Missä asennossa kumppanin valtikka uppoaa helpoiten sykkivään ryppyreikään? Entäpä mikä on mielestäsi nautinnollisin asento?
Kivuttomin asento harrastaa homoseksiä?
13
4871
Vastaukset
- yfukgyikktf
noh noh alahan rauhoittua jo ja tuu naimaan mua suuhun ja peräreikääni
- hoitsu 100
Todella sairaita olette! Menkäähän idioo... hoitoon
- luonnollista, kaunis
No eipä sitä gay-miehellä oo pillua niin pakko sitä on panna persereikään tai suuhun tajuathan tuon itekin. Korva on liian ahdas ja matala reikä, samoin sierain.
- HOITAJAT .
HOIDOSTA EI OLE APUA JA HYVÄ ALOITUS.
- jock jock
olen homo junk junk
- löökäri
jock jock et ole.
- homotvitruun
Homous on sairaus!
- homousonsairaus
homous on sairaus!
- homousonsairaus
homousonsairaus kirjoitti:
homous on sairaus!
homous on sairaus
- syntisaatana
homous on sairaus
homous on synti
- Kakkonen on 1.
homous on sairaus
Taitaa sulla olla ongelmia oman identiteetin kanssa??
Tule vaan rohkeasti kaapistasi ulos. - Ruikulipojat
Kakkonen on 1. kirjoitti:
Taitaa sulla olla ongelmia oman identiteetin kanssa??
Tule vaan rohkeasti kaapistasi ulos.On se varmaan hienoo kun sattuu ripulipäivä,ja eikös näillä rööriroopeilla löysty paikat,että joka askeleella rusahtaa.Kyllä pitää olla sairasta!
- alaston ratsastaja
Minusta parhaalta kun toinen istuu esim.tuolilla ja itse asettuu takaperin hänen syliinsä alkaen ratsastaa liukkaaksi rasvatulla kalulla, oma heiluu ihanasti työntöjen tahdissa ja sitä on toisen helppo runkata samalla, siinä ei kauaa kestä kun tulee, molemmilta. Juuri äsken naitiin ja nyt on mällit pyllyssä sekä omat pussit tyhjänä orkun jälkeen, tuntui niin hyvältä ettei mitään rajaa, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774