Jos edellytätte cookieiden käyttöä. kertokaa, minkä palvelun cookieitä vaaditte. Monilla on selaimessa kurasuotimia, joiden syy-yhteyden löytäminen on per****een työlästä noin epämääräisillä infoilla. Selainta piti vaihtaa, että tämänkin pääsi kirjoittamaan.
Cookiet
7
107
Vastaukset
- Huomasinpa vain
Automaattispammauksen estämiseksi Suomi24:n keksit pitävät olla päällä.
Ihan hyvä että ovat päällä, ei niistä meinaan haittaa ole.
- nyt ne tietää kaiken
Erilaisia selaimen lisäpalikoita löytyy pilvin pimein, joilla voi poistella pipareita tai niin osia. Onhan se aika jännää toisaalta, että foorumi, joka tarjoaa kaikille ns. avoimen väylän keskusteluun, haluaa seurata millä palstoilla on käyty ja mitä luettu. Konetunniste ainakin toki helpottaa sen seuraamista mistä mahdollinen spämmi tulee. Mitä hyötyä siitä sitten on, on kokonaan toinen asia.
- Johan Nyton
Tälläkin sivulla on NoScriptin mukaan 18 (kahdeksantoista) osoitetta, joilla on kova hinku saada kyylättyä minun tekemisiäni ja ties mitä muuta. Ei se enää tarvitse mennä minnekään !epämääräisille sivuille" saadakseen koneeseensa haittaohjelman. Kiitos vaan, minulla on jo yksi, ja se on Windows.
- Johan Nyton
Enkä tarkoita, että tämä sivusto olisi epämääräinen, mutta kuten sanottu, ei tarvitsekaan saadakseen koneensa toimimattomaksi ja tietonsa maailmalle ns ei-luotettaviin tietojärjestelmiin ja -järjestelmiin ja -järjestelmiin ja -järjestelmiin ja...
Tosiasia kuitenkin on ainakin omalla kohdallani, että jos en saa sivua toimimaan pienillä tietoturvaviilauksilla, unohdan sivun. Lopullisesti. - Johan Nyton
Johan Nyton kirjoitti:
Enkä tarkoita, että tämä sivusto olisi epämääräinen, mutta kuten sanottu, ei tarvitsekaan saadakseen koneensa toimimattomaksi ja tietonsa maailmalle ns ei-luotettaviin tietojärjestelmiin ja -järjestelmiin ja -järjestelmiin ja -järjestelmiin ja...
Tosiasia kuitenkin on ainakin omalla kohdallani, että jos en saa sivua toimimaan pienillä tietoturvaviilauksilla, unohdan sivun. Lopullisesti.Cookiet eivät toki ole se suurin yksityisyysongelma, mutta seurantaa kuitenkin.
Sori, että meni moneen viestiin.
- Suolityhjennys24.fi
Laita cookie päälle vain viestin lähetyksen ajaksi. Sitten pois päältä ja välimuistin tyhjennys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955