Sanokaa et mitä mun pitäs tehä, mua kiusaa mun "entinen" ihastus (taidan ehkä vielä tykätä siitä) Se tuli kommentoimaan mun ig kuvaan "ruma" ja mulle tuli tosi masentunu olo. Yritin laittaa mun hiuksia paremmin ja meikkaa vähän enemmän mut ei auta. Tää masentava ja surullinen olo on jatkunu jo kuukauden. En oo halunnu kertoo kellekää tästä, joten kukaan ei tiiä tästä. Kyllä mua on muutki haukkunu esim. Mua on haukuttu kiinalaiseks vaikka on vaan puoliks thaimaalainen, eikä se vaikuttanu vitsiltä. Musta tuntuu myös tosi pahalta, koska mun ihastus on ihan lääpällään mun yhtee parhaasee kaverii ja se koko ajan kehuu sen kauneutta yms. Mä nykyään melkee vihaan mun kaverii, koska ollaan juteltu siitä että toisen ihastuksiin ei kosketa. Musta tuntuu et se nauttii siitä ku mun ihastus kehuu sitä mun eessä. Oon miettiny et voisin mennä juttelee koulu kuraattorille, mut en oo uskaltanu. Sanokaa pliis mitä mä teen!
masentavaa
4
67
Vastaukset
- Kdkflfmd
Unoha se jätkä ei kenenkää tollasii tarvi katella haistata vitut vittuilijoille ja hymy suussa eteen päi
- :)happy
Juu! Hymyilen pitkästä aikaa:)
Hei,
Onpa harmillinen tilanne. Olisi tärkeää, että pääsisit keskustelemaan jonkun luotettavan aikuisen kanssa ja kuraattori kuulostaa hyvältä ajatukselta. Hän on koulussa juuri nuoria eli sinuakin varten. Jos se tuntuu vaikealta niin voit kääntyä myös kouluterveydenhoitajan puoleen tai jos koulusta ei löydy sopivaa aikuista voit kääntyä kunnan tai seurakunnan nuorisotyöntekijän puoleen. Heidät löydät kunnan tai seurakunnan omilta nettisivuilta.
Voimia ja jaksamista loppusyksyyn!
Terveisin Aino, nettisaapas- :)happy
Okei, kiitos teille! Ootte ihanii:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019