Ongelma on seuraava.Olemme seurustelleet 50 vuotta,joista 40 vuotta olemme olleet naimisissa.alussa olimme rakastelun kanssa hyvin aktiivisia,ehkä liianki,koskan parhaina päivinä tuli rakasteltua jopa 7 kertaa päivässä,sitä vauhtia riitti siihen saakka kunnes vaimoni sai perheenlisäystä,jonka jälkeen vauhti hiipui.Kului pari vuotta jolloin vaimoni virkistyi uudestaan ja oli joka ilta munissani kiinni olin jo väsähtänyt moiseen menoon,enkä niin välittänyt sekxistä,välillä jopa pelkäsin mennä sänkyyn,kun ajattelin,että taas se hyökkää munilleni.nyt asia on rauhoittunut siinämielessä,etä saan olla rauhassa,mutta vaimo kyllä kysyy joka ilta,että onko mitään saatavilla.Tunnen itseni loppuun ajetulta,mitä pitäis tehdä?.
rakastelu
sluut
3
257
Vastaukset
- Hello Africa
Hanki vaimolle ystävä Gambiasta. Ne kyllä jaksavat. Vaimo pysyy hyvällä tuulella ja sinä saat olla rauhassa.
- Viisas tai tyhmä
Hamki vaimolle ystävä Suomesta. Ne kyllä jaksavat. Vaimo pysyy hyvällä tuulella ja sinä saat olla rauhassa.
Ps. kuuntele Juicen Myrkyryksen oireet.
Ps. Muukin Juice avaa ajatuksia.
Ps. Juise ei ollu tyhmä, muttta joutui vaanituksi.
Ps. vaania..... - vanmainen
Ilmoittaa siitä Kimppakyytipalstalla! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764