Nyt vihdoin löytyi syntipukki Ulvilan murhaan, nimittäin vasenkätiset. Heillä on jo syntymälahjana saatu rikollinen mielenlaatu viestittää Auerin puolustus !...?? Huh, huh sanon minä... mitä potaskaa paskaa........
Vasenkätiset rikollisia?
7
251
Vastaukset
- niin tai näin
Hitlerkin oli vain sattumalta vasenkätinen, tilastoharhaako?
- perävolvo
Itse epäilen syyllisiksi lintuharrastajia.Ei voi olla tervettä väkeä kun juoksee metsissä laittamassa renkaita lintujen jalkoihin, jotain mätää täytyy olla siinä väessä.Ovatkohan vasenkätisiä ja ajavatko volvoilla?
Jospa heillä on tarvetta peruutella volvoilla ja näin herättää idioottien epäilykset salaliitoista?- luulisin7
Totta on että näillä bongareilla on kyttäys menny veriin, sekä kiruttaminen näillä rengastuksilla. Mutta murhaaminen ei kuulu heidän harrastuksiin...
- Onko tutkittu?
luulisin7 kirjoitti:
Totta on että näillä bongareilla on kyttäys menny veriin, sekä kiruttaminen näillä rengastuksilla. Mutta murhaaminen ei kuulu heidän harrastuksiin...
Toisaalta, kyseessä voi olla tuulastajien salaliittokin.Tykkäävät touhuta pimeällä salaa lampunvalossa.En ole varma onko heillä volvoja ja tykkäävätkö peruutella.Tästä pitäisi järjestää tutkinta heti.Ainaki miljoona euroa pitää tuhlata tutkintaan jotta saadaan asiasta varmuus.Muuten menee yöunet.
- yks vasuri
Onko tutkittu? kirjoitti:
Toisaalta, kyseessä voi olla tuulastajien salaliittokin.Tykkäävät touhuta pimeällä salaa lampunvalossa.En ole varma onko heillä volvoja ja tykkäävätkö peruutella.Tästä pitäisi järjestää tutkinta heti.Ainaki miljoona euroa pitää tuhlata tutkintaan jotta saadaan asiasta varmuus.Muuten menee yöunet.
Mutta yksi asia on saletti, voit rohkeasti kätellä vasuria koska hän tekee kaikki likaiset työt vasemmalla kädellä mutta kättelee oikealla, heh heh...
- vasen suora
yks vasuri kirjoitti:
Mutta yksi asia on saletti, voit rohkeasti kätellä vasuria koska hän tekee kaikki likaiset työt vasemmalla kädellä mutta kättelee oikealla, heh heh...
Myös kamppailulajeissa vasurit on vahvoilla, heillä koukut ja suorat ovat aivan sekaisin. Ei mitään loogisuutta, aina yllättävät.
- Kvasu kluumu
Voidaanko Auerin puolustus haastaa käräjille kiihotuksesta pientä kansanryhmää vastaan. Eihän vasureita ole kuin 10 prosenttia väestöstä jos sitäkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712