Pari päivää sitten tapahtui hassu juttu, olin kavereiden kanssa kävelyllä ja liikkumiseni meni hitaaksi ja kömpelöksi ja pelkäsin kaatuvani, samalla puhe meni ihan puuroksi ja tuntui kuin nenä olisi hävinnyt naamasta.
TT kuvissa ei näkynyt mitään ja minut päästettiin kotiin.
Nyt jäi vaivaamaan se, mikä tuo mahdollisesti oli ja voiko se tulla uudelleen. Pari vuotta sitten kaaduin polkupyörällä niin pahasti, että kypärä halkesi ja epäilen, että näillä asioilla voisi olla yhteys toisiinsa.
Mitä tuo parin päivän takainen juttu mahtoi olla ja voikohan sellaista tulla uudelleen eteen?
Ohimenevä aivojen verenkierron häiriö vai mikä olikaan
työikäinen
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690