Mitä onkaan vartiotorniseuran kuvallinen matsku?
http://www.intrex.net/talley/WT_Home1.html
Kuvia "totuudesta"
8
776
Vastaukset
- exxä
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Siinähän on kuvia raamatun tapahtumista. Muut uskonnot jättävät usein huomiotta mitä raamatussa on ennustettu. Niille jotka eivät toimi Jumalan normien mukaan, saattaa olla hyvinkin karu tulevaisuus edessä. Esim. minulle, jos en koskaan päätä muuttaa elämäntapaani.
Näin se vaan on.- chieni
no mielummin sitä elää vähän aikaa onnellisena ja tekee mitä haluaa kun pitkään eikä saa elämästä mitään irti....
- exxä
chieni kirjoitti:
no mielummin sitä elää vähän aikaa onnellisena ja tekee mitä haluaa kun pitkään eikä saa elämästä mitään irti....
Tavallaan noin. Mutta tavallaan sekin on aika raskasta jos tietää miten toimia muttei tee. Herää öisin ja omantunnon ääni soi.
Kyse ei siis voi olla vain uskonnosta vaan sanoisin enemminkin uskosta. Siitä on vaikea päästä eroon. - Raamatun
tapahtumista?
Missä kohtaa Raamattua on sanottu, että YK:n päämaja, Kreml, Lontoon parlamenttitalo tai USA:n senaatti tuhotaan? Nuo kun näyttivät olevan niitä pääasiallisia kohteita.
kuvat vain kertovat varsin karsean tilanteen nyky-yhteiskunnasta. Onneksi tulee "miekka", joka lyö lyttyyn koko hela hoidon.
Kaiken saa näyttämään toiselta, kun sen irrottaa asiayhteydestään...- UskoToivo
Voidaan tietysti olla montaa mieltä Vartiotorniseuran taiteellisesta tasosta. Mutta kyllä tosiasia on se, että ei se pahuus maailmasta lähde sillä tavalla, että sanotaan vain: "pojat pojat, älkää tapelko" ja "ettekö voisi lopettaa niiden sota-aseiden valmistus" tai "olisitteko kilttejä ja pitäisitte perheenne koossa".
Jumalalla on Luojana oikeus poistaa pahuus Maapallomme päältä juuri niillä keinoin millä hän haluaa. Oikeus tapahtuu varmasti. Jumala on Rakkaus ja hänellä on paljon armoa. Jeesuksen lunnaat on toivoa antava asia. Ei ole onneksi meidän ihmisten tehtävä jakaa ihmisiä oikealle ja vasemmalle puolelle. Jos pahuutta ei poisteta kertaheitolla, miten se mielestäsi pitäisi tehdä? Raamattu kertoo tästä näin:
"Sillä pahantekijät karsitaan pois,
mutta ne, jotka panevat toivonsa Jehovaan, saavat omistaa maan. Vain hetkinen vielä, niin jumalatonta ei enää ole, ja sinä luot katseesi hänen paikkaansa, eikä häntä ole. Mutta sävyisät saavat omistaa maan, ja he iloitsevat suuresti rauhan runsaudesta. Vanhurskaat saavat omistaa maan, ja he asuvat siinä ikuisesti. Pane toivosi Jehovaan ja noudata hänen tietään, niin hän korottaa sinut ottamaan maan haltuusi. Kun jumalattomat karsitaan pois, sinä näet sen." (Psalmi 37:9-11,29,34)
Näin se vain on. Raamatun mukaan. Kuvat eivät ole henkeytettyjä. - sol_niger
on taidettu saada hieman vaikutteita. Kovasti myöskin inhosivat rakennuksia.
- sol_niger
ainakin aggressiivisen visuaalisen matskun suhteen on saatu ilmeisesti 40-luvulta. Kovasti inhosivat tunnettuja rakennuksia. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1143131- 122016
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371885Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4001754Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
- 131196
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049