Kannattaako parisuteita enää nykyään pahemmin ottaa vaavasti? Jospa vain olisi jokun nuoren naisen kanssa, mutta varmuuden vuoksi tapailisi paria muutakin varalla pidettävää.
Silloin pettäminen ei satu. Itse olen 25v. mies, jota pari exää petti muutaman kerran.
Nyt olen tutustunut muutamaan mukavaan tyttöön, mutta olen oppinut ettei kannata oikeasti kiintyä.
Ole vain kohtelias ja räväkkä ja puhu kauniita.
Mutta älä luota niihin syvemmin.
Ja katsele varmuuden vuoksi aina seuraavaakin, koska nykyään mikään ei pysy. Vain naisihmisten häilyvyys pysyy; jos olet pehmeä heitä kohtaan, he satuttavat. Jep. Helpompi elää kymmenenkin vuotta vaikka tällä lailla "pseudo-love" suhteissa... Jokainen suudelma voi tuoda petoksen.
Parempi olla valmis. :)
Naiset kiertoon...epäluotettavia ovat
7
1144
Vastaukset
- onenight
Uskon kuitenkin että on naisia jotka ottavat parisuhteen vakavissaan.
Olisi se tietty ihannetilanne että olisi pari "varanaista".Itse en kuitenkaan,tyhmä kun olen, kykene syrjähyppyihin joten minun kohdallani
siitä ei ole apua.
Tyydyn odottamaan sitä "oikeaa" kunnollista naista, jos hän on joskus tullakseen,siihen asti on vain pidettävä "pillit pussissa".- neito23
kun menettää uskon rakkauteen niin koko elämä on sillä pelattu.vai muutama varalla.
teet sit jollekin mukavalle tytölle saman mitä sulle tehtiin?koska usko,meitä aitoja ja ei pettäviä naisia on vielä olemassa.aika paljonkin. - Pate
neito23 kirjoitti:
kun menettää uskon rakkauteen niin koko elämä on sillä pelattu.vai muutama varalla.
teet sit jollekin mukavalle tytölle saman mitä sulle tehtiin?koska usko,meitä aitoja ja ei pettäviä naisia on vielä olemassa.aika paljonkin.Missä?
Haluan kannustaa sinua uskomaan itseesi ja parisuhteeseen. Mieti omaa osuuttasi tapahtuneeseen ja sitä mitä itse todella haluat.
Oletko itse valmis sitoutumaan?
Pelkäätkö yksin jäämistä?
Pitääkö sinulla koko ajan olla varalla toinen, jos yksi jättää?
Mitä, jos antaisit suhteelle aikaa kehittyä ja päättäisitte sitten yhdessä, haluatteko sitoutua.
Suhteen mahdollisesti päättyessä, mielestäni molempien osapuolten pitäisi myös käyttää aikaa toipumiseen, ennenkuin ryntää seuraavaan suhteeseen.
Jos itse uskallat olla aito ja rehellinen, uskon sinun löytävän samanlaisen kumppanin.
Kierrätys on nykyaikaa, mutta onneksi ainakin osa ihmisistä haluaa kestävämpiä vaihtoehtoja!
Ainakaan tällaisen varttuneemman "tädin" mielestä, ei mikään ole upeampaa kuin elää yhdessä sellaisen kumppanin kanssa, joka samaan aikaan on sekä paras ystävä että rakastettu.
Kannattaa etsiä, vaikkei heti löytäisikään!
Tsemppiä!- onenight
Hyvä optimisti-orvokki.Näin ajattelen minäkin.
Myös varttuneen"sedän" mielestä,paras ystävä on oma kumppani ja rakastettu.
Ikävä kyllä sitä omaa rakasta ei ole tullut vastaan ainakaan viellä.Toivossa eletään.
- bluepoem
Siis kyllä on selvästi nähtävissä se että, niin miehet kuin naisetkin tänäpäivänä etsivät onnea eikä niinkään elämää.
Vaatimukset on selkeästi mielessä kuin liiketaloudellisest tavoiteet.
Aika kiusallista on myös se että, jos joku suhtautuu vakavasti parisuhteeseen. Siis etsii seurtaa vanhaanmalliin "tositarkoituksela" niin sitä kyllä saa ettiä ihan rahuassa.
Tietenkin se positiivinen ensivikutelma on se mikä luomoaa ja sitten ehkä jaksetaan jonkin aikaa hyväksytään että on huonojakin päiviä.
Toisin päin ei homma toimi, kukaan ei usko että pohdiskeleva ja vastuuntuntoinen ihminen voisi jossakin vaiheessa suhdetta kokea myös iloa ja olla HAUSKA.
Ehkä me´olemme tuon ennsikohtaamisen vankeja. Hauskan pitää olla hauska ja pohdiskelijan pitää olla pohdiskelija koko suhteen ajan.
Tuota jos katsoo toisinpäin, niin nuo "karsinat" joihin toisemme asetamme ensitapaamisellamme, on se vankila joka pilaa monta suhdetta.
KOITTAKAA SIIS HYVÄKSYÄ SE ETTÄ JOKAINEN ILOITSEE, MUREHTII, ON EPÄILEVÄINEN JA RAKASTAA YKMS.
Näin voitte saavuttaa toimivan parisuhteen.
Iloista joulunaikaa :))) - Don Juanita
En itsekään pidä tavastani toimia mutta tunnen itseni suhteessa tilanteen herraksi vain silloin kun minulla on jo joku toinen (tai useampi) varalla roikkumassa. Tiedän että se on epävarmuutta, mutta olen vain päättänyt, että minuahan ei vedätetä, ja minuahan ei loukata. Isken ennemmin itse ensin kun odotan toisen iskua. Tiedän etten näin koskaan löydä todellista suhdetta, mutta so what, lose the highs but spare the lows.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022