Asuuko joku tässä talossa tällä hetkellä?
Tähtisentie 54
murhatalo
6
2928
Vastaukset
- painu katsomaan
Vittuako täällä uliset mene kysymään sieltä.
- Päätalo
Asuu,ja takapihalla on pystytettynä Bodomjärven teltta sekä fillaritelineessä Kyllikki Saaren pyörä !!
- turkasen pläjäys
Kaippa siellä pikkasen kummittelee ja katolta kuuluu aseen latausääniä, liekö jokin sarja murhaaja tähtäilemässä ohikulkioita...
- Enirosta
Myyty kai jo pariinki kertaan. Rakentajat eros ja myi. Ja a.a myi ja seuraavat taas myi ja myi ja myi....
- poltettava on
eikö sellasessa talossa sit kuuluis enää kenenkään asua??
- mitä sitten
pakko oli vastattava itse tuohon omaan äskeiseen viestiini et piti olla myös poltettava on kysymysmerkki peräs..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764