Mulla olis pari ideaa :)

Downton kyläsairaala

Mun mielestä olis hauskaa, et kyläsairaalalle luotaisiin oma palsta, kun kyläsairaalafani olen. Vaikka ohjelmaa ei näytetä vielä vähään aikaan, tuskin enää koskaan, mutta olisi mukava fiilistellä menneitä jaksoja jne.

Sitten tää toinen, Downton Abbey, kun siitä se 5 tuotantokausi alkaa, niin vois luoda sillekki palstan. Luulenpa, että muukin toivoisivat Downton abbeylle palstaa.

Olisin otettu, jos vastausosoitetta viestiini henkilökohtaisesti, kiitos :)

5

94

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos :)

Heittäisin minäkin idean.

Top Gear -ohjelmassahan on 24. tuotantokausi meneillään. Ehdotankin, että joka tuotantokaudelle perustetaan oma palstansa eli siis yhteensä 24 Top Gear -palstaa. Näin keskustelijat pysyisivät helposti ja vaivattomasti tarkasti rajatulla alueella keskusteluissaan.

• Juppanderrrus

Eastendersille, Vuorien sankareille ja Uskomaton eläinlääkäri Polille omat palstat, kauniisti pyydän.

• Jep jep

Mitä jos vain poistetaan puolet palstoista? Ihan niin kuin jokainen televisiosarja ja elokuva tarvitsisi oman palstan jostain 1930 luvulta lähtien. Sitä paitsi nykyään television tarjonta on pelkkää mainontaa, joten jokaiselle mainokselle pitäisi perustaa oma palsta. Parempi se Ruotsalainen Ikea-mainos, koko ketju olisi taatusti keskustellumpi kuin yksikään Brittiläinen sarja. :P

• tv-sarjafani

Minusta jokaisen tv-sarjan jokaiselle tuotantokaudelle ja jokaiselle jaksolle pitäisi perustaa oma keskustelupalstansa.

• Jep jep
        tv-sarjafani kirjoitti:

Minusta jokaisen tv-sarjan jokaiselle tuotantokaudelle ja jokaiselle jaksolle pitäisi perustaa oma keskustelupalstansa.

Älä unohda jokaisen tv-sarjan jokaista mainoskatkoa kellotettuna omina aihe-alueina.
        Heti menisin keskustelemaan sellaiselle keskustelualueelle kuin Simo vaatehuoneelta hei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      199
      1590
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      138
      1354
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      51
      950
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      902
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      893
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31