Yksinhuoltajaäidit

Käyttävä mies

Yksinhuoltajaäidit ovat helppoa riistaa, näitä äitejä saa mukaansa lähes mistä vain, siis ei vain kapakoista.
Näiden yksinhuoltajaäitien kanssa on erityisen helppoa harrastaa yhden yön suhteita, koska saanti varmaa, ja ei ole pelkoa että nämä äidit jäävät roikkumaan mieheen.
Sillä suurin osa näistä naisista on kyvyttömiä parisuhteeseen.
Eläköön lisääntyvä yksinhuoltajaäitien määrä, se tietää uuisa seikkailuja.

57

5512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen yksinhuoltaja

luuletko,että me ollaan tosiaan kaikki sellaisia
      mitä kirjoitat.Ja jos sä olet niin kypsymätön äijä
      ettet pysty muuhun kun yhden yön seikkailuihin,niin ymmärrän paskajuttusi.

• sivistynyt

Juuri sinun kaltaisten yh-äitien kanssa nämä intiimit jutut juuri ja juuri sujuu.
        Mutta jos keskustelemaan kanssasi alkaisi olisi keskustelu lyhyt, sillä jos sinä ja kaltaisesi naiset avaavat suunsa on se aina järkytys.
        Juuri tuollaiset peruskoulun lyhyen oppimäärän käyneet yh-äidit ovat rasite yhteiskunnalle, sekä sivistyneille miehille.
        Mutta saahan teiltä sitä mitä haluaa, jos vain suunne pysyy kiinni.

• Entinen yksinhuoltaja
        sivistynyt kirjoitti:

Juuri sinun kaltaisten yh-äitien kanssa nämä intiimit jutut juuri ja juuri sujuu.
        Mutta jos keskustelemaan kanssasi alkaisi olisi keskustelu lyhyt, sillä jos sinä ja kaltaisesi naiset avaavat suunsa on se aina järkytys.
        Juuri tuollaiset peruskoulun lyhyen oppimäärän käyneet yh-äidit ovat rasite yhteiskunnalle, sekä sivistyneille miehille.

Kuka on mitäkin,yksinhuoltajuudella ei ole mitään
        tekemistä onko lukenut vai ei. Ja jos minut leimaat
        peruskoulun lyhyen oppimäärän käyneeksi,olet todella väärässä.Löysin uuden,koulutetun ja sivistyneen miehen eroni jälkeen. Oman arvon tunteva nainen ei alistu äijien puutteen tyydyttäjäksi.Miksi
        leimaat yksinhuoltaja äidit,pelastavat monen lapsen elämän ,kun miesparat ette pysty edes jälkeläisistänne huolehtimaan.Kyllä olet typerä,
        olevinas sivistynyt.

• MrIncognito
        Entinen yksinhuoltaja kirjoitti:

peruskoulun lyhyen oppimäärän käyneeksi,olet todella väärässä.Löysin uuden,koulutetun ja sivistyneen miehen eroni jälkeen. Oman arvon tunteva nainen ei alistu äijien puutteen tyydyttäjäksi.Miksi
        leimaat yksinhuoltaja äidit,pelastavat monen lapsen elämän ,kun miesparat ette pysty edes jälkeläisistänne huolehtimaan.Kyllä olet typerä,
        olevinas sivistynyt.

"Kuka on mitäkin,yksinhuoltajuudella ei ole mitään tekemistä onko lukenut vai ei."

Onko joku niin väittänyt? Mutta olisiko tuossa sittenkin perää?

"Ja jos minut leimaat peruskoulun lyhyen oppi-määrän käyneeksi,olet todella väärässä.Löysin uuden,koulutetun ja sivistyneen miehen eroni jälkeen."

Hyvä näin :)

"Oman arvon tunteva nainen ei alistu äijien puutteen tyydyttäjäksi."

Tuota kröhöm... Kyllä se nyt taitaa olla niin että naiset juoksee enemmän miesten perässä kuin päinvastoin :D Nim. Kokemuksella
        Toisekseen seksin tarpeella ja oman arvon tunteella ei ole toistensa kanssa juurikaan tekemistä.

"Miksi leimaat yksinhuoltaja äidit,pelastavat monen lapsen elämän ,kun miesparat ette pysty edes jälkeläisistänne huolehtimaan.Kyllä olet typerä, olevinas sivistynyt."

Ylläolevassa kappaleessa on 5 kirjoitusvirhettä. Löydätkö ne? ;) Mutta tässä päästäänkin jo kiinni suurempiin ja vakavempiin asioihin. Moni äiti on yh sen takia ettei ole suonut isälle tilaa ottaa vastuuta lapsesta. Ja väkisin on paha mennä ottamaan. Mies on luonnostaan laumanjohtaja tai projektista vastaava. Mies on harvemmin hyvä apulainen tai passaaja ja tämä on se rooli jonka suurin osa äideistä suo lapsen isälle.

• Nykyinen yh
        MrIncognito kirjoitti:

"Kuka on mitäkin,yksinhuoltajuudella ei ole mitään tekemistä onko lukenut vai ei."

Onko joku niin väittänyt? Mutta olisiko tuossa sittenkin perää?

"Ja jos minut leimaat peruskoulun lyhyen oppi-määrän käyneeksi,olet todella väärässä.Löysin uuden,koulutetun ja sivistyneen miehen eroni jälkeen."

Hyvä näin :)

"Oman arvon tunteva nainen ei alistu äijien puutteen tyydyttäjäksi."

Tuota kröhöm... Kyllä se nyt taitaa olla niin että naiset juoksee enemmän miesten perässä kuin päinvastoin :D Nim. Kokemuksella
        Toisekseen seksin tarpeella ja oman arvon tunteella ei ole toistensa kanssa juurikaan tekemistä.

"Miksi leimaat yksinhuoltaja äidit,pelastavat monen lapsen elämän ,kun miesparat ette pysty edes jälkeläisistänne huolehtimaan.Kyllä olet typerä, olevinas sivistynyt."

Ylläolevassa kappaleessa on 5 kirjoitusvirhettä. Löydätkö ne? ;) Mutta tässä päästäänkin jo kiinni suurempiin ja vakavempiin asioihin. Moni äiti on yh sen takia ettei ole suonut isälle tilaa ottaa vastuuta lapsesta. Ja väkisin on paha mennä ottamaan. Mies on luonnostaan laumanjohtaja tai projektista vastaava. Mies on harvemmin hyvä apulainen tai passaaja ja tämä on se rooli jonka suurin osa äideistä suo lapsen isälle.

laskentaa,kuka jahtaa ja ketä.

• sivistynyt kirjoitti:

sitten nämä (niinkuin minä) akateemiset YH-äidit, joilta ei ole kysytty, haluatko olla yksinhuoltaja?

• samaa ihmettelen tässä
        PikkuMyyy kirjoitti:

sitten nämä (niinkuin minä) akateemiset YH-äidit, joilta ei ole kysytty, haluatko olla yksinhuoltaja?

Kaikki yh:t vaikuttaa näiden haukkujien mielestä olevan sossun luukulla käyviä kouluttamattomia naisparkoja, jotka on itse pettäneet ja jättäneet miehensä ja NYT jahtaavat yhden illan juttuja baarissa jättäen ne kakarat heitteille...(Jatkanko vielä?!)

Tässä tulee mieleen, että minäpäs olen epänormaali tapaus..Akateeminen, jätetty ja baareissa käymätön nuori nainen..Ai nii..ja sossulla -p¤%kelekin- olen unohtanu piipahtaa.

Menkää itseenne yleistäjät! Yh:t, olivat he sitten äitejä tai isiä on tärkeä työ lapsien kasvatuksessa. Ei nuita säälittäviä kommentteja oikein kaipaa, vaikka ne hupia päivään tuovatkin.

Rauhaa

• mutta
        Entinen yksinhuoltaja kirjoitti:

olevinas sivistynyt.

Oman arvon tunteva nainen ei alistu äijien puutteen tyydyttäjäksi, näin sanot.

Raha sulle kuitenkin kelpaa.

Oletko sen sortin nainen?

• Entinen yh
        mutta kirjoitti:

Oman arvon tunteva nainen ei alistu äijien puutteen tyydyttäjäksi, näin sanot.

Raha sulle kuitenkin kelpaa.

Oletko sen sortin nainen?

kiinnostaa kenenkään rahat ja vielä maksusta.
        HYI saasta! Ja mikä sinä olet esittää vastauksia puolestani.Maksele sä vaan,jos et muuten saa.

• tiedottaja, äiti, yh, varattu

Tässä kuvastuu todella harvinaislaatuinen yksilö. Onneton ruma mies, 30-40 vuotias nössö, jolla ei ole ollut ainuttakaan nais suhdetta koko olemassa olon aikana. Asuu äitisnä kanssa samassa taloudessa ja selailee salaa äidiltä, peiton alla taskulampun kanssa vanhoja Jalluja, kun ei kehtaa uusia ostaa.

Käy paikallisessa kahvilassa katsomassa kylän tyttöjä mutta ei kehtoo juttusille, kun ei tiedä mitä sanoa.

Ajaa pappa mopedilla ennen pimeetä kotiin ettei äiti huolestu ja kertoo että näki kylällä naisen. Äiti varottelee, että "älä hyvä poeka koske niihin naissiin, mikäs sul on elelles vanhan äitis kanssa täällä, on ruokaa ja lämmintä."

Ja poikahan uskoo äitiä,on aina uskonut, ja kapuaa vintille jälleen lukemaan vanhoja Jalluja.

Suurin osa näistä mamman pojista on kyvyttömiä parisuhteeseen.
      Näistä yhteiskunnan luusereista käytetään myös paremmissa piireissä nimitystä Ylijäämäjäte!

• tiedottaja

Sulla on käynyt hyvä tuuri, jos joku sinut ja yh-lapsesi on ottanut elätikseen.
        Toisen lapsi on toisen lapsi, luuletko tosiaan ettei miehet ota sitä huomioon??
        Mutta entinen miehesi maksaa vain yhä elatusapua, ja soppalan tädit huolehtivat ettei tiedottajalta lopu meikkirahat kesken.

Taidat olla tavallista heikomalla itsetunnolla varustettu yh-nainen, kun tuo ammatti "tiedottaja" piti ilmoitaa.

Ole vaikka fyysikko, onneton ihminen olet.
        Sanoisinko kierrätystavaraa.

• tiedottaja, äiti, yh, varat...
        tiedottaja kirjoitti:

Sulla on käynyt hyvä tuuri, jos joku sinut ja yh-lapsesi on ottanut elätikseen.
        Toisen lapsi on toisen lapsi, luuletko tosiaan ettei miehet ota sitä huomioon??
        Mutta entinen miehesi maksaa vain yhä elatusapua, ja soppalan tädit huolehtivat ettei tiedottajalta lopu meikkirahat kesken.

Taidat olla tavallista heikomalla itsetunnolla varustettu yh-nainen, kun tuo ammatti "tiedottaja" piti ilmoitaa.

Ole vaikka fyysikko, onneton ihminen olet.
        Sanoisinko kierrätystavaraa.

Tiedätkö meillä kävi huono tuuri. Kuolema on sellainen asia, joka tekee pakostakin, halusitpa tai et, jommastakummasta vanhemmasta aina yksinhuoltajan.
        Siitä on vain niin kauan, että suru-aika on ohi, ja olen pystynyt jatkamaan omaa elämääni eteenpäin. En jäänyt paikalleni suremaan omaa lyhyttä elämääni, vaan jatkoin äitinä, jatkoin töissä ja halusinpa vielä itselleni elämänkumppanin.

Vielä ei ole seteleitä taivaasta tippunut!

Voit tietysti olla mitä mieltä tahansa, en voi vaikuttaa sinun mielipiteisiin, mutta tosiasiassa itse tiedän parhaiten miten asia on, ja en välitä muista.

En ole fyysikko, olen tiedottaja. Olen myös onnellinen ja onnetonkin joskus. Kaikki me ihmiset olemme kierrätystavaraa. Harvallapa se yksi mies/nainen elämänsä aikana riittää. Kuten myös sinä vai kuulutko sinäkin niihin ylijäämäjätteisiin?????????????????

• AmaliaArmas
        tiedottaja, äiti, yh, varat... kirjoitti:

Tiedätkö meillä kävi huono tuuri. Kuolema on sellainen asia, joka tekee pakostakin, halusitpa tai et, jommastakummasta vanhemmasta aina yksinhuoltajan.
        Siitä on vain niin kauan, että suru-aika on ohi, ja olen pystynyt jatkamaan omaa elämääni eteenpäin. En jäänyt paikalleni suremaan omaa lyhyttä elämääni, vaan jatkoin äitinä, jatkoin töissä ja halusinpa vielä itselleni elämänkumppanin.

Voit tietysti olla mitä mieltä tahansa, en voi vaikuttaa sinun mielipiteisiin, mutta tosiasiassa itse tiedän parhaiten miten asia on, ja en välitä muista.

En ole fyysikko, olen tiedottaja. Olen myös onnellinen ja onnetonkin joskus. Kaikki me ihmiset olemme kierrätystavaraa. Harvallapa se yksi mies/nainen elämänsä aikana riittää. Kuten myös sinä vai kuulutko sinäkin niihin ylijäämäjätteisiin?????????????????

Sinulle, Tiedottaja, osanottoni!

Itse olen myös menettänyt lasteni isän kuolemalle. Olen siis yksinhuoltaja. Älkäämme välittäkö noista luuseripojuista, jotka yrittävät purkaa suunnatonta ahdistustaan ja turhautumistaan näillä palstoilla meitä arjen sankareita, yksinhuoltajia, nimittelemällä. Näihin ei kannattaisi toisaalta vastata ollenkaan, koska innostuvat ressukat vain lisää päästelemään viisauksiaan...

Siispä jätänkin tähän kirjoittelun tällä kertaa. Ehkä jonain kauniina ja vähän valoisampana päivänä tuokin ihmispoloinen jostakin jotain ymmärtää.

Tsemppiä ja iloista mieltä kaikille yksin lapsiaan kasvattaville!! Kyllä meillä on vastuuta, jollaiseen Jokaluuseri ei pystyisikään...

• AmaliaArmas kirjoitti:

Sinulle, Tiedottaja, osanottoni!

Itse olen myös menettänyt lasteni isän kuolemalle. Olen siis yksinhuoltaja. Älkäämme välittäkö noista luuseripojuista, jotka yrittävät purkaa suunnatonta ahdistustaan ja turhautumistaan näillä palstoilla meitä arjen sankareita, yksinhuoltajia, nimittelemällä. Näihin ei kannattaisi toisaalta vastata ollenkaan, koska innostuvat ressukat vain lisää päästelemään viisauksiaan...

Siispä jätänkin tähän kirjoittelun tällä kertaa. Ehkä jonain kauniina ja vähän valoisampana päivänä tuokin ihmispoloinen jostakin jotain ymmärtää.

Tsemppiä ja iloista mieltä kaikille yksin lapsiaan kasvattaville!! Kyllä meillä on vastuuta, jollaiseen Jokaluuseri ei pystyisikään...

löytyy lisää leski yh-joukkoon kuuluvia. Ei ole helppo nakki surun ja ikävän kera olla yksin pienen vauvan kanssa ja saada siitä yhteiskuntakelpoinen ihminen - onneksi olen jo aika pitkällä "projektini" kanssa :)

• onko kaikki..

täällä olevat yh-äidit tällä palstalla leskiä?

• Oikeus olla ihminen
        onko kaikki.. kirjoitti:

täällä olevat yh-äidit tällä palstalla leskiä?

Mitä kumma ihmisjakoa sinä suoritat, kun ajat toisia pois? Jokaisella on oikeus sanoa ja kirjoitella näille palstoille, mihin ikinä huvittaa, ja ottaa kantaa mihin huvittaa.

Oli ihminen naimisissa, leski, eronnut, sairas tai mitä tahansa, hänellä on oikeus kuulua tasavertaisena mihin ihmisryhmään tahansa omista puutteista tai kolhuista huolimatta.

• Nuori leski

Täälläkin yksi yh-leski. Tai siis olen yh-leski ja saman katon alla asustaa myös uusi kumppani. Suoraan sanoen en edes jaksa lukea koko ketjua.
        Mutta onhan meitä täällä onneksi muitakin.

• AmaliaArmas
        Nuori leski kirjoitti:

Täälläkin yksi yh-leski. Tai siis olen yh-leski ja saman katon alla asustaa myös uusi kumppani. Suoraan sanoen en edes jaksa lukea koko ketjua.
        Mutta onhan meitä täällä onneksi muitakin.

Jaksamista sullekin! Me yksinhuoltajat ja vielä sen lisäksi lesket taidamme olla niitä todellisia arjen sankareita. Kuka tahansa voisi YRITTÄÄ vaihtta osia...monella taitaisi voimat kesken loppua. Joten ehkä meidät on Luoja laittanut tähän tilanteeseen siksi, että olemme kestäviä...

Iloista joulunodotusta!!

Yh-äiti ja leski

• Nuori Leski
        AmaliaArmas kirjoitti:

Jaksamista sullekin! Me yksinhuoltajat ja vielä sen lisäksi lesket taidamme olla niitä todellisia arjen sankareita. Kuka tahansa voisi YRITTÄÄ vaihtta osia...monella taitaisi voimat kesken loppua. Joten ehkä meidät on Luoja laittanut tähän tilanteeseen siksi, että olemme kestäviä...

Iloista joulunodotusta!!

Yh-äiti ja leski

Ja tsemppiä muillekin!

Olen jotensakin kyllästynyt puolustelemaan yksinhuoltajia ja leskiä kaiken maailman kapeakatseisille skitsoille, että nyt juuri en jaksa sitä tässä ketjussa tehdä.

Sen vaan sanon että kivaa kommenttia kuulee tosiaan kun nuori leski solmii uuden suhteen ;)

Mutta iso halaus kaikille puolisonsa menettäneille!

• yh-isä

sinulle on oltava helppoa riistaa?
      Etkö kaipaa tosissaankaan mitään muuta, kuin "helppoa riistaa"?
      Hankkiudu jollain opilla naimisiin ja odottele muutama vuosikymmen, niin sitten on helppoa. Nimittäin kansantaiteilija Jaakko Teppo totesi, että nyttemmin kun akka on käynyt vanhaksi niin vähän useammin saa, kun ei se jaksa enää hanttiin pistää. :-)))

Toisaalta ei kaikki yyhoot liene aivan helppojakaan tapauksia, niitä helppoja löytyy ihan "hyvistäkin" parisuhteista.

Minulla on omakohtaisia kokemuksia molemmista, joten tiedän mistä puhun.

Seurustelen tällä hetkellä vakituisesti yyhoo-naisen kanssa, joka oli niinkin helppo tapaus, että kun tammikuussa toisemme tiedostimme potentiaalisena seurustelukumppanina, niin jopa elokuun lopulla halailemaan riehaannuttiin...
      Väliin mahtui sättäilyä yökausia, tekstareita satoja, puhelimessakin reilun kuuden tunnin puhumiset eivät olleet harvinaisia. Ja ota huomioon, että mistään puhelinseksistä ei ollut kysymys.
      Minusta se oli helppo nakki, tällaistahan tarkoitit?

Naisystäväni sanoi, että hän ainakin tahtoi sellaisen miehen, jossa olisi hiukan haastettakin, eikä pelkkä nössö. Tosin nyttemmin on jo hiukan huokaillut, että vähempikin olisi tietysti riittänyt...

Mutta kaikkiaan alle kuutosen arvosana tästä vanhasta provosta. Koetahan pärjäillä ja pidä ranteet rentoina jallujesi kanssa. :-)))

P.S. Jos viitsit, niin rekisteröi tuo nimimerkkisi, niin tiedämme aina lukea nuo sinun vekkulit kommentit, ja samalla seisot jämäkästi mielipiteesi takana.
      Vai onko äiti kieltänyt laittamasta henkilötietoja nettiin?

• älä valehtele

Siinä taas yksi onnetton tossunallaoleva ruikuttava alistettu suomi-mies..
        Pysy poissa täältä, tai mene vaikka runoja raapustelemman ullakolle.
        Ei ihme että suomi on täynnä yksinhuoltajia, kun tuollaisia nössöjä on maa täynnä.
        Sääliksi käy.

• yh-isä
        älä valehtele kirjoitti:

Siinä taas yksi onnetton tossunallaoleva ruikuttava alistettu suomi-mies..
        Pysy poissa täältä, tai mene vaikka runoja raapustelemman ullakolle.
        Ei ihme että suomi on täynnä yksinhuoltajia, kun tuollaisia nössöjä on maa täynnä.
        Sääliksi käy.

Pahoittelen tapahtunutta.
        En tiennyt, että kirjoitukseni sattuisi Sinulle niin pahasti.
        Minä "onnetton tossunallaoleva" kun koetin kirjoittaa niin rehellisesti tämän tosiasian, kuin osasin, mutta mielestäsi se olikin valetta.
        Pyytäisinkin Sinua mitä kohteliaimmin kertomaan minulle, mitkä kohdat eivät pitäneet paikkaansa.

Runoilusta minulla tosin on kyllä yhden painetun teoksenkin verran kokemusta. Onko Sinulla?

Valehtelemaankin kyllä todistettavasti pystyn, jos siitä kiinni on.
        Olen nimittäin joskus vuosikausia sitten voittanut kalavalehtelun Suomen mestaruuden.
        Et kai pahastu, jos epäilen Sinulta sitä meriittiä puuttuvan?

Ja jos mainitsemani haasteet katsot nössöilyksi, niin kovasti odotan mielipidettäsi siitä, mikä ei ole nössöilyä.

Suotta tuhlaat sääliäsi minuun, sillä en ole tossunalla (lue: tossun alla), enkä ole "onnetton", enkä alistettu, vaikka mielestäsi tekstini olikin ruikuttamista.

Minun poissapysymisestä onneksi et päätä Sinä.
        Sekin Sinua tietysti kirvelee, mutta tempaise Jallustasi muutama liimautunut sivu uudelleen tutkittavaksesi ja koeta keskittyä olennaiseen.

Rentoranteisia lukuhetkiä.

• koska...
        yh-isä kirjoitti:

Pahoittelen tapahtunutta.
        En tiennyt, että kirjoitukseni sattuisi Sinulle niin pahasti.
        Minä "onnetton tossunallaoleva" kun koetin kirjoittaa niin rehellisesti tämän tosiasian, kuin osasin, mutta mielestäsi se olikin valetta.
        Pyytäisinkin Sinua mitä kohteliaimmin kertomaan minulle, mitkä kohdat eivät pitäneet paikkaansa.

Runoilusta minulla tosin on kyllä yhden painetun teoksenkin verran kokemusta. Onko Sinulla?

Valehtelemaankin kyllä todistettavasti pystyn, jos siitä kiinni on.
        Olen nimittäin joskus vuosikausia sitten voittanut kalavalehtelun Suomen mestaruuden.
        Et kai pahastu, jos epäilen Sinulta sitä meriittiä puuttuvan?

Ja jos mainitsemani haasteet katsot nössöilyksi, niin kovasti odotan mielipidettäsi siitä, mikä ei ole nössöilyä.

Suotta tuhlaat sääliäsi minuun, sillä en ole tossunalla (lue: tossun alla), enkä ole "onnetton", enkä alistettu, vaikka mielestäsi tekstini olikin ruikuttamista.

Minun poissapysymisestä onneksi et päätä Sinä.
        Sekin Sinua tietysti kirvelee, mutta tempaise Jallustasi muutama liimautunut sivu uudelleen tutkittavaksesi ja koeta keskittyä olennaiseen.

Rentoranteisia lukuhetkiä.

Taidat olla äidinkielen opettaja kun noin tarkkaan tutkit tekstejä, vai oletko vain pilkunnussija?

Muuten aivan mielenkiinnosta kysyn jos kerran olet yh-isä niin millä ajalla olet lastesi, tai lapsen kanssa?

Kun kirjoituksiasi on siellä täällä vähän jokapaikassa, jää jälkikasvusi väkisin toiseksi tämän jalon harrastuksesi johdosta.

Etsitkö täältä kenties hyväksyntää mielipiteillesi.
        Vai pönkitätkö itsetuntoasi mahtipontisilla jutuillasi.

Tuollaiset tekopyhät omasta mielestään fiksut ja huumorintajuiset kirjoittelijat kuten sinä pilaavat koko foorumin.

Taidat olla vain onneton paskaläjä, josta kukaan ei jaksa kiinnostua.

• memma
        koska... kirjoitti:

Taidat olla äidinkielen opettaja kun noin tarkkaan tutkit tekstejä, vai oletko vain pilkunnussija?

Muuten aivan mielenkiinnosta kysyn jos kerran olet yh-isä niin millä ajalla olet lastesi, tai lapsen kanssa?

Kun kirjoituksiasi on siellä täällä vähän jokapaikassa, jää jälkikasvusi väkisin toiseksi tämän jalon harrastuksesi johdosta.

Tuollaiset tekopyhät omasta mielestään fiksut ja huumorintajuiset kirjoittelijat kuten sinä pilaavat koko foorumin.

joku riidankylväjä...

• yh-isä
        koska... kirjoitti:

Hehee.
        "Muuten aivan mielenkiinnosta kysyn....."
        "Taidat olla vain onneton paskaläjä, josta kukaan ei jaksa kiinnostua."

Tuossa kaksi sinulta lainattua lausetta. Mitäpä tuumit?
        Olen kovasti otettu, että jaksoit kiinnostua minun kirjoituksestani niinkin paljon, että vaivauduit vastaamaan tekstiini. :-)))

Lisäksi olen otettu siitä, että tutkit muitakin minun kirjoittamiani tekstejä.
        Koneesi sammutusnappula lienee edelleenkin hakusessa?

Olisiko mielestäsi palstan sääntöihin pistettävä saldoraja, kuinka monta viestiä saa jokainen kirjoittaa?
        Onneksi kaltaisesi fiksut kirjoittajat pönkittävät vastapainoksi foorumin tasoa, ettei se latistuisi minun tekopyhyyden alhoon.

Mitä lasteni kasvatukseen tulee, saanko ystävällisesti pyytää Sinua tulemaan vieraakseni vaikkapa viikoksi ja seuraamaan perhe-elämää, jos sitä ei teilläpäin ole missään näkyvillä.
        Tarjoan Sinulle hyvää ruokaa, lämpimän yösijan ja erittäin vilkkaan, mutta lattean keskusteluseuran. Lisäksi saat tutkittavaksesi muitakin minun kirjoituksiani.
        Kuulostaako houkuttelevalta?

Et huomannut, että juuri kielsin olevani onneton, koska jaksat edelleen siitä mainita.
        Paskaläjäksi en tunnustaudu, koska viime viikolla seisoin roskiksen vieressä kun jätefirma tyhjensi roskiksia, mutta eivät napanneet minua kyytiin.
        Voisinko tehdä jätefirmasta valituksen?

Jatketaan hauskaa keskustelua, kunhan olet keksinyt uuden nimmarin.

• yh-isä2
        yh-isä kirjoitti:

Hehee.

Olen kovasti otettu, että jaksoit kiinnostua minun kirjoituksestani niinkin paljon, että vaivauduit vastaamaan tekstiini. :-)))

Olisiko mielestäsi palstan sääntöihin pistettävä saldoraja, kuinka monta viestiä saa jokainen kirjoittaa?
        Onneksi kaltaisesi fiksut kirjoittajat pönkittävät vastapainoksi foorumin tasoa, ettei se latistuisi minun tekopyhyyden alhoon.

Mitä lasteni kasvatukseen tulee, saanko ystävällisesti pyytää Sinua tulemaan vieraakseni vaikkapa viikoksi ja seuraamaan perhe-elämää, jos sitä ei teilläpäin ole missään näkyvillä.
        Tarjoan Sinulle hyvää ruokaa, lämpimän yösijan ja erittäin vilkkaan, mutta lattean keskusteluseuran. Lisäksi saat tutkittavaksesi muitakin minun kirjoituksiani.

Et huomannut, että juuri kielsin olevani onneton, koska jaksat edelleen siitä mainita.
        Paskaläjäksi en tunnustaudu, koska viime viikolla seisoin roskiksen vieressä kun jätefirma tyhjensi roskiksia, mutta eivät napanneet minua kyytiin.

Onko itsekehulla mitään rajaa...?
        Loistat kilpaa auringon kanssa.

• nakutinak
        yh-isä kirjoitti:

Hehee.

Jiihaa!!!
        Tekstisi on nautittavaa luettavaa!

• Yh-äiti
        nakutinak kirjoitti:

Jiihaa!!!
        Tekstisi on nautittavaa luettavaa!

Tällaisia vastauksia kirjoittelee vain äärimmäisen lapsellinen ihminen tai sitten yheiskuntakelvoton yksilö, jolla ei ole kenellekkään mitään sanottavaa. Asioista tietämätön torvelo, jolla älykkyysosamäärä on niin huono, ettei sitä pysty edes mittaamaan.

Kuka tahansa voisi mihin tahansa vastata samalla tavalla, mutta omanarvon tuntevana ihmisinä, monikaan ei alistu tällaiseen kommentoimiseen. Erittäin ala-arvosta ja mitätöntä. Valitan.

• Älytön
        Yh-äiti kirjoitti:

Tällaisia vastauksia kirjoittelee vain äärimmäisen lapsellinen ihminen tai sitten yheiskuntakelvoton yksilö, jolla ei ole kenellekkään mitään sanottavaa. Asioista tietämätön torvelo, jolla älykkyysosamäärä on niin huono, ettei sitä pysty edes mittaamaan.

Kuka tahansa voisi mihin tahansa vastata samalla tavalla, mutta omanarvon tuntevana ihmisinä, monikaan ei alistu tällaiseen kommentoimiseen. Erittäin ala-arvosta ja mitätöntä. Valitan.

"Tällaisia vastauksia kirjoittelee vain äärimmäisen lapsellinen ihminen tai sitten yheiskuntakelvoton yksilö, jolla ei ole kenellekkään mitään sanottavaa. Asioista tietämätön torvelo, jolla älykkyysosamäärä on niin huono, ettei sitä pysty edes mittaamaan".

Miksi sitten "tällaisen" kirjoitit?
        Koetapa arvata, kuinka korkealle lukijat sinun älykkyysosamaaräsi arvioivat tekstisi perusteella?

Hohhoijaa.

• Yh äiti
        Älytön kirjoitti:

"Tällaisia vastauksia kirjoittelee vain äärimmäisen lapsellinen ihminen tai sitten yheiskuntakelvoton yksilö, jolla ei ole kenellekkään mitään sanottavaa. Asioista tietämätön torvelo, jolla älykkyysosamäärä on niin huono, ettei sitä pysty edes mittaamaan".

Miksi sitten "tällaisen" kirjoitit?
        Koetapa arvata, kuinka korkealle lukijat sinun älykkyysosamaaräsi arvioivat tekstisi perusteella?

Hohhoijaa.

Ja siinä toinen, joka kopsaa valmiin vastauksen toisen tekstistä. Ei mitään rajaa. No onneks suurin osa osaa ohittaa nämä naureskellen.

• ohitus
        Yh äiti kirjoitti:

Ja siinä toinen, joka kopsaa valmiin vastauksen toisen tekstistä. Ei mitään rajaa. No onneks suurin osa osaa ohittaa nämä naureskellen.

Sinut on varmaan usein ohitettu kun partneria on valittu?
        Kuulostat siltä.

• yh äiti

Minä en tarvitse sinua,
      sinua,
      joka et ole arvoiseni.
      Mutta sinä tarvitset minua,
      jotta voisit sairaalla sielullasi päteä!

• *valmistautuu tantsuihin*

Todennäköisesti olet melkein siedettävän näköinen, koska saat ravintolasta seuraa sormia napsauttamalla.
      Oletko miettinyt, etteivät nämä yhdenillan naiset ehkä halua tavata sinua .. uudelleen?

On helpompaa sanoa typerykselle, että en ole valmis sitoutumaan vielä ja eroni jätti minuun traumoja...jne.
      Huomattavasti helpompaa, kuin kuulla vonkumista herralta, jonka rakastelutaidot ovat minimaaliset.
      Olet tavannut melko fiksuja naisia, koska eivät ole suoraan kertoneet sinulle puutteitasi ;)

Oikein hyvää metsästysonnea täksi viikonlopuksi jälleen. Pysyvää suhdetta sinun on turha hakea, koska et tuohon ikään mennessä ole ketään löytänyt (ts. saanut)

• onnela

Juuri sinunkaltaiset naiset antavat tehdä lähes mitä vaan.

Vahinko vain ettei paljon kaltaisesi elottomat,
        onnettomat, sängyssä täysin osaamattomat naiset juuri kiinnosta.

Ennemmin itse itsensä tyydyttää kuin menee sänkyyn naisen kanssa joka on kuin kuollut lahna.

Tyrkyllä kyllä sinulaisia naisia on...valitettavasti...

• Onnelaan kaipaavalle
        onnela kirjoitti:

Juuri sinunkaltaiset naiset antavat tehdä lähes mitä vaan.

Vahinko vain ettei paljon kaltaisesi elottomat,
        onnettomat, sängyssä täysin osaamattomat naiset juuri kiinnosta.

Ennemmin itse itsensä tyydyttää kuin menee sänkyyn naisen kanssa joka on kuin kuollut lahna.

Tyrkyllä kyllä sinulaisia naisia on...valitettavasti...

Osuiko noin pahasti ? heh heh ehe hehheh

Nyt taitaa laulattaa .. sinunlaisesi katkeroituneet haistaa jo kaukaa .. ;)

• onnela
        Onnelaan kaipaavalle kirjoitti:

Osuiko noin pahasti ? heh heh ehe hehheh

Nyt taitaa laulattaa .. sinunlaisesi katkeroituneet haistaa jo kaukaa .. ;)

Olit tyrkyllä kuten kaltaisesi.
        Eikö se jo masenna kun ei kukaan huoli?

• sitä helppoa riistaa on ja kenelle??

• renttu: kaikki yh:t eivät ole omasta valinnastaan YH:ta ja vaikka sinä olisit viimeinen mies maailmassa, niin mukaasi en lähtisi.

• ja varmaan...

Muuten lähtisit ja antaisit mitä vain haluan.

Mikä on helpompaa kuin lirkutella yh-äitejä matkaansa.

Täällä palstallakin nämä yh-isät keksivät hienoja tarinoita, tai kopioivat niitä.

Yksi asia mielessä...ja sinä muuten lähtisit...

T: helppo nakki

• Paavo

Itsehän olet sitten samanlainen, kuulut joukkoon! Sanoit että kuka tahansa lähtee sun mukaan koska vaan ja mistä vaan.

• huvittunut...

Oli pakko kommentoida tämänkin palstan sisältöä.
      Eikö ihmisillä tosiaan ole muuta tekemistä kuin kirjoitella kaikenlaista järjetöntä tämänkaltaisille palstoille.
      Toivottavasti internet romahtaa kaikki täälläkin roikkujat saavat sitten etsiä jotain hyödyllistä tekemistä.
      Monille tämä täällä oleminen ja kirjoittelu elämänsisältö.

• Toinen yh-isä

Yh-äidit ovat naisista parhaita.

• yh äiti

Hienosti ja sydäntä lämmittävästi sanottu. Kiitos sinulle.

• Toinen yh-isä
        yh äiti kirjoitti:

Hienosti ja sydäntä lämmittävästi sanottu. Kiitos sinulle.

Olette kunnioituksen ansainneet. Me yh-isät pääsemme helpommalla kuin yh-äidit, joita ei vain jostain syystä osata tarpeeksi arvostaa.
        Haluaisin halata jokaista vastaan tulevaa yh-äitiä.
        (Yh-äidin lapsia olin itsekin).

• Yh-Maija ja leskikin vielä...
        Toinen yh-isä kirjoitti:

Olette kunnioituksen ansainneet. Me yh-isät pääsemme helpommalla kuin yh-äidit, joita ei vain jostain syystä osata tarpeeksi arvostaa.
        Haluaisin halata jokaista vastaan tulevaa yh-äitiä.
        (Yh-äidin lapsia olin itsekin).

Oikein kiva lukea sun mielipiteesi,"Toinen yh-isä"!!
        Mutta kyllä te yh-isät olette aivan yhtä arvokkaita. Voi kun nuo naimisissaolevat äidit tuolla meidänkin työpaikkamme kahvipöydässä joskus ajattelisivat ennen valitteluitaan siitä "miten rankkaa on kuljettaa lapsia harrastuksiin..." tai "miten kamalaa kun mies ei ollut imuroinut kun tulin töistä..."-tyyliin. Välillä tokaisen johonkin valitukseen, että "Mut onhan sulla Mies". Toiset naimisissaolevat kun jostain syystä haluavat esittää, että "mää oon kuin yksinhuoltaja, mies on aina töissä tms.". Tuohon tokaisen, että "ON se kuule aivan eri asia olla yksinhuoltaja!"

No, kaikille ihmisille ei ole luotu kykyä asettua toisen asemaan ja se siitä.

Kaikille yksinhuoltajille sukupuoleen katsomatta VOIMIA ja kivaa joulunodotusta!! Ja toivottavasti sit jossain vaiheessa uutta ihanaa rakkauttakin!

t. yh-äiti ja leski

• Toinen yh-isä
        Yh-Maija ja leskikin vielä... kirjoitti:

Oikein kiva lukea sun mielipiteesi,"Toinen yh-isä"!!
        Mutta kyllä te yh-isät olette aivan yhtä arvokkaita. Voi kun nuo naimisissaolevat äidit tuolla meidänkin työpaikkamme kahvipöydässä joskus ajattelisivat ennen valitteluitaan siitä "miten rankkaa on kuljettaa lapsia harrastuksiin..." tai "miten kamalaa kun mies ei ollut imuroinut kun tulin töistä..."-tyyliin. Välillä tokaisen johonkin valitukseen, että "Mut onhan sulla Mies". Toiset naimisissaolevat kun jostain syystä haluavat esittää, että "mää oon kuin yksinhuoltaja, mies on aina töissä tms.". Tuohon tokaisen, että "ON se kuule aivan eri asia olla yksinhuoltaja!"

No, kaikille ihmisille ei ole luotu kykyä asettua toisen asemaan ja se siitä.

Kaikille yksinhuoltajille sukupuoleen katsomatta VOIMIA ja kivaa joulunodotusta!! Ja toivottavasti sit jossain vaiheessa uutta ihanaa rakkauttakin!

t. yh-äiti ja leski

Joskus olen miettynyt, että olisi kiva saada koolle vaikka kaikki Pohjois-Suomen yh-ihmiset (no edes osa siitä joukosta) esim. pikkujoulun tai vastaavan merkeissä.
        Myös olisi kiva löytää jokin asiallisempi keskustelupalsta yhäreille kuin tämä. Täällä näkee liikaa asiattomia ja tietämättömiä kommentteja..

• Yh-Maija
        Toinen yh-isä kirjoitti:

Joskus olen miettynyt, että olisi kiva saada koolle vaikka kaikki Pohjois-Suomen yh-ihmiset (no edes osa siitä joukosta) esim. pikkujoulun tai vastaavan merkeissä.
        Myös olisi kiva löytää jokin asiallisempi keskustelupalsta yhäreille kuin tämä. Täällä näkee liikaa asiattomia ja tietämättömiä kommentteja..

Kyllähän se olis kiva tavata muitakin yksinhuoltajia. Tunnen muutaman ystäväni, mutta kivahan olis jutella muidenkin samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. ...Sääkin sit asut Pohjois-Suomessa...Noin mukava mies. Ja mä Pirkanmaalla. Et just niin ;)

Klikkaas www.yksinjayhteishuoltajat.net! Siellä keskustelupalstoja eri aihealueista. Kannattaa tutustua, mäkin oon siellä "jäsenenä".

Hyvää jatkoa!!

• Toinen yh-isä
        Yh-Maija kirjoitti:

Kyllähän se olis kiva tavata muitakin yksinhuoltajia. Tunnen muutaman ystäväni, mutta kivahan olis jutella muidenkin samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. ...Sääkin sit asut Pohjois-Suomessa...Noin mukava mies. Ja mä Pirkanmaalla. Et just niin ;)

Klikkaas www.yksinjayhteishuoltajat.net! Siellä keskustelupalstoja eri aihealueista. Kannattaa tutustua, mäkin oon siellä "jäsenenä".

Hyvää jatkoa!!

Maija, mikä sun nimimerkki on siellä palstalla ?

• Yh-Maija
        Toinen yh-isä kirjoitti:

Maija, mikä sun nimimerkki on siellä palstalla ?

vastaus: kukka

• pihtari

Tarkoitit varmaan että sinä itse lähdet kenen kanssa vaan, milloin vaan, mistä vaan ja minne vaan? Omapa on asiasi, herra Helpponakki.

• minttu

Kaverilla taitaa olla pieni peli ku ei voi vehjettään toistamiseen näyttää!!!! naiset nauraa pihalle! He HEEEEE

• p.päärynä

Yksinhuoltjana saa ilmaisia rakstajia jos kantti kestää..Mutta minä kyllä kaipaan omaa kultaa en rakastajaa.Mulla kokemus ikuisesta poikamiehestä,en suosittele..En katkera mutta kuitenkin. Ehkä jo isä ymmärtää paremmmin äitejä?

• yhmama

minä en ainakaa lähtis tommosen idiootin mukaa saati antais sulle!!!!!!!
      ei tullu mieleen et joku on yh esim siks et puoliso on kuollu.....KUSIPÄÄ!!!!!
      tai oli syy mikätahansa nii sun äö ei riitä arvostelemaa ketää!

• säikähtänyt

Kun näin kuvasi niin en ihmettele miksi täällä riehut.
        Mutta eihän ihminen paljon voi ulkonäölleen.
        Paitsi onhan näitä plastiikkakirurgeja jotka voivat auttaa.
        Ja muuten varmaan antaisit, mutten sinua huolisi.
        Sori vaan...

• jussi
        säikähtänyt kirjoitti:

Kun näin kuvasi niin en ihmettele miksi täällä riehut.
        Mutta eihän ihminen paljon voi ulkonäölleen.
        Paitsi onhan näitä plastiikkakirurgeja jotka voivat auttaa.
        Ja muuten varmaan antaisit, mutten sinua huolisi.
        Sori vaan...

No ei mikään kukkanen, muttei aivan pahimmasta päästäkään.
        Pan...

• Viseversa

Paskaa..!! Hohhoijaa...Ei jaksanut lukea ku kaks ekaa juttua ja kyllä on syvältä toi yleistys.
      Toisaalta kiva, että tuon aloitustekstin kirjoittajakin on edes kerran saanut(yh-)naista.
      Miksi nainen on yh? Hyvin usein siksi, ettei miehet välitä omista lapsistaan eivätkä pysty kantamaan niistä vastuuta.

• sitä

Pitääkö kuvailusi itsestäsi paikkaansa??
        (Olen positiivinen,sosiaalinen,herkkä,kahden kouluikäisen lapsen äiti,hoitoalalla töissä, horoskoopissa rapu)
        Aika positiiviseltä tosiaan vaikutat.
        En ihmettele jos olet yh.
        Älä valehtele noin yleisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      96
      2738
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1764
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      379
      1648
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1601
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1437
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1247
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe