Aloin äsken Pientä merenneitoa katsellessa miettiä, kun luulin, että 1989 versiossa Arielia puhuu Johanna Nurmimaa ja 1998 versiossa puhuu Nina Tapio, mutta minun DVD:ssä lukee, että versio olisi 1989, mutta ääni on silti Nina Tapion. Joten voisitteko tietäväisemmät nyt selventää tätä asiaa minulle.
Pieni merenneito äänistä
Kunhan ihmettelen
2
120
Vastaukset
- KuningasTriton
Kaikki DVD versiot on Nina Tapio versioita.
Johanna Nurmimaa versio on olemassa ainoastaan VHS versiona.
Vuosiluku kertoo vain, että elokuva valmistuvuosi on 1989. - Vanhat_dubit_kunniaan
Pian saat ihmetellä samaa asiaa myös Muumilaakson tarinoiden kanssa, valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722