9 euroa on jo mielestäni AIVAN liikaa täytetystä patongista.
Subway nostanut hintaa - patongin pätkä 9 euroa!
6
315
Vastaukset
- mietykkäään
no toisaalta jos saa mahan täyteen 9e:lla niin ei se lopulta ole paljonkaan verrattuna moneen muuhun fast food ketjuun...
- Kallis maa, kumpi
Saksassa kävin viimeksi ja 30 cm setti oli siellä pari euroa halvempi kuin täällä, ennen korotusta...
- Kiirettä Pukkaa
Pitkä matka hakea Saksasta lounaaksi. Lähempää pitää löytyä.
- semmosta se on
Lounashinnathan nyt on tätänykyä minimissään tuon 9€. Halvemmalla et saa kun verot maksamatta jättävistä etnisistä/kebabiloista.
Että kannattaa päivittää pääkoppa vuoteen 2014 ja sen hintatasoon. Jos rahat ei riitä niin pomon juttusille pyytämään indeksikorotusta palkkaan. - wrtwrgtrg
Eivätpä ne kovin kummoisia patonkeja ole maultaan.
- subbari123
Ottaen huomioon että siihen hintaan ympätään aika monta kulua palkoista ja kiinteistövuokrista ja vakuutuksista lähteien -- tee sitten itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764