Pääsen postiin, mutta chattiin kirjautuessa jään pyörimään, eikä nikkilista näy eikä tekstit, kuitenkin vaikuttaisi että olen sisällä.
Huuli pyöreenä olen kuitenkin ihan ulkona.
Missä vika? osaisko joku antaa asiallisen neuvon?
suomi-chatt
6
148
Vastaukset
- sänkiparta
Samantapainen vika kuin sinullakin, pyörittää ja pyörittää. Asiaan voi ehkä vaikuttaa koneen tehot ja palomuurikin.
ellunkana kirjoitti:
En ole korjausta asiaan löytänyt, mitä teemme?
niin toi sno sulle mut mitäsköteemme tuijotamme vaikka tähtiä taiväälla jops ei oo pivinen sää
Eikö suomi kakkosnelonen vois snoa mistä se johtuu ku ei pääse sättiin ku lataavaan. Jospa nuilla kyrvillä ei kiinosta mitä kansa ajttelee ja seki vitusta ku ei löyä sitä plstaa mis on jo puhunu mut mitä lie kekkulihomoja liekkään koko paska osakeyhtiö täynä. Ei ainakaan suomenkanslaisia
:)- sänkiparta
ellunkana! Koitappa toista selainta. Itselläni alkoi toimimaan, kun vaihdoin Chrome selaimeen. Eikös keskustelusivuilla ole joku tietokoneasiantuntijankin palsta, voihan asiaa kysäistä häneltäkin.
Mie oon kokeillu kaikkia selaimia jo plomuuriaki poistanu ni eise siitä kummene mutta voi olla hyväki asia ettei tuu roikuttua sätissä kännissä liian kuan ja toisille vittuilla ; )....ja sit pha mieli aamulla ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927