Opetuslapset eivät tunteneet Juudasta.
Adventistit eivät myöskään tunne seurakunnassaan olevia juudaksia ja paimenia jotka jättävät laumansa.
Juudas seurakunnassamme
13
85
Vastaukset
- pyh!
Puhut potaskaa.
Olet sapatin vastustaja joka uskot ikuiseen piinaan.- pyh!
Hanki oma nikki!
- pyh!
pyh! kirjoitti:
Hanki oma nikki!
Hanki itse.
- pyh!
pyh! kirjoitti:
Hanki itse.
Sinä tässä varastat minun nikkini.
- pyh!
pyh! kirjoitti:
Sinä tässä varastat minun nikkini.
Sinä puhut potaskaa. Älä varasta.
Hei-
Hyvää viljaa ja helvetin ruokaa kasvaa rintarinnan ajan loppuun saakka; Matt 13.
Baana on liukas ja polku kaita ja kivikkoinen. Jyviä tien poskessa, kalliolla ja rikkaruohojen seassa ja harva hyvässä maassa.
Vanhurskas voi langeta San 24:16- jumalaton sortuu onnettomuuteensa lopullisesti.
Ihmisiä elää toistaiseksi erossa ryhmistä maantiteellisistä ja inhimillisistä syistä.
Siunauksia
Jari Laurila
keskustelija- Liukas A baana
Adventisteista pelastuu vain pieni osa eli lopunajan jäännös.
Pastoreilla on liukas kieli liukkaalla baanalla ja joukossa akanoita. Hel vetin ruokaa on paljon. - Burn Out
Liukas A baana kirjoitti:
Adventisteista pelastuu vain pieni osa eli lopunajan jäännös.
Pastoreilla on liukas kieli liukkaalla baanalla ja joukossa akanoita. Hel vetin ruokaa on paljon.Ja toiset palaa ulos jo ennen aikojaan.
- tulevaisuuden näky
Kumia palaa ja vauhtia piisaa, kunnes tulee äkkipysäys kun kaikki eväät on syöty ja rahat ja polttoaine loppu. Silloin panevat Iso-Britaniassa ja USA.ssa koulutuksensa saaneet lapun luukulle ja seurakuntalaiset jäävät oman onnensa nojaan, kuten niin useasti ennenkin.
- kuorsaus kuuluu
Eiköhän tämä ole jo selviö ainakin suomessa.
Seurakunnat on kuin nukkuneen rukous.
Kummallista asiassa on se, että vaikka Suomen adventtikirkon johdon mielestä asiat menivät mallikkaasti 70-luvun lopulla ja ehkä 80-luvun alkuvuosinakin, valistuneimmat maallikot näkivät synkkiä pilviä taivaalla, joka kirkon johdon mielestä oli ihan pilvetön.
Tapahtumien kulku on osoittanut, että johto reagoi liian hitaasti, jos ollenkaan, "ilmastonmuutokseen", josta ennusmerkit kyllä olivat nähtävissä, jos vaan viitsi "hiukan tsiigata ympärilleen", Protestilaulun sanoja lainatakseni.
Kulloinenkin unionin ja/tai piirikunnan johtaja lykkäsi ratkaisujen teon seuraajalleen, näin olen asian käsittänyt.
Siviilirohkeutta edellytettiin jäsenistöltä, vaikka johto ei näyttänyt esimerkkiä rohkeudesta.
Johto kavahti pa..an tonkimista, koska siitä olisi saanut vain kädet likaisiksi ja haiseviksi.
Oma ura oli tärkeämpi kuin kirkon menestys. Jos tähän sääntöön on ollut poikkeuksia, mielelläni lukisin niistä.- Opilliset syyt
Olen kyllä sitä mieltä, Tuomas-kuoma, että jäsenistö olisi äänestänyt jaloillaan siitä huolimatta, tonkiko johto silloin jo haisevia p-läjiä vaiko ei. Syyt exodukseen ovat usein olleet juurikin opilliset eli kun ihmiset ovat tajunneet, mistä opillisesta eksytyksestä on ollut kyse ja mihin loukkuun ovat menneet - eli silmät ovat avautuneet -, niin puljusta on lähdetty raikkaampien seurakuntien huomaan.
- pyh!
Opilliset syyt kirjoitti:
Olen kyllä sitä mieltä, Tuomas-kuoma, että jäsenistö olisi äänestänyt jaloillaan siitä huolimatta, tonkiko johto silloin jo haisevia p-läjiä vaiko ei. Syyt exodukseen ovat usein olleet juurikin opilliset eli kun ihmiset ovat tajunneet, mistä opillisesta eksytyksestä on ollut kyse ja mihin loukkuun ovat menneet - eli silmät ovat avautuneet -, niin puljusta on lähdetty raikkaampien seurakuntien huomaan.
Valheesi ei hetkauta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959