Mitä tekee luotsilla palstalla jos luotsi ei koskaan ole edes paikalla?
ylläpito ette useammista pyynnöistä poista tämmöiseltä palstalta viestejä koska oletatte luotsi hoitaa hommansa. Luotsi on tyhjänpanttina palstalla missä kukaan ei poista viestejä, mitkä rikkoo suomi kaks nelkun omia sääntöjä, siellä viestit saa niin kauan olla kun luotsi joskus mahdollisesti tulee palstalle.
Koska vastausta ei tuu
26.
1
111
Vastaukset
- luotsit poistoon
Aina parempi mitä vähemmän häirikköluotsi on pilaamassa keskusteluja. Muu @suomi24 ylläpito on sentään tasapuolisempi poistoissa, sen harvan kerran kun niitä enää missään näkyy. Luotsin hääriessä kaikki on jonkun yhden henkilön puolueellisen mielivallan varassa. Luotsien virat sais kaikki lakkauttaa!!
Kummallisinta tosiaan on, ettei nämä kadonneet luotsit saa automaattisesti potkuja jos eivät esim. yli 2kk:teen kirjaudukaan profiiliinsa. Näitä kun löytyy jotka roikkuu sitkeesti luotsin virassa vaikka edellisestä käynnistä on lähes vuosi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927