia.

• agency

Onkohan niillä web-saitteja? Voisi kiinnostaa
        tositarkoituksella.

• pitää...
        agency kirjoitti:

Onkohan niillä web-saitteja? Voisi kiinnostaa
        tositarkoituksella.

...päästä paikan päälle katsomaan. Lahden taidepanimolla on myytävänä taidegrafiikkaa Lahden taidegraafikot ry;n jäseniltä. Jos panimolla käyt voit itse selata vedoksia vapaasti. Suomen taidegraafikoilta saa myös tietysti vedoksia.

• ostaa

Kannattaa tutustua taidegrafiikkaan ja taidegraafikoiden tuotantoihin Suomessa. Tutki esim. internettiä. Kun löydät mieleistäsi, osta suoraan taiteilijalta. Säästät myös todennäköisesti rahaa.

Täällä on ainakin grafiikkaa:

www.taidegraafikot.fi

• apukädet

Taiteilijat päättävät itse teoksilleen hinnan. Hinnan ei pitäisi nousta enää myyntipaikassa (välittäjät, galleriat, liitot, taiteilijaseurat). Liittojen ja taiteilijaseurojen myyntipaikat ja ne pajat joissa taiteilijat itse työskentelevät ovat toki turvallisimpia ostopaikkoja. Ja ne galleriat, jossa taiteilija pitää yksityisnäyttelyään. Noissa paikoissa voi tavata itse taiteilijankin.

Moni taiteilija ei halua itse myydä teoksia työhuoneeltaan. Varsinkaan suosituimmat tekijät eivät yleensä halua myyntityötä tehdä itse -vie työaikaa- vaan ohjaavat asiakkaan välittäjänsä luokse.

Sitten eriasia on, kun ostaa vanhaa taidetta. Hinnat ovat mitä tahansa.
        Tai joku klassikoksi muodostunut teos, joka on tullut myyntiin. Siitä elävä taiteilija onnekseen saa jälleenmyyntikorvauksen, 5% hinnasta. Ainakin pitäisi saada.

• myytävänä

3kpl litografiaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe