ei kuulu tänne..

murtunut:=(

tämä ei kuulu tänne mutta jonnekkin minun on kirjoitettava. Laitoin illalla 2kk ikäiset kaksoseni Vilman ja Veetin nukkumaan. Ennen nukkumaan menoa olivat molemmat iloisia ja pirteitä. Kun molemmat olivat nukahtaneet lähdin itsekkin sänkyyn lepäilemään kun väsytti pitkän päivän jälkeen. Yöllä heräsin vauvan itkuun. Menin katsomaan mikä oli hätänä. Veetillä oli nälkä ja syötin hänet. Laitoin Veetin takaisin sänkyyn ja jäin siihen vielä hetkeksi. Ihmettelin ettei Vilma ollut herännyt syömään sillä melkein aina hän on Veetin kanssa samaan aikaan yöstä syönyt. Katsoin Vilmaa ja huomasin ettei se hengittänyt. Rupesin itkemään ja huutamaan miehelleni. Mieheni tuli ja me molemmat itkimme. Pieni Vilmamme oli kuollut.

Tuosta on aikaa 4kk ja olen vieläkin aivan murtunut =(
Onneksi Veeti on vielä täällä tukemassa minua.

Rakastamme sinua Vilma

6

1601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hellevi

jaksamista teille.
      Joskus tulee aika, jolloin helpottaa.
      Huuda, itke,puhu...

• papu

ihan myötätunnosta!
        Oikein paljon jaksamista teille!

• väliä, kuuluuko viesti tänne vai ei. Olette joutuneet kokemaan jotain sellaista mitä ei kukaan toinen voi ymmärtää eikä tuntea. Äläkää olko murheellisia siitä, kuinka kauan siitä on, tiedän että surutyö voi kestää vuosia.
      Toivon, että jaksatte - yhdessä sillä nyt jos koskaan tarvitsette toisianne. Hali!

• anna

En voi muuta sanoa kun että kauheaa. Tämä tuskin lohduttaa mutta mikäpä voi. Oman lapsen menettämistä pahempaa ei voi olla eikä sitä kukaan voi auttaa.
      Jaksamista teille.
      NM. kummankin kaksosten menettänyt

• Tiitu

En voi muuta sanoa kuin että otan osaa! Voimia ja jaksamista! *halaus*

• Eräs äiti

Tapauksesta on vasta 4 kk, joten surutyönne on vielä kovasti pinnalla. Se on nyt siinä vaiheessa, että jaksoit kirjoittaa tänne. Jonain päivänä pystyt vahmaan puhumaan Vilmasta ilman kyyneleitä, mutta siihen voi, ja saa mennä vielä vuosia.

Vilma on teidän sydämessänne koko teidän loppu elämänne ajan.

Minä uskon, että jos on olemassa jonkinlaista kkuoleman jälkeistä "elämää", on pienenä vauvana ja ennen syntymäänsä kuolleille siinä olomuodossa varattuna ne parhaat paikat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      91
      2675
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1724
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      371
      1622
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      20
      1599
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1427
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1237
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe