uudet tulpat vaihettu vasta. ja lähtee aika kehnosti käyntiin kylmänä. lämpimänä toimii kyllä. missä voisi olla vika?
Golf 1.6 77kw vm 2001 lähtee heikosti käyntiin
golffi
7
135
Vastaukset
- vain ominaisuuksia
Vikaa ei ole. Tuo on ominaisuus.
- Pojutus
Olisiko tullut aika vaihtaa akku?
- 350000 ajettu
Vaihda akku ja katkojan kärjet. Mulla oli samoja ongelmia 1997 mallin kadetin kanssa.
- golffi
okei. kiitos vastauksesta.
- Kadetti(ei koulu)
Ole hyvä. Kiitos tulee hieman jälkijunassa,olin juuri ruostesuojaamassa alustatervalla poikittaispalkkia,joka oli ruosteessa.
- olet nolo homotero
"Ole hyvä. Kiitos tulee hieman jälkijunassa,olin juuri ruostesuojaamassa alustatervalla poikittaispalkkia,joka oli ruosteessa"
Olet pelkkä provopetteritoyotatero. Eihän volkkari ruostu ikinä!!!!!!!!!!! - Ei Opelikaan
ruostu sevain ryhtyy kukkimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712