Hei. Olen oululainen, pitkään vauvakuumetta potenut nainen ja etsin spermanluovuttajaa. Olen työelämässä ja täysin kykeneväinen tarjoamaan lapselle hyvän kodin ja paljon rakkautta ja huolenpitoa. Parisuhteeseen sopivaa miestä ei ole kohdalle osunut, mutta halu saada lapsi on ollut jo pitkään suuri. MInulla on jo valmiiksi paljon kokemusta lapsista ja lasten hoidosta ja ylipäänsä elämästä lasten kanssa, joten en ole aivan uusien asioiden edessä. Omaan myös hyvän ja tukevan turvaverkon ja lähipiirin, jolta tarpeen tullen saan varmasti apua.
Etsin siis tervettä sperman luovuttajaa, mielellään Oulun seudulta. En edellytä mieheltä osallistumista lapsen elämään, mutta toivoisin, että olisit asiassa mukana siihen asti kunnes raskaus on saatu alulle. Ennen sperman luovutusta haluaisin sinun käyvän sukupuolitautitesteissä. Itse olen puhdas. Myös olisi hyvä jos suvussasi ei olisi vakavia perinnöllisiä sairauksia. Jos tunnet haluavasi osallistua lapsen elämään, voimme sopia siitä sen mukaan minkä verran haluat osallistua. En kuitenkaan osallistumista edellytä.
Asialliset vastaukset
haaveista_totta@suomi24.fi
Spermanluovuttaja hakusessa
haaveesta_totta
1
143
Vastaukset
- kai33
Vieläkö apua vailla?? Oon terve mies autan mielelläni 040-3631755
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764