Yhdysvaltojen rakastajat

-realisti

Tutustukaa asioihin, Yhdysvallat on valtio, josta tullaan tulevaisuudessa kirjoittamaan maana, joka häikäilemättä ajoi omaa etuaan muiden kustannuksella.

menkää googleen ja käyttäkää hakusanaa wikipedia, ensimmäien linkki joka ainakin minulla tulee on tietosanakirja.menkää sinne ja käyttäkää vaikkapa hakusanoja fbi ja cia, niin saatte edes pientä kuvaa näiden järjestöjen toiminnasta. kun olette hieman selvittäneet mitä nämä järjestöt ovat, laitakaa hakusanaksi vaikkapa cointelpro, niin saatte tietää yhden ohjelman jota fbi on käyttänyt. Internetin tieto ei tietenkään ole sitä luotettavinta, mutta tätä kyseistä sivustoa voi pitää melko luotettavana. myös suomenkieliset vastaavat sivut on olemassa, mutta ne eivät ole yhtä kattavat.

pistäkää kaikki jotain kommentteja lukemastanne, vastailen niihin minkä ehdin.

ps. tarkoitus ei ole provosoida, vaan yrittää saada ihmiset tietoisiksi asioista. Jos joku kaikista tosiasioista huolimatta pitää Yhdysvaltoja hyvänä maana, niin se on hänen oma päätöksensä, olisi kuitenkin mukava jos ihmiset tietäisivät muutakin kuin sen mitä meille isoissa medioissa kerrotaan. Se mitä antamillani hakusanoilla tulee, ei tietenkään ole koko totuus, mutta antaa jotain kuvaa myös Yhdysvaltojen sikamaisesta puolesta.

37

867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häikäisee

Käytä sinä vain referenssinäsi sanakirjaa, jonka sisältöä kuka hyvänsä voi vapaasti peukaloida ilman että tarvitsisi vastata kenellekään tiedon oikeellisuudesta.

• -realisti

yritin kirjoittaa suhteellisen asiallisem tekstin, johon haluaisin asiallisia vastauksia. jos kommentit ovat tuon tasoista niin kyllä harmittaa.

olen täysin valmis keskustelemaan asiasta järkevästi ja rakentavasti. Tietoa ei voi olla liikaa, mitä enemmän keskustelee asioista erilaisten ihmisten kanssa, sitä paremman kokonaiskuvan aisoista saa,

• moderoidaan

jatkuvasti, tutustu hieman sivujen kasaamiseen, bullshitti ja ääliömäisyydet karsitaan aika vauhdikkaasti.

• ????moderoidaan

Olet jo lähettänyt samanlaisen viestin.
        Voit lähettää vain kerran viestin, jolla on sama sisältö. Huomaa, että viestien massapostittaminen on kielletty.

Paskat olen lähettänyt.

jatkuvasti, tutustu hieman sivujen kasaamiseen, bullshitti ja ääliömäisyydet karsitaan aika vauhdikkaasti.

palsta kuralla.

• -realisti
        moderoidaan kirjoitti:

jos kyseessä on kiisteltyä tietoa niin siitä on ainakin yleensä ilmoitus. Signaalina toimii punainen kämmen, joka ilmaisee, että varteenotettavaa ristiriidassa olevaa tietoa löytyy.

Mielestäni hyvät sivut

• Hauskaa, kun useilla tänne kirjoittelevilla on tapana vakuutella vilpittömistä vaikuttimistaan silloin, kun he karkeasti solvaavat jotakin toista valtiota, hallintoa tai kansaa erilaisilla kepulikeinoillaan.

"En ole juutalaisia vastaan, mutta..."

"Itse hyväksyn kyllä tshetsheenit kansana, mutta..."

"Pidän kyllä amerikkalaista kansana, mutta..."

"Tarkoitus ei ole provosoida, vaan... ...annan jotain kuvaa myös Yhdysvaltojen sikamaisesta puolesta." !!!

Hohhoijaaa... Ketähän tuollaisten kirjoittajat luulevat hämäävänsä?
      Esikouluikäisiä lapsia, kenties?

• -realisti

Ilmaisin oman henkilökohtaisen mielipiteeni, joka voi olla joidenkin mielestä hyvinkin provosoiva.
        Provosointi ei ole ensisijainen tarkoitus.
        Jos todella haluaisin provosoida olisi tekstikin hyvin erilaista, mutta silloin se suuremmalla todennäköisyydellä vain tuomittaisiin..

• -realisti kirjoitti:

Ilmaisin oman henkilökohtaisen mielipiteeni, joka voi olla joidenkin mielestä hyvinkin provosoiva.
        Provosointi ei ole ensisijainen tarkoitus.
        Jos todella haluaisin provosoida olisi tekstikin hyvin erilaista, mutta silloin se suuremmalla todennäköisyydellä vain tuomittaisiin..

Maksoiko vaivan yrittää välttää vielä provokatoorisempaa kirjoitusta, kun tämäkin tekstisi tuomittiin lähes yksimielisesti.

Vain stressaantunut(?) Ajatar halusi rohkaista sinua...

• -realisti
        Hitman-1 kirjoitti:

Maksoiko vaivan yrittää välttää vielä provokatoorisempaa kirjoitusta, kun tämäkin tekstisi tuomittiin lähes yksimielisesti.

Vain stressaantunut(?) Ajatar halusi rohkaista sinua...

no tiedänpähän että minkälaista vastaanottoa saa,kun yrittää olla järkevä ja antaa ihmisille myös "vaihtoehtoista tietoa".

Sinä, Hitman, tunnut olevan hyvin aktiivinen täällä keskusteluissa. Olet myös suhteellisen positiivisesti Yhdysvaltoihin suhtautuva. (ainakin niissä kirjoituksissa mitä olen lukenut)

Kysymys: Tiedätkö todella mitä esimerkiksi CIA ja FBI ovat tehneet?

Ajatar vaikutti kyllä olevan jossain määrin samoilla linjoilla kuin minä, mutta oli kyllä aika suvaitsematonta tekstiä..

• Nämä jenkkirakastajat ovat omasta vapaasta tahdostaan sokeita. On aivan uskomatonta, miten kritiikitöntä menoa heillä on! Voit tuoda faktoja kukkuramitoin ja niitä aivan varmasti löytyykin, kyse ei ole siis siitä, mutta kysymys kuuluukin: haluavatko he TIETÄÄ?

He vääntävät mustan valkoiseksi, jotta saavat mahtumaan omiin tarkoitusperiinsä ja haukkuvat muita, jotka yrittävät avata heidän silmiään.

En ole ikinä niin yksisilmäiseen joukkoon törmännyt kuin mitä ovat nämä Usa-mieliset ihmiset täällä. Plussana kaikelle on yhdistelmä Usa ja Israel. Siinä on semmoinen nationalis-fundamentalistinen kiihko, että monet muut ääriryhmittymät olisivat suorastaan vihreinä kateudesta:)

Verbaalisesti voisi sanoa verta vihmottavan loputtomasti"pyhän asian" puolesta eikä mikään ole tarpeeksi suuri uhri tälle alttarille.

Ei näitä voi auttaa. He ovat valmiita ihan mihin muuhun tahansa kuin totuuden kuulemiseen.Tietämättömyys on ymmärrettävää maissa, joissa ei ole mahdollisuutta noin vain saada tietoa, mutta meillä..voi voi..

• Olen aina ihaillut kirjoituksiasi, vaikka olen ollutkin useimmiten niiden sisällöstä eri mieltä kanssasi, sillä erilaisista asenteistamme huolimatta olen saanut sinulta yleensä aika korkeatasoista kielenkäyttöä luettavaksi, positiivisena poikkeuksena täällä rehottavaan yleiseen tyylittömyyteen.

Miksi nyt sorrut tuollaiseen solvailevaan tyylirikkoon?

Saman asian olet yleensä esittänyt paljon taitavammin verhottuna ja lankeamatta loukkaavaan kielenkäyttöön.

Oliko Bushin uudelleenvalinta sinulle niin raskas koettelemus, että siitä stressaantuneena et jaksanut hillitä itseäsi, vai mikä selittää tämän toivottavasti ohimenevän romahduksesi kirjoituksesi laatutasossa?

• Hitman-1 kirjoitti:

Olen aina ihaillut kirjoituksiasi, vaikka olen ollutkin useimmiten niiden sisällöstä eri mieltä kanssasi, sillä erilaisista asenteistamme huolimatta olen saanut sinulta yleensä aika korkeatasoista kielenkäyttöä luettavaksi, positiivisena poikkeuksena täällä rehottavaan yleiseen tyylittömyyteen.

Saman asian olet yleensä esittänyt paljon taitavammin verhottuna ja lankeamatta loukkaavaan kielenkäyttöön.

Oliko Bushin uudelleenvalinta sinulle niin raskas koettelemus, että siitä stressaantuneena et jaksanut hillitä itseäsi, vai mikä selittää tämän toivottavasti ohimenevän romahduksesi kirjoituksesi laatutasossa?

nikkiäni, niin näet kohdan, jossa mainitsen, että tarpeen vaatiessa olen suora ja kova. Joskus se sattuu toisiin osapuoliin,mutta toivottavasti sillä on myös herättävä vaikutus, sinuunkin:)Sitä todella vilpittömästi toivon!

• Hitman
        Hitman-1 kirjoitti:

Olen aina ihaillut kirjoituksiasi, vaikka olen ollutkin useimmiten niiden sisällöstä eri mieltä kanssasi, sillä erilaisista asenteistamme huolimatta olen saanut sinulta yleensä aika korkeatasoista kielenkäyttöä luettavaksi, positiivisena poikkeuksena täällä rehottavaan yleiseen tyylittömyyteen.

Kovasti moitit Ajatarta tyylittömyydestä, mutta itse käyttäydyt useimmiten paljon huonommin niitä kohtaan, jotka ovat eri mieltä kanssasi. Leimasimet, lokeroinnit ja näennäisen sivistyneet haukkumasanat vilisevät.

• Hitman kirjoitti:

Kovasti moitit Ajatarta tyylittömyydestä, mutta itse käyttäydyt useimmiten paljon huonommin niitä kohtaan, jotka ovat eri mieltä kanssasi. Leimasimet, lokeroinnit ja näennäisen sivistyneet haukkumasanat vilisevät.

Vaikkapa sinun kohdallasi:

Katso nikkiäsi!

• Hitman
        Hitman-1 kirjoitti:

Vaikkapa sinun kohdallasi:

Katso nikkiäsi!

Vaikka olet aikuinen mies, on pakko neuvoa sinua kuin pientä lasta. Huonoon käytökseen ei ole olemassa aihetta, joten turha sinun on yrittää puolustella huonoa käytöstäsi minun tai kenenkään muun tekemisillä. Hyväkäytökseninen on aina hyväkäytöksinen. Joka käyttäytyy huonosti provosoituneena, ei ole ollut alun alkaenkaan muuta kuin ulkokultaisesti hyväkäytöksinen, sisin on ollut koko ajan huonon käytöksen mädättämä. Mutta kyllä kaikilla on mahdollisuus oppia hyvän käytöksen alkeet, vaikka kuinka vanhana, sen vuoksi minä sinullekin näistä asioista puhelen.

Eli teinpä minä mitä tahansa tai joku muu, olinpa minä tai kuka tahansa sinun mielestäsi huonosti käyttäytyvä, et sinä siitä syystä lankea käyttäytymään huonosti ketään kohtaan, jos todella olet sivistynyt ja hyväkäytöksinen. Mikäli provosoidut jostain syystä ja käyttäydyt moukkamaisesti, osoittaa se sielusi ja sydämesi todellisen sivistyksen tilan.

Jos pidät minua huonokäytöksisenä tämän nikin käytön vuoksi, sinulla on siihen oikeus, mutta et sinä voi mitenkään yleisesti määritellen osoittaa minun käyttäytyvän huonosti. Se on itse luomiesi normien, ei yleisten, mukaan esitetty väite.

Kun sinua tuo asia kaivelee niin kovin, niin voinhan toki kommentoida tästä nikkihommastakin. Aloitin kirjoittamaan Hitman nikillä tälle foorumille elokuussa, kun yleensä tulin tälle foorumille ensimmäisiä kertoja. Huomasin kyllä myöhemmin asiasta rähistyäsi, että olit kirjoitellut samalla nikillä pienen hetken tänne, muistaakseni reilu puoli vuotta. Tai oikeastaan tarkistin sen silloin, kun riehuit aiheesta jollekin toiselle Hitman nimellä kirjoittavalle ja kerroit, että olet kirjoitellut tänne näitä poliittisia kannanottoja vuosien ajan. Tarkistettuani asian, totesin, että olet käyttänyt nimimerkkiä niin vähän aikaa, etkä ole sitä edes rekisteröinyt, että ei ole loukkaus, jos käytän tätä nimimerkkiä, joka on eräästä tietokonepelistäkin tuttu, koska olin käyttänyt sitä vuosia sitten viimeksi käydessäni tällä palstalla muistaakseni runoaiheista kirjoittelemassa. Kaivoin tänään sen esiinkin, kun se on nyt hakukoneella mahdollista.

Voit tarkistaa asian oheisesta linkistä;

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=113&conference=642&posting=2383665#2383665

Kommentoin siinä erään kirjoittajan runoa. Olin sitten välillä vuosia täältä poissa.

Näin se homma nyt vain on, vaikka en usko sinun vakuuttuvan tästä asiasta, kun olen huomannut sinun epäilevän kaikkien olevan Iron Mike tms. Minä en kuitenkaan vuosia vakiintunutta nikkiäni lopeta, vaikka en välillä olisikaan sillä kirjoitellut tänne aikoihin. Tuskinpa sinäkään olet paljon ennen minua tänne kirjoitellut Hitman nikillä, jollei eräs hakukoneella löytynyt homoviesti ole sinun, mitä en kyllä usko.

Olen huomannut tämän syksyn mittaan, että monet ovat kirjoitelleet Hitman nikillä minun lisäkseni ja niitäkin olet ryöpyttänyt kuin kyseessä olisi yksi ja sama kirjoittaja. En ole vaivautunut oikomaan näitä ryöpytyksiä, koska kyseessä ei ole ollut läheskään aina minun tekstini, eikä minua haittaa, jos joku muukin kirjoittaa tällä nikillä, koska kaikkihan ymmärtävät, että kirjoittaja voi olla eri henkilö, kun kyseessä ei ole rekisteröity nikki. Minä en aio tätä rekisteröidä, koska en välitä sellaisesta. Rekisteröintejä vaaditaan muutenkin liikaa joka paikasssa, se käy jo työlääksi kymmeninen salasanoineen jne. Voisi tietysti käyttää kaikkiin samoja salasanoja, mutta siitä tulisi sitten taas tietoturvariski, jota en aio ottaa..

• Löytäjä
        Hitman kirjoitti:

Vaikka olet aikuinen mies, on pakko neuvoa sinua kuin pientä lasta. Huonoon käytökseen ei ole olemassa aihetta, joten turha sinun on yrittää puolustella huonoa käytöstäsi minun tai kenenkään muun tekemisillä. Hyväkäytökseninen on aina hyväkäytöksinen. Joka käyttäytyy huonosti provosoituneena, ei ole ollut alun alkaenkaan muuta kuin ulkokultaisesti hyväkäytöksinen, sisin on ollut koko ajan huonon käytöksen mädättämä. Mutta kyllä kaikilla on mahdollisuus oppia hyvän käytöksen alkeet, vaikka kuinka vanhana, sen vuoksi minä sinullekin näistä asioista puhelen.

Eli teinpä minä mitä tahansa tai joku muu, olinpa minä tai kuka tahansa sinun mielestäsi huonosti käyttäytyvä, et sinä siitä syystä lankea käyttäytymään huonosti ketään kohtaan, jos todella olet sivistynyt ja hyväkäytöksinen. Mikäli provosoidut jostain syystä ja käyttäydyt moukkamaisesti, osoittaa se sielusi ja sydämesi todellisen sivistyksen tilan.

Jos pidät minua huonokäytöksisenä tämän nikin käytön vuoksi, sinulla on siihen oikeus, mutta et sinä voi mitenkään yleisesti määritellen osoittaa minun käyttäytyvän huonosti. Se on itse luomiesi normien, ei yleisten, mukaan esitetty väite.

Kun sinua tuo asia kaivelee niin kovin, niin voinhan toki kommentoida tästä nikkihommastakin. Aloitin kirjoittamaan Hitman nikillä tälle foorumille elokuussa, kun yleensä tulin tälle foorumille ensimmäisiä kertoja. Huomasin kyllä myöhemmin asiasta rähistyäsi, että olit kirjoitellut samalla nikillä pienen hetken tänne, muistaakseni reilu puoli vuotta. Tai oikeastaan tarkistin sen silloin, kun riehuit aiheesta jollekin toiselle Hitman nimellä kirjoittavalle ja kerroit, että olet kirjoitellut tänne näitä poliittisia kannanottoja vuosien ajan. Tarkistettuani asian, totesin, että olet käyttänyt nimimerkkiä niin vähän aikaa, etkä ole sitä edes rekisteröinyt, että ei ole loukkaus, jos käytän tätä nimimerkkiä, joka on eräästä tietokonepelistäkin tuttu, koska olin käyttänyt sitä vuosia sitten viimeksi käydessäni tällä palstalla muistaakseni runoaiheista kirjoittelemassa. Kaivoin tänään sen esiinkin, kun se on nyt hakukoneella mahdollista.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=113&conference=642&posting=2383665#2383665

Kommentoin siinä erään kirjoittajan runoa. Olin sitten välillä vuosia täältä poissa.

Näin se homma nyt vain on, vaikka en usko sinun vakuuttuvan tästä asiasta, kun olen huomannut sinun epäilevän kaikkien olevan Iron Mike tms. Minä en kuitenkaan vuosia vakiintunutta nikkiäni lopeta, vaikka en välillä olisikaan sillä kirjoitellut tänne aikoihin. Tuskinpa sinäkään olet paljon ennen minua tänne kirjoitellut Hitman nikillä, jollei eräs hakukoneella löytynyt homoviesti ole sinun, mitä en kyllä usko.

Olen huomannut tämän syksyn mittaan, että monet ovat kirjoitelleet Hitman nikillä minun lisäkseni ja niitäkin olet ryöpyttänyt kuin kyseessä olisi yksi ja sama kirjoittaja. En ole vaivautunut oikomaan näitä ryöpytyksiä, koska kyseessä ei ole ollut läheskään aina minun tekstini, eikä minua haittaa, jos joku muukin kirjoittaa tällä nikillä, koska kaikkihan ymmärtävät, että kirjoittaja voi olla eri henkilö, kun kyseessä ei ole rekisteröity nikki. Minä en aio tätä rekisteröidä, koska en välitä sellaisesta. Rekisteröintejä vaaditaan muutenkin liikaa joka paikasssa, se käy jo työlääksi kymmeninen salasanoineen jne. Voisi tietysti käyttää kaikkiin samoja salasanoja, mutta siitä tulisi sitten taas tietoturvariski, jota en aio ottaa..

Gay-Roi?
        Kirjoittanut: Hitman 15.10.2001 klo 15.06

Olen tulossa Rovaniemelle loppuvuodeksi, seuraa
        ja/tai asunto pitäs saada. Missäs olisi parasta
        kysyä? Olen työssäkäyvä, terve, akaateminen 35-v
        suomalainen mies, jolle kumpikin sukupuoli käy.

Älä viitsi valistaa tätä iki omaan hinttiämme, sillä hän ei uskovaisena miehenä usko edes Jumalan sanaan, joka tuomitsee homouden.

• vinkki
        Hitman kirjoitti:

Alkuperäinen valheesi:
        "Niinpä kehotan samoin kanssani ajattelevia ryhtymään kaikkia kirjoittamaan samalla nimimerkillä, joka voisi olla esim. vaikka "Hitman" tai "nimimerkki" tai mikä tahansa."

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000004398592

"Aloitin kirjoittamaan Hitman nikillä tälle foorumille elokuussa, kun yleensä tulin tälle foorumille ensimmäisiä kertoja. Huomasin kyllä myöhemmin asiasta rähistyäsi, että olit kirjoitellut samalla nikillä pienen hetken tänne, muistaakseni reilu puoli vuotta."

Tuo seikka valkeni vasta lokakuussa. Vähän hidas sytytys vai mitä? Mainitsemasi viesti on sitäpaitsi aivan eri palstalla 3,5 vuoden takaa. Onpas todella vakuuttava peruste.

"yleensä tulin tälle foorumille ensimmäisiä kertoja"

kun oikea Hitman oli jo kirjoittanut pitkään nikillään tällä maailman menoa palstalla ja sinä et yhtään.

"Hyväkäytöksisenä" haukut sitten muita palstalaisia muita nikkejä käyttämällä (esim Taavetti)

• Hitman kirjoitti:

Koska vaivaannuit minun vuokseni kirjoittamaan noin pitkät "Kootut selitykset toisten nikeillä kirjoittamisen oikeuksista", teen poikkeuksen päätöksestäni, etten suostu noin moraalittoman tyypin kanssa vaihtamaan mitään mielipiteitä.

Kirjoituksesi laadukkuuden vuoksi-tarkoitan nyt yleistä sanankäyttöä ja kirjoituksen virheettömyyttä noin teknisesti- on sääli, etten voi keskustella kanssasi ajankohtaisista aiheista siitä syystä, että pysyt typerässä päätöksessäsi kirjoittaa minun käytössäni olleella nikillä.

Arvaat varmasti, että en aio rekisteröiydystä nikistäni enää luopua pelkästään siitäkään syystä, että monet palstan vakikirjoittajat tuntevat minut aidoksi Hitmaniksi, joka on vain joutunut Shalom1:n tavoin kokemaan oman nikkinsä ryöstön häirikön toimesta...
        Toivottavasti et ole myös sen nikinanastuksen takana?

Jos olet, olet vielä alhaisempi luonne kuin olen aavistanutkaan.
        Itsehän asian tiedät...

Mitkään moraali-tai käyttäytymistavat eivät voi armahtaa kaltaistasi häirikköä saamasta sellaisia leimoja tai nimityksiä, joita olen sinulle jo ehtinyt jakaakin.

Jos et itse tajua, että toisen nikillä jatkuvasti tänne kirjoittelu on nimenomaan moukkamaista käytöstä ja sillä perusteella myös "yleisesti määritellen" osoitettavissa huonoksi käyttäytymiseksi, olet moraalisi suhteen jäänyt todella valitettavan alhaiselle tasolle.

Kaikki loppuosan selittelysi minun nikkini anastuksesta on avutonta yritystä selittää asia itsellesi parhain päin.

Jos rohkenisit olla itsellesi rehellinen, olisi sinun hyvin helppoa sanoia itsellesi, että olet todella raukkamainen tyyppi tuollaisen käytöksesi ansiosta, mutta epäilen, ettet kykene olemaan rehellinen -edes itsellesi.

Rekisteröinnin haluttomuutesi viittaa siihen, että sinulla on täällä jokin toinenkin(tai useampi) nikki, jonka olet itsellesi rekisteröinnyt ja käytät tätä Hitman-nikkiä vain "vaihtelun vuoksi".

Jos aiot todella pysyä päätöksessäsi, ettet ala käyttää jotain muuta nikkiä, on meitä silloin täällä jatkuvasti kaksi Hitmania, joista toinen, eli minä, on USA/Israel-myönteinen ja toinen, eli sinä, jotain aívan muuta...

Minä pysyn rekisteröimässäni Hitman-1-nikissä, joten saat sitten kilpailla teksteissä kanssani, jos kerran niin haluat.
        Sen verran tulen sinua silti jatkuvasti häiritsemään, että aina, kun näen sinun kädenjälkiäsi täällä- tunnen ne kyllä- tulen piikittelemään kirjoituksiasi.

Anteeksipyyntöäsi en odota, ensinnäkään siitä syystä, että en usko sinun niin herrasmaisesti edes osaavan käyttäytyä, enkä siitäkään syystä, että se on loppujen lopuksi kovin pieni asia maan päällä...

Lopetan tähän taas "seurustelun" kanssasi, mutta jään edelleen ihmettelemään sitä, mikä trauma sinun elämässäsi on tehnyt sinusta noin ilkeän ihmisen...

• vrkm

"Nämä jenkkirakastajat ovat omasta vapaasta tahdostaan sokeita."

Ne kuuluu kaikki johonkin kiihkouskovaisten lahkoon. Ne odottaa harmageddonia alkavaksi ja näkevät Bushissa uskonveljensä, joka taistelee paholaista vastaan. Ei ne tietenkään tällä pastalla mainosta "oikeaa uskoaan", eihän kukaan niitä sitten enää ottaisi vakavasti.

• zustus
        Hitman-1 kirjoitti:

Koska vaivaannuit minun vuokseni kirjoittamaan noin pitkät "Kootut selitykset toisten nikeillä kirjoittamisen oikeuksista", teen poikkeuksen päätöksestäni, etten suostu noin moraalittoman tyypin kanssa vaihtamaan mitään mielipiteitä.

Kirjoituksesi laadukkuuden vuoksi-tarkoitan nyt yleistä sanankäyttöä ja kirjoituksen virheettömyyttä noin teknisesti- on sääli, etten voi keskustella kanssasi ajankohtaisista aiheista siitä syystä, että pysyt typerässä päätöksessäsi kirjoittaa minun käytössäni olleella nikillä.

Arvaat varmasti, että en aio rekisteröiydystä nikistäni enää luopua pelkästään siitäkään syystä, että monet palstan vakikirjoittajat tuntevat minut aidoksi Hitmaniksi, joka on vain joutunut Shalom1:n tavoin kokemaan oman nikkinsä ryöstön häirikön toimesta...

Itsehän asian tiedät...

Mitkään moraali-tai käyttäytymistavat eivät voi armahtaa kaltaistasi häirikköä saamasta sellaisia leimoja tai nimityksiä, joita olen sinulle jo ehtinyt jakaakin.

Jos et itse tajua, että toisen nikillä jatkuvasti tänne kirjoittelu on nimenomaan moukkamaista käytöstä ja sillä perusteella myös "yleisesti määritellen" osoitettavissa huonoksi käyttäytymiseksi, olet moraalisi suhteen jäänyt todella valitettavan alhaiselle tasolle.

Kaikki loppuosan selittelysi minun nikkini anastuksesta on avutonta yritystä selittää asia itsellesi parhain päin.

Jos rohkenisit olla itsellesi rehellinen, olisi sinun hyvin helppoa sanoia itsellesi, että olet todella raukkamainen tyyppi tuollaisen käytöksesi ansiosta, mutta epäilen, ettet kykene olemaan rehellinen -edes itsellesi.

Rekisteröinnin haluttomuutesi viittaa siihen, että sinulla on täällä jokin toinenkin(tai useampi) nikki, jonka olet itsellesi rekisteröinnyt ja käytät tätä Hitman-nikkiä vain "vaihtelun vuoksi".

Jos aiot todella pysyä päätöksessäsi, ettet ala käyttää jotain muuta nikkiä, on meitä silloin täällä jatkuvasti kaksi Hitmania, joista toinen, eli minä, on USA/Israel-myönteinen ja toinen, eli sinä, jotain aívan muuta...

Minä pysyn rekisteröimässäni Hitman-1-nikissä, joten saat sitten kilpailla teksteissä kanssani, jos kerran niin haluat.
        Sen verran tulen sinua silti jatkuvasti häiritsemään, että aina, kun näen sinun kädenjälkiäsi täällä- tunnen ne kyllä- tulen piikittelemään kirjoituksiasi.

Anteeksipyyntöäsi en odota, ensinnäkään siitä syystä, että en usko sinun niin herrasmaisesti edes osaavan käyttäytyä, enkä siitäkään syystä, että se on loppujen lopuksi kovin pieni asia maan päällä...

Lopetan tähän taas "seurustelun" kanssasi, mutta jään edelleen ihmettelemään sitä, mikä trauma sinun elämässäsi on tehnyt sinusta noin ilkeän ihmisen...

Sinä piikittelet? :) Ihan joltain muulta tuo monen luetun tekstin jälkeen minusta näyttää. Heti kun aletaan puhua oikeista asioista, sinulta menee jauhot suuhun ja alat kitistä tuosta nikin "ryöstämisestä".

Koitahan jo iso mies päästä semmoisesta yli ja yritä keskittyä olennaiseen.

• vinkki
        zustus kirjoitti:

Sinä piikittelet? :) Ihan joltain muulta tuo monen luetun tekstin jälkeen minusta näyttää. Heti kun aletaan puhua oikeista asioista, sinulta menee jauhot suuhun ja alat kitistä tuosta nikin "ryöstämisestä".

Koitahan jo iso mies päästä semmoisesta yli ja yritä keskittyä olennaiseen.

Vale-Hitman zustus tunnustaisi sen tosiasian että hänen perusteensa Hitman-nikkiin ovat olemattomat ja valitsisi oman nikin vaikka göppels.Vale-Hitmanin suorittama nikin ryöstöhän on tosiasia. Sitten voitaisiin keskittyä olennaiseen, mutta sitä lienee turha odottaa, olethan sen verran paatunut varas.

• Hitman
        Hitman-1 kirjoitti:

Itsehän asian tiedät...

" Koska vaivaannuit minun vuokseni kirjoittamaan noin pitkät "Kootut selitykset toisten nikeillä kirjoittamisen oikeuksista", teen poikkeuksen päätöksestäni, etten suostu noin moraalittoman tyypin kanssa vaihtamaan mitään mielipiteitä. "

Kuinka sinä viitsit puhua moraalista, kun itse harrastat valehtelemista ja solvaat toisia jatkuvasti ja muutoinkin osoitat huonoa käytöstä ja kyvyttömyyttä keskustella asiallisesti? Etkö todella ymmärrä omaa tilaasi?

" Kirjoituksesi laadukkuuden vuoksi-tarkoitan nyt yleistä sanankäyttöä ja kirjoituksen virheettömyyttä noin teknisesti- on sääli, etten voi keskustella kanssasi ajankohtaisista aiheista siitä syystä, että pysyt typerässä päätöksessäsi kirjoittaa minun käytössäni olleella nikillä. "

No, asiat ja väitteittesi pitämättömyys voidaan selvittää. Milloin tapaamme vedonlyönnin merkeissä juristien ja rahatukun kera :)

Minä taas voin puolestani todeta, etten ole kovin kiinnostunut sinun kanssasi keskustelemisesta, koska harrastat mustavalkoista lokerointia ja huonokäytöksistä, asiatonta toisten haukkumista. Se ei ole ainoastaan typerää, vaan suorastaan moukkamaista.

" Jos olet, olet vielä alhaisempi luonne kuin olen aavistanutkaan.
        Itsehän asian tiedät... "

Älä pelkää. Käytän vain tätä Hitman nikkiä, jota olen ensimmäisiä kertoja käyttänyt jo kolme vuotta sitten. Enkä ole alhainen luonne millään tavalla, tuolla haukkumisella tuot jälleen esille hyvin hyvin huonon käytöksesi esimerkkiä.

" Mitkään moraali-tai käyttäytymistavat eivät voi armahtaa kaltaistasi häirikköä saamasta sellaisia leimoja tai nimityksiä, joita olen sinulle jo ehtinyt jakaakin. "

Mitkään moraali- tai käyttäytymistavat eivät anna hyväksyntää sellaisille leimoille ja nimityksille, joita kohdistat useisiin kirjoittajiin täällä. Jos et muutoin sitä käsitä, sinä voit kuvitella että joku arvossa pidetty julkisuuden henkilö ryhtyisi käyttämään sellaisia leimoja ja nimityksiä, joita sinä käytät, niin ehkä tajuaisit, minkälainen kohu sellaisesta moukkamaisuudesta nousisi. Huonolle käytökselle ei ole edelleenkään perusteluita edes toiden käytöksestä.

" Jos et itse tajua, että toisen nikillä jatkuvasti tänne kirjoittelu on nimenomaan moukkamaista käytöstä ja sillä perusteella myös "yleisesti määritellen" osoitettavissa huonoksi käyttäytymiseksi, olet moraalisi suhteen jäänyt todella valitettavan alhaiselle tasolle. "

Samaa voisi sanoa sinulle. Jos et tajua, että nimittely ja leimaaminen sekä valehtelu ovat erittäin huonoa käytöstä ja osoittavat kirjoittajan sivistymättömyyttä aina, vaikka sitten kirjoittaja olisi ryhtynyt käyttäytymään huonosti sen vuoksi, että on suuttunut toisten käytöksen vuoksi. Sinä valehtelet, sinä lokeroit, sinä leimaat, sinä haukut. Se on huonoa käytöstä, jota ei voi puolustella millään, ei edes toisten käytöksellä.

" Kaikki loppuosan selittelysi minun nikkini anastuksesta on avutonta yritystä selittää asia itsellesi parhain päin. "

Ei ole. Se on 100% faktaa. Voin lyödä asiasta vaikka 100.000 euroa vetoa ja hankimme todisteet ip-osoitteiden perusteella, koska olen kirjoittanut vuosia jo samasta ip:stä. Sinä tiedät vallan hyvin, että itse et ole esim. mainittua Hitman -kirjoitusta laatinut ja minä tiedän, että se olen ollut minä. Jos joku on niin epäluuloinen asian suhteen, minulle kyllä kelpaa 100.000 euroa siitä hyvästä. Pistetäänkö veto virallisesti paperille todistajien läsnäollessa, kummankin toimittaessa tuon summan välimiehen haltuun? Sillä selviää tämäkin sotku.

" Rekisteröinnin haluttomuutesi viittaa siihen, että sinulla on täällä jokin toinenkin(tai useampi) nikki, jonka olet itsellesi rekisteröinnyt ja käytät tätä Hitman-nikkiä vain "vaihtelun vuoksi". "

Tuossa tulee lisää vainoharhaisuutta. Minulla ei ole täällä yhtään rekisteröityä nikkiä. Voidaan laittaa siitäkin veto :) On helppo heitellä tuollaisia vainoharhaisia kommentteja, kun niillä ei ole katetta. Jos olet noin varma, että minulla on rekisteröityjä nikkejä täällä, nyt sinulla on mahdollisuus pistää rahoikis :) Siinä vain käy toisinpäin. Sata tonnia vetoa, minä en viitsi pikkurahalla pelata :)

Muutenkin tuo väitteesi oli hassu; " Rekisteröinnin haluttomuutesi viittaa siihen, että sinulla on täällä jokin toinenkin(tai useampi) nikki "

Ajattelet siis, että ihminen osoittaa haluttomuuttaan rekisteröityä rekisteröitymällä useilla nikeillä.....loogista :)))

Loppuosa kirjoituksestasi on taas ala-arvoista haukkumista, joten jätän sen omaan arvottomuuteensa.

• Hitman
        vinkki kirjoitti:

Alkuperäinen valheesi:
        "Niinpä kehotan samoin kanssani ajattelevia ryhtymään kaikkia kirjoittamaan samalla nimimerkillä, joka voisi olla esim. vaikka "Hitman" tai "nimimerkki" tai mikä tahansa."

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000004398592

"Aloitin kirjoittamaan Hitman nikillä tälle foorumille elokuussa, kun yleensä tulin tälle foorumille ensimmäisiä kertoja. Huomasin kyllä myöhemmin asiasta rähistyäsi, että olit kirjoitellut samalla nikillä pienen hetken tänne, muistaakseni reilu puoli vuotta."

Tuo seikka valkeni vasta lokakuussa. Vähän hidas sytytys vai mitä? Mainitsemasi viesti on sitäpaitsi aivan eri palstalla 3,5 vuoden takaa. Onpas todella vakuuttava peruste.

"yleensä tulin tälle foorumille ensimmäisiä kertoja"

kun oikea Hitman oli jo kirjoittanut pitkään nikillään tällä maailman menoa palstalla ja sinä et yhtään.

"Hyväkäytöksisenä" haukut sitten muita palstalaisia muita nikkejä käyttämällä (esim Taavetti)

Viestisi alussa linkkaama kirjoitus ei ole minun laatima, vaikka onkin Hitman nimimerkillä kirjoitettu. Olen huomannut näitä Hitman nimimerkillä kirjoituksia monesti, jotka eivät ole laatimiani. Olen valmis lyömään tästäkin asiasta vaikka 100.000€ vetoa, jos haluat pistää oman väittämäsi varmuuden koetukselle. Asiahan voidaan selvittää. Ilmoittele, jos hankit rahat kasaan ja pistetään veto virallisesti paperille, jättäen rahat puolueettomalle välimiehelle selvityksen ajaksi.

" Mainitsemasi viesti on sitäpaitsi aivan eri palstalla 3,5 vuoden takaa. Onpas todella vakuuttava peruste. "

Se on totta, että mainittu viestini on vuosien takaa. En käynytkään täällä moneen vuoteen siinä välissä, en juuri muissakaan foorumeissa. Sama tilanne muuten on näköjään tuolla Hitman-1:llä, hän kertoi vuosia sitten kirjoitelleen toiselle foorumille täällä (muistaakseni uskonto), mutta maailman menoa palstalle vain muutaman kuukauden vai olisiko ollut reilu puoli vuotta.

" kun oikea Hitman oli jo kirjoittanut pitkään nikillään tällä maailman menoa palstalla ja sinä et yhtään. "

Hakukone näyttää hänen kirjoittaneen tänne Hitman nikillä reilu puoli vuotta ennen minua. Se ei kyllä ole paljon, etenkin kun ottaa huomioon, että Hitman nikki on ollut käytössäni koko Suomi24 -foorumilla kauemmin kuin hänellä, siis ensin.

" "Hyväkäytöksisenä" haukut sitten muita palstalaisia muita nikkejä käyttämällä (esim Taavetti) "

Tuokin on erehdys/vainoharhainen väittämä. Voin lyödä asiasta myös kanssasi vetoa, mutta sinä tuskin uskallat, koska tiedät että olet väärässä. Jos uskot olevasi oikeassa, on sinulla nyt mahdollisuus pistää rahoiksi, tai ainakin uskoa olevan :)

• Hitman kirjoitti:

Viestisi alussa linkkaama kirjoitus ei ole minun laatima, vaikka onkin Hitman nimimerkillä kirjoitettu. Olen huomannut näitä Hitman nimimerkillä kirjoituksia monesti, jotka eivät ole laatimiani. Olen valmis lyömään tästäkin asiasta vaikka 100.000€ vetoa, jos haluat pistää oman väittämäsi varmuuden koetukselle. Asiahan voidaan selvittää. Ilmoittele, jos hankit rahat kasaan ja pistetään veto virallisesti paperille, jättäen rahat puolueettomalle välimiehelle selvityksen ajaksi.

" Mainitsemasi viesti on sitäpaitsi aivan eri palstalla 3,5 vuoden takaa. Onpas todella vakuuttava peruste. "

Se on totta, että mainittu viestini on vuosien takaa. En käynytkään täällä moneen vuoteen siinä välissä, en juuri muissakaan foorumeissa. Sama tilanne muuten on näköjään tuolla Hitman-1:llä, hän kertoi vuosia sitten kirjoitelleen toiselle foorumille täällä (muistaakseni uskonto), mutta maailman menoa palstalle vain muutaman kuukauden vai olisiko ollut reilu puoli vuotta.

" kun oikea Hitman oli jo kirjoittanut pitkään nikillään tällä maailman menoa palstalla ja sinä et yhtään. "

Hakukone näyttää hänen kirjoittaneen tänne Hitman nikillä reilu puoli vuotta ennen minua. Se ei kyllä ole paljon, etenkin kun ottaa huomioon, että Hitman nikki on ollut käytössäni koko Suomi24 -foorumilla kauemmin kuin hänellä, siis ensin.

" "Hyväkäytöksisenä" haukut sitten muita palstalaisia muita nikkejä käyttämällä (esim Taavetti) "

Tuokin on erehdys/vainoharhainen väittämä. Voin lyödä asiasta myös kanssasi vetoa, mutta sinä tuskin uskallat, koska tiedät että olet väärässä. Jos uskot olevasi oikeassa, on sinulla nyt mahdollisuus pistää rahoiksi, tai ainakin uskoa olevan :)

Onko sinulle varjo-Hitman raha noin tärkeä arvo, että moraalikysymyksistäkin keskusteltaessa sinä puhut koko ajan vain "mahdollisuuksista pistää rahoiksi"...

Et sinä voi kadonnutta kunniaasi rahalla takaisin ostaa, valitettavasti.

Rahalla et saa kaikkein arvokkaimpia asioita elämässä; sen tosiasian tulet toivottavasti joku päivä tajuamaan...

• Hitman
        Hitman-1 kirjoitti:

Onko sinulle varjo-Hitman raha noin tärkeä arvo, että moraalikysymyksistäkin keskusteltaessa sinä puhut koko ajan vain "mahdollisuuksista pistää rahoiksi"...

Et sinä voi kadonnutta kunniaasi rahalla takaisin ostaa, valitettavasti.

Rahalla et saa kaikkein arvokkaimpia asioita elämässä; sen tosiasian tulet toivottavasti joku päivä tajuamaan...

Sinulle raha näyttää olevan jumala, kun et tuollaista pikku summaa uskalla pistää pantiksi valhteittesi puolesta.

Tottakai jokainen tajuaa, ettei rahalla saa arvokkamipia asioita elämässä, mukava että sinäkin olet jotain oppinut elämästä.

Kunniani ei ole minnekään kadonnut, enkä sitä ole yrittänyt ostaakaan. Pistin vain teidät seinää vasten ja osoitin, että puhutte palturia, esitätte väitteitä, joiden taakse teistä ei ole käymään tosi paikan tullen.

• Löytäjä kirjoitti:

Gay-Roi?
        Kirjoittanut: Hitman 15.10.2001 klo 15.06

Olen tulossa Rovaniemelle loppuvuodeksi, seuraa
        ja/tai asunto pitäs saada. Missäs olisi parasta
        kysyä? Olen työssäkäyvä, terve, akaateminen 35-v
        suomalainen mies, jolle kumpikin sukupuoli käy.

Älä viitsi valistaa tätä iki omaan hinttiämme, sillä hän ei uskovaisena miehenä usko edes Jumalan sanaan, joka tuomitsee homouden.

Kaveri on itse todistanut, että vain hän on noin aikaisessa vaiheessa käyttänyt Hitman-nikkiä, kun minä olen käyttänyt sitä kuulemma vasta vajaan vuoden! :)))))))

En todellakaan ole tuota kirjoittanut, mutta omien sanojensa mukaan Hitman-nikillä nykyään kirjoitteleva tyyppi oli jo silloin Hitman.

Kuka silloin on todistanut olevansa tuon hintti-Hitman-tekstin tekijä?

Hupsista, varjo-Hitman! Mokasitko ihan vähän????

• Hitman
        Hitman-1 kirjoitti:

Kaveri on itse todistanut, että vain hän on noin aikaisessa vaiheessa käyttänyt Hitman-nikkiä, kun minä olen käyttänyt sitä kuulemma vasta vajaan vuoden! :)))))))

En todellakaan ole tuota kirjoittanut, mutta omien sanojensa mukaan Hitman-nikillä nykyään kirjoitteleva tyyppi oli jo silloin Hitman.

Kuka silloin on todistanut olevansa tuon hintti-Hitman-tekstin tekijä?

Hupsista, varjo-Hitman! Mokasitko ihan vähän????

Hyvä, että sentään alat vähitellen tajuta, että olen kirjoitellut Hitman -nikillä jo ennen sinua tälle foorumille. Tosin tuota homoystävän etsimisjuttua en ole kirjoittanut, kuten en sitä hakukoneella löytyvää blondiviestiäkään. Meitä Hitmaneja on ollut jo 2001 tällä foorumilla siis ainakin kolme kappaletta, jos eräs uskonto -palstalta löytyvä kaunis luonnon ylistys Jumalan olemassaolon todisteena on sinun käsialaasi, mitä ei kyllä nykyisten viestiesi perusteella voisi uskoa. Mutta koska sanoit silloin kirjoitelleesi uskonto -palstalle, ajattelin että ehkä se on sinun viestisi ja olenkin pohtinut, mikä on harhauttanut sinut uskonasioihin keskittyvästä, luomakunnan kauneutta ja hyvyyttä arvostavasta kristitystä katkeraksi vallan ja väkivallan ihannoijaksi ja puolustelijaksi.

Ohessa viesti omaa käsialaani 2001.

Mikä sinua muuten tuossa homo -jutussa niin kovin naurattaa? Et kai ole suvaitsematon. Itse en homoille naureskele enkä heitä vainoa, ennemminkin tunnen myötätuntoa ja sääliä tuon luonnonoikun omaavia kohtaan. En heille sallisi kristillistä avioliittoa enkä adoptio-oikeutta, mutta en toki heitä vainoaisi tai syrjisi työssä tai vapaa-aikana.

Käyttämäsi "hintti" -sana on muuten aika loukkaava ja syrjivä, mutta sopimaton kielenkäyttöhän ei ole sinulle mitään uutta.

Koska sinä mielelläsi esität vainoharhaisia väitteitä, mutta sinulla ei ole vaivaista 100 tuhatta euroa sanojesi takana seisomiseksi, tarjoan sinulle armollisesti mahdollisuutta todistaa väitteesi kymppitonnin vedolla. Jos kerran olet varma väitteestäsi, kai voit sen tehdä ja lahjoittaa sitten rahat vaikka bushin hallinnolle :)))

• vinkki
        Hitman kirjoitti:

Et näytä enää uskovan oman sanasi voimaan vaan alat vannoa rahakasan kautta ja levitellä rahojasi Iron Miken tyyliin.

"...kauemmin kuin hänellä, siis ensin"

Kirjoitit siis peräti yhden (1) viestin silloin toisella palstalla ja sillä perusteella muka siitä tulee vakionikkisi tällä palstalla, joka oli siis monta vuotta käyttämättä. Oikea Hitman taas on kirjoittanut puoli vuotta tällä palstalla ja se mielestäsi riitä vakionikkiin. Onpa paksua valetta.

• Hitman
        vinkki kirjoitti:

Et näytä enää uskovan oman sanasi voimaan vaan alat vannoa rahakasan kautta ja levitellä rahojasi Iron Miken tyyliin.

"...kauemmin kuin hänellä, siis ensin"

Kirjoitit siis peräti yhden (1) viestin silloin toisella palstalla ja sillä perusteella muka siitä tulee vakionikkisi tällä palstalla, joka oli siis monta vuotta käyttämättä. Oikea Hitman taas on kirjoittanut puoli vuotta tällä palstalla ja se mielestäsi riitä vakionikkiin. Onpa paksua valetta.

En sanonut, että olisin kirjoittanut vain yhden viestin vuonna 2001. Toin esimerkiksi vain yhden. Tässä on muuten Hitman nikin historiaa vuosilta 2001-2002, jossa siis jokunen minunkin viestini, mutta suurin osa joidenkin muiden kirjoittamia. Mahtaako näistäkään yksikään olla tämän Hitman nikin itseoikeudestaan kiivailevan henkilön kirjoittamia?

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&conference=&poster=Hitman&sort=relevance&fixed_interval_time=0&search_interval=exact&sd=01&sm=01&sy=2001&ed=31&em=12&ey=2002&hpp=25

• vinkki
        Hitman kirjoitti:

En sanonut, että olisin kirjoittanut vain yhden viestin vuonna 2001. Toin esimerkiksi vain yhden. Tässä on muuten Hitman nikin historiaa vuosilta 2001-2002, jossa siis jokunen minunkin viestini, mutta suurin osa joidenkin muiden kirjoittamia. Mahtaako näistäkään yksikään olla tämän Hitman nikin itseoikeudestaan kiivailevan henkilön kirjoittamia?

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&conference=&poster=Hitman&sort=relevance&fixed_interval_time=0&search_interval=exact&sd=01&sm=01&sy=2001&ed=31&em=12&ey=2002&hpp=25

Tämän palstan osalta

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=maailman menoa&hpp=50&poster=hitman&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&start_exact_interval_time=&end_exact_interval_time=&advanced=1&sy=2001&sm=01&sd=01&ey=2004&em=11&ed=5&sort=date&ts=1099679123058&query_session=0000063315&start=2300

• Hitman
        vinkki kirjoitti:

Tämän palstan osalta

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=maailman menoa&hpp=50&poster=hitman&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&start_exact_interval_time=&end_exact_interval_time=&advanced=1&sy=2001&sm=01&sd=01&ey=2004&em=11&ed=5&sort=date&ts=1099679123058&query_session=0000063315&start=2300

Olisi se hassua, jos pitäisi joka palstalla kirjoittaa eri nikillä??? Oletko sinä muuten itse Hitman, kun jaksat nähdä vaivaa tästä nikistä puhumiseen?

• vinkki
        Hitman kirjoitti:

Olisi se hassua, jos pitäisi joka palstalla kirjoittaa eri nikillä??? Oletko sinä muuten itse Hitman, kun jaksat nähdä vaivaa tästä nikistä puhumiseen?

Oletko itse? hahahaa.

• Hitman
        vinkki kirjoitti:

Oletko itse? hahahaa.

Olen ensimmäisiä Hitman -nikin käyttäjiä Suomen kaikki foorumitkin huomioiden. Tosin meitä on kaiketi muutamia perinteet omaavia :)))

• vinkki
        Hitman kirjoitti:

Olen ensimmäisiä Hitman -nikin käyttäjiä Suomen kaikki foorumitkin huomioiden. Tosin meitä on kaiketi muutamia perinteet omaavia :)))

kuitenkaan ole eka, vaan varas.

• Hitman
        vinkki kirjoitti:

kuitenkaan ole eka, vaan varas.

Olisi tosi typerää ja rasittavaa käyttää jokaisella palstalle eri nikkiä. Tällä palstalla sitäpaitsi ei kukaan ole kovin kauaa käyttänyt Hitman nikkiä, vaikka sinä oletkin menettänyt hermosi siitä, että muutkin ovat käyttäneet Hitman -nikkiä sinun lisäksesi. Tosin muistelen lukeneeni sinun väittäneen käyttäneesi tuota nikkiä myös tällä palstalla vuosia, joka ei kuitenkaan ollut totta. Miksi sitä pitää valehdella tuollaisenkin asian takia?

• vinkki
        Hitman kirjoitti:

Olisi tosi typerää ja rasittavaa käyttää jokaisella palstalle eri nikkiä. Tällä palstalla sitäpaitsi ei kukaan ole kovin kauaa käyttänyt Hitman nikkiä, vaikka sinä oletkin menettänyt hermosi siitä, että muutkin ovat käyttäneet Hitman -nikkiä sinun lisäksesi. Tosin muistelen lukeneeni sinun väittäneen käyttäneesi tuota nikkiä myös tällä palstalla vuosia, joka ei kuitenkaan ollut totta. Miksi sitä pitää valehdella tuollaisenkin asian takia?

Kiitos, kun tarjosit makeat naurut perustellessasi nikkivarkautta linkillä kirjoitukseen runopalstalla, jonka muistelet kirjoittaneesi.
        Itsekään et kauaa käyttänyt Hitman-nikkiä. Pitäisikö olla jonkinlainen selvännäkijä, jotta tietäisi etukäteen jonkun nikinkäyttäjän päähänpinttymät ettei valitsisi semmoista nikkiä? Hitman-nikki oli tällä palstalla vakiintunut kesällä, kun ryövärit ja häiriköt astuivat peliin.

"Olisi tosi typerää ja rasittavaa käyttää jokaisella palstalle eri nikkiä"

Jos olet sitä mieltä niin valitse uniikki nikki, jota kukaan ei ole keksinyt eikä käyttänyt mm tällä palstalla.

• Code

Yhdysvallat on aina ollut valtio, joka ajaa vain omaa etuaan. Siitä Suomi voisi ottaa mallia. En juuri tiedä muuta valtiota, kuin Suomi joka ei aja omaa ja kansalaistensa etua. Me rakastetaan porukalla presidenttiä, joka ajaa ihailtavalla tarmolla Afrikan asioita, mutta ei ollenkaan Suomen etuja. Jo on naivia sakkia. Kyräillään muita, jotka pitävät puoliaan ja ajetaan samalla muiden asioita. Niin sitä pitää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2218
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1704
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1514
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1509
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1347
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      97
      1051
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe