Miten maallikko voi sairastua uupumukseen viettäessään adventistista Jumalan pyhittämää lepopäivää?
Adventismi menee yli ymmärryksen
6
<50
Vastaukset
- kjlöladsf löksdfölk
"maallikon sairastuminen"" ..... mitähän hait.
Uupumukseen sairatuneita on la- lepopäivän ja sunnuntai lepopäivän äärellä elämää ihmettelevien ääressä, jos aloittaja asiassa kompuroi katukiveyksiin.
Eräs "lääkräri" tuossa telkussa kertoi omasta uupumisestaa ja masennuksesaan, vaikka se hänelle oli ensin ihmetyksen aihe.
Eli .... ongelma ei ole "päivien vietto" vaan jossain muualla.
Ja tuolla tohtorilla oli asiat muutoin kondiksessa, mutta ehkä työ ja muu saattoi tehdä omat syynsä sille, että jokin vaati lepotilaa.
Näinollen uskon, että kuka tahansa, bushamannit, iloiset naurajat, ilmiantajat ja kaikki ihmisyys voi löytää itsensä bööniautti paikasta, ja siksi sen ääreen on tehty sairaaloihinkin omat osastonsa, jossa voi vetää henkeä.
Itselleni paikat on tulleet tutuksi, kun joku on jopa niin loppuun mennyt ,että maailmassa on itsetuhoisuus tullut lähelle.
Pikkasen on tarvinnut lähteä rinnallekulkuun.
Pisin matka on ollut jollekin maailmanihmiselle ollut jo vuosia kertoman matkanteon.
Eli luonteen sisäisyyskin voi olla asiaan se syy, jossa ei osata katsoa valoa kohti.- todisteet puhuvat
Todistetusti adventismi sapattina voi uuvuttaa pastorin ja maallikon.
Adventismista tulee mieleen hivuttava tauti. - pyh!
todisteet puhuvat kirjoitti:
Todistetusti adventismi sapattina voi uuvuttaa pastorin ja maallikon.
Adventismista tulee mieleen hivuttava tauti.Puhut potaskaa.
- pyh!
pyh! kirjoitti:
Puhut potaskaa.
Adventistipapit ovat palkattuja potaskanpuhujia.
Maallikolle sapatti voi olla uuvuttava päivä, mutta kuten monessa adventitiperheessä lapsetkin ovat todenneet ja ääneen lausuneet, että "onneksi sunnuntaina voidaan levätä".
- Kauhun kierteeseen
Ei ne lapset saa oikein sunnuntainakaan levätä kun ajattelevat jo kauhulla taas sitä tulevaa seuravan viikon lauantaipäivää.
Lapset ahdistuvat ja sairastuvat mieleltään. Tähän varmaan pastorikunta pyrkiikin.
Silloinhan lasta on helpompi käyttää henkisesti ja jopa fyysisesti hyväksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899