Miten psykologia näkee tämän tapauksen; oksennan lattialle. Somatiikka; voi parkaa, oletko kovasti kipeä Psykologia; kuinka kehtaat oksentaa lattialle, wc on tuolla. Että olenko oikeassa?? Että näkemyseroja on.
Lattialle oksentaminen
6
194
Vastaukset
- Syytön syyllinen
>> Psykologia; kuinka kehtaat oksentaa lattialle, wc on tuolla
Ei vaan Psykologia kysysisi: Miksi oksensit lattialle?
Psykologiassa oletetaan, että kaikille ihmisen teoille on syy.- Onkooikein
Miten psykiatria tähän vastaisi?
- 15+20
Onkooikein kirjoitti:
Miten psykiatria tähän vastaisi?
Kysymyksillä ja loppupelissä kaikki on vanhempien syytä lapsuudesta asti.
- virus
15+20 kirjoitti:
Kysymyksillä ja loppupelissä kaikki on vanhempien syytä lapsuudesta asti.
Varsinkin äitien syytä.
- virus
Äitinä olen monesti siivonnut lasten oksennuksia makuuhuoneiden lattioilta. Lapset heräävät, kun heillä on vatsatauti, ja heitä oksettaa. Kerran Olin itse vatsataudissa ja minua oksetti, pieni poikani kysyi silloin minulta, että joutuuko hän nyt siivoamaan minun oksennukseni lattialta.
- Dr. Lecter
"Kerro mitä oksennuslammikon muodostama kuvio sinun mielestään esittää?"
Perinteisen käsityksen mukaan testi on projektiivinen menetelmä, jonka tulkinta perustuu käsitykseen tiedostamattomien mielikuvien vaikutuksesta havaitsemiseen. Uudemman tulkinnan mukaan testin tulkinta perustuu empiiriseen näyttöön psykologisista ja neuropsykologisista korrelaatioista, ja että menetelmä on suoritusperusteinen havainto-kognitiivinen ongelmanratkaisumenetelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764