Hyvä että edes Osama taistelee vastaan kun muu maailma kumartaa uuden Hitlerin edessä.
Uusi Hitler - maailman johtajat seuraavat tyynenä
6
406
Vastaukset
- mieltä
.. siitä että jos sinulla on noin kovin paha olla niin ota yhteys kunnalliseen terveyshuoltoon.
Sinua autetaan kyllä.
;) - Huvittunut :)
Hieman huvittaa, kun nyt Bushin voiton jälkeen Liittouman joukoista töykeästi kieltäytyneet Ranska, Saksa ja Venäjä kaikki ovat kovalla kiireellä onnitelleet Bushia ja esittäneet toiveensa, että heidän suhteensa USA:han "jatkuisivat lämpiminä" ...
Pitiköhän äkkiä vaihtaa nuottia, kun etukäteisarvailut Bushin häviöstä menivätkin pieleen? :))sehän kuuluu kuvioihin politiikan piireissä. Olihan Arafatiltakin tullut viesti,vaikka papparainen on niin huonossa kunnossa, että ei taatusti ollut sitä itse laittanut.
Mitä heidän olisi pitänyt maansa johtajina sitten sanoa?Sori, me ei aleta millekään ku sä oot johtajana, me halutaan toinen johtaja sinne ja sitten vasta leikitään?No, tuohan olisi Bushin omaa politiikkaa. Noinhan hän sotajoukkoineen toimii tänäkin päivänä:)
ps. Venäjällä on ihan toiset intressit Usa:n suhteen, koska kysymyksessä on myös Tshetshenia.
- Bushin uusi sotakoneisto
Raju kuivuus vaivaa Etelä-Kiinaa
Julkaistu 04.11.2004, klo 11.00
Kiinalaisia nostamassa vettä kaivosta
Kuva: AP Graphics Bank
Eteläistä Kiinaa vaivaa kuivuus, jonka vuoksi useiden kymmenien peltojen sadot ovat tuhoutuneet, vesisäiliöt tyhjentyneet ja sähkönsaanti on vaikeutunut. Viranomaisten mukaan kuivuus vaikuttaa myös turismiin.
Huonoin tilanne on Guangxissa, missä viranomaiset kuvaavat kuivuutta pahimmaksi 50 vuoteen.
Yli tuhat vesisäiliötä on kuivunut ja vesivoimaloiden tuotanto keskeytynyt. Satotuhot koskevat lähinnä riisiä ja sokeriruokoa.
Guangxissa takana on kolme sateetonta kuukautta ja yli 2,5 miljoonalla ihmisellä on vaikeuksia löytää juomakelpoista vettä.
Pohjois-Kiinassa kuivuudesta kärsitään säännöllisesti kun taas etelässä tyypillinen vuosittainen ongelma ovat tulvat, jotka ovat usein seurausta eteläisen Kiinanmeren hirmumyrskyistä.
Pekingissä "hätätila" ilmansaasteiden vuoksi
Kiinan pääkaupungissa Pekingissä hätää aiheuttavat kuivuuden sijaan ilmansaasteet.
Kaupunki on asettanut tavoitteeksi 227 "kirkasta" päivää tänä vuonna, mutta tästä tavoitteesta on jo jääty selvästi.
Lokakuun loppuun mennessä tällaisia päiviä oli ollut vain 187, joten loppuvuoden 61 päivästä 40:n tulisi olla kirkkaita ja saasteettomia. Sanomalehti Beijing Morning Post kuvaa tätä "hätätilaksi".
Kaupungin suurin saastuttaja, terästehdas Shougang on luvannut leikata tuotantoaan loppuvuonna ilmansaasteiden vähentämiseksi.
Ilmanlaadun parantaminen on avainasemassa Pekingin pyrkimyksessä olla valmiina isännöimään vuoden 2008 kesäolympialaisia - dan the man
Jos terroristijohtaja Osama Bin Laden on idolisi niin olet varmaan jo kääntynyt äärimuslimiksi ja noudatat Shariaa omassa elämässäsi.
Muista sitten rukouksissa pyytää mielenterveyttä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969