muita inseminaation käyneitä, jännäilijöitä???

inssinro2

Onko täällä muita joille olis tehty lähiaikoina inseminaatio. Olisi kiva löytää vertaistukea. :) Minulle tehtiin viime viikolla, ja vielä pitäisi tulosta ootella jokunen tovi.

8

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilanne päällä

Kokeile Kaksplussasta. Itse en jaksa niitä kilometrien pituisia tilannepäivityslistoja, mutta ilmeisesti joillekin niistä on iloa. Onhan siellä sitten joskus jotain hyödyllisiäkin kirjoituksia.

• mä myös

Täällä yksi jolla kanssa inssi tehty eilen :)

• Krtokaa

Sattuiko se? Tarvittiinko toipumisaikaa? Kuinka monta kertaa sen voi tehdä? Onko tärpännyt ja monennellako yrityksellä?

• KiiraHe

Mulle tehtiin lokakuussa vaikka kaksi kypsää munarakkulaa odotti niin toivottua tulosta ei tullut. Itse toimenpide oli tosi helppo ei juuri mitään tuntemuksia ruiskutus vähän "kirveli" ja ei ole minkäänlaista toipumisaikaa ihan normi elämää pystyy jatkaa. Siinä ei tietääkseni mitään varsinaista rajaa ole kuinka monesti voi tehdä mutta joku 4-5 jos epäonnistuu nii onnistumis todennäköisyys alkaa jo olla aika pieni ja kannattaa miettiä hoitomuodon muutosta.
      Ei siis tärpänny mut eka inssi vasta oli, tässä kuussa ei aikataulut täsmänny niin päätettiin jatkaa vasta tammikuussa.

• MariKK

Minulle jäi lääkärikäynnillä epäselväksi, viedäänkö sperma kohtuun asti vai kohdunsuulle. Minulla on kai liian vahvaa kohdunsuun lima... että auttaakohan tuokaan keino.

• eka inseminaatio

Mulle tehtiin juuri eka inseminaatio. Jännittää. Vaikka onnistumisprosentti on pieni, niin silti sitä toivoo parasta.

• toiveikas2

Olis kiva kuulla tuloksista. Onko jollakin onnistunut, ja monennellako kerralla

• onneematkaan

Täällä kolmas hoitokierto menossa! Toimenpiteen ei kuulu sattua. Spekulan laitto tuntuu ikävältä. Neste viedään ohuella katetrilla kohdunkaulan läpi kohtuun saakka.

Onnea matkaan!

Hoitokierto maksaa noin 430e sisältäen väliultrat, inssin ja lääkkeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1648
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1404
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      58
      1053
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      53
      926
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31