Pakkolaitosvaippa

janne-poika

Tekeekö mieli kokea miltä tuntuu kun pakotetaan oikea eristyshuone-pakkolaitosvaippa aitoihin Laitos-nepparimuovihousuihin ja pissa tulee vaipaan eikä voi mitään.
Joutua eristykseen ja imetettäväksi ja nussittavaksi siten että litimärkä vaippa roikkuu plastikkihousuissa kun pylly paljastetaan ja sinne laitetaan "peräpuikko" ja sitten nussitaan.
Mitä muuta tämänkaltaista leikkiä haluaisit leikkiä jossa ikäänkuin pakotettaisi laittamaan laitosvarusteet ylle ja alla on aina erittäin paksu vaippa muovihousuissa.
Siitä tulee uskomattoman hyvä tunne.
Eli jos haluat kokea jotain ainutkertaista niin kirjoittele.
Olen erittäin luotettava setä joka hoitelee sinua turvallisesti. Itsellänikin on jatkuvasti paksu pissavaippa laitos-plastikkihousussa - yötä päivää.
Nää on kivoja juttuja, ne täytyy vai löytää ja uskaltaa tulla ulos fantasiamaailmasta.

2

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janne-poika

Suomi elää nykyään murroksessa ja huomaa että kaikki erilaisuus on pian muotia, miksi sitten mietit voitko nauttia vaipoista jos olet sitä aina halunnut. Tämä on kahden terveen aikuisen seksileikkijuttua jolla ei ole mitään tekemistä pentujen kanssa. Pilkettä silmäkulmassa ja vapaa avoin mieli, niin se menee ja ei se kenellekään kuulu.
      Vastaa, saat kuvia joita et olisi uskonut olevan.
      Edellytsiä Sinusta. Olet terve, siisti ja mielellään posliini, haluat leikkiä pippeli ja pyllyleikkejäkin, et tupakoi, ei lävistyksiä, ei pitkää tukkaa, sekä että Sinulla on halu ja kyky asettua plastikkihousupojan rooliin ikäänkuin pois omasta itsestäsi, se se vasta aidon huuman antaa.

• Jep jep

Ikävä kyllä en ole etsimäsi henkilö mutta haluan toivottaa sinulle onnea seuranhakuun :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1409
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      938
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      64
      731
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33