Taas

Poisto

Huomasin taas poistetun yhden ketjuavauksen.
Ei kai täällä ole todella joku serifintapainen joka kyttää mitä kirjoitetaan.
Onkohan niin että vain nuo halipusuketjut saavat olla näkyvissä. Sentapaistenko kuvitellaan ainoastaan olevan vanhusväelle kuuluvaa aivojumppaa.

41

1827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyrkkä ole,sopiihan tänne kaikenlaisia.

Ihmettelen kyllä mistä nyt on kysymys.

• Ja se ensimmäinen oli aivan selvästi riitahakuinen aloitus ja jouti poistoon.

Jos olet seurannut viimeaikojen rähinöitä niin olet ehkä myös huomannut että vihdoinkin palstat ovat olleet suht. koht. rauhallisia.
      Se on onnistunut Ylläpidon suosiollisella avustuksella. Hyvä että osaavat ennakoida mitkä ketjut kehittyvät vikasuuntaan ja poistavat sellaiset heti alkuunsa.

Asioista voi olla eri mieltä mutta turhanpäiväinen provosointi on puuduttavaa.

• Se olikaan

Ylläpidon kaa hyvissä suhteissa.

• Onhan palsta kehittynyt ja hyva nain. Kun aloitin talla uudella palstalla ja yritin vastata minulle kohdistettuihin haukkumisiin kahdella palstalla, monilukuisiin sellaisiin, niin viestini poistettiin valittomasti, se ei ehtinyt edes palstalle nakyviin. Minulla on omat nakemykseni asiasta mutta olkoon nyt. Nakyykohan tamakaan?

• Se olikaan kirjoitti:

joka ei uskalla tulla omalla nimimerkillaan vastaamaan??????

• Se olikaan kirjoitti:

olen hyvissä suhteissa Ylläpidon kanssa.

Käy läpi viestit esim. Nyyssikoulu IV:ssä, niin näet mistä on kysymys.

• Miiruska
        Ruuneperi kirjoitti:

Onhan palsta kehittynyt ja hyva nain. Kun aloitin talla uudella palstalla ja yritin vastata minulle kohdistettuihin haukkumisiin kahdella palstalla, monilukuisiin sellaisiin, niin viestini poistettiin valittomasti, se ei ehtinyt edes palstalle nakyviin. Minulla on omat nakemykseni asiasta mutta olkoon nyt. Nakyykohan tamakaan?

Toivoisin tähän ykstoikkoiseen nikkilistaan jotain muitakin kirjottajia .
        ei taida oikein kukaan uskaltaa näille palstoille kirjotella .
        Täällä kun on niin vahvat ja kritisoivat kirjottajat ettei tänne voi tulla sanomaan monikaan yhtään mitään ,sen olen jo usein huomannut .
        Moni on tuosta asiasta ennen minua jo tänne ilmoitellut .
        Eipä muutosta tule siihen .
        Jos kerran uskaltaa niin ei varmasti uudelleen koskaan tai pitkään aikaan .
        Niin teiltä vakituisilta saa huutia ,siinä se syy

• mariamaija
        MdK-MdK kirjoitti:

olen hyvissä suhteissa Ylläpidon kanssa.

Käy läpi viestit esim. Nyyssikoulu IV:ssä, niin näet mistä on kysymys.

Oletko sinä täällä seriffinä, jotenkin pääsin siihen käsitykseen?

• mariamaija kirjoitti:

Oletko sinä täällä seriffinä, jotenkin pääsin siihen käsitykseen?

enkä tule olemaan palstan sheriffi.

• Miiruska kirjoitti:

Täällä kun on niin vahvat ja kritisoivat kirjottajat ettei tänne voi tulla sanomaan monikaan yhtään mitään ,sen olen jo usein huomannut .

tuohon yksitoikkoiseen nikkilistaan liitettäisiin Miiruska?
        Jos olet seurannut palstoja niin olet ehkä huomannut että Ylläpito on alkanut pitää huudinpitäjiä aisoissa. Siitä olemme kiitollisia ja toivomme enemmän rauhallisissa ja ystävällisissä merkeissä käytyjä keskusteluja. Aikaisemmin se oli täysin mahdotonta.

• Harmaa
        Miiruska kirjoitti:

Olen Miisukan kanssa samaa mieltä. Mahtaako enää uskaltaa tuoda omia ajatuksiaan esiin.

Harmaa.

• Miiruska kirjoitti:

tutkin(luin) nuo ketjut,mitkä nyt on loppuun viety ja pakko todeta, että ei montakaan kielteistä vastausta ,huomasin myös,että uusia käviöitä pyydettiin mukaan.

Kaikki eivät tulleet mukaan,syystä mitä ainakaan minä en tiedä,tyrmätty ei ainakaan.
        Olemme mielestäni onnistuneet pitämään ketjut"kiltteinä",siis jokainen voi osallistua,olipa mielipide tyhmä tai viisas.

Asiallisia ketjualoituksia on paljon ja jokainen voi uuden laittaa.
        Riitelyyn nämä palstat eivät ole soveliaita ,vaan mukavaan jutusteluun ja mielipiteiden vaihtoon.
        Annetaan kaikille mahdollisuus osallistua,myös
        meille mielestäsi "vahvoille" ,meistä tämä on kivaa.
        Miiruska,jos teet aloituksen,ainakaan minä en tule sitä häiritsemään,joten "hymyillään"

• eka
        SkillaN kirjoitti:

tutkin(luin) nuo ketjut,mitkä nyt on loppuun viety ja pakko todeta, että ei montakaan kielteistä vastausta ,huomasin myös,että uusia käviöitä pyydettiin mukaan.

Kaikki eivät tulleet mukaan,syystä mitä ainakaan minä en tiedä,tyrmätty ei ainakaan.
        Olemme mielestäni onnistuneet pitämään ketjut"kiltteinä",siis jokainen voi osallistua,olipa mielipide tyhmä tai viisas.

Riitelyyn nämä palstat eivät ole soveliaita ,vaan mukavaan jutusteluun ja mielipiteiden vaihtoon.
        Miiruska,jos teet aloituksen,ainakaan minä en tule sitä häiritsemään,joten "hymyillään"

sultahan tuli heti kielteinen päätös,että et osallistu,jos tänne joku uskaltaa tulla alottamaan,taijat olla niin ihteäs täynnä,että ie sovi kun sun vakiporukka ekkä myöskää vastaile juttutupalaisillekaan kun vaa omille vakioilles.
        mitä se kenelleen kuuluu jos täälä jokku kinastelee keskenää,vai pitääkö se olla aina päänsilitystä,tommosta jaaritelluu,joka ei oo mistää kotosi,vaioletteks te jo entuuestaan tuttuja,ettei siihen piiriin muut mahu,vaan haluatteko luoda todel lastenkammarin ja mielikuvitus palstaks nää.Ei ylläpito poista mittään viestii ellei pyyetä,eikä aina sittenkää. Ei poistannu mdk kirjotuksii aikoinaa eikä vieläkkää,ei se nyyssiopas mikkään hyvä tekele ole,kyl siinä sai rivien välist lukkee mitä ja ketä tarkotettii,pittääkö hän aiva tyhminä meit toisii,vai sitteerasiko jottain kirjailijaa taas,en tiiä enkä välitä,mie en täne kirjottele tään koomin,mut ku lueskeli näit nii tul vai mieleeni sannoo oma mielpitteeni.
        Olkoonki tää eka ja viimeine kerta,ku kirjotan,mutta lueskelen tosin. Hyväst ja näkemii.

• eka kirjoitti:

sultahan tuli heti kielteinen päätös,että et osallistu,jos tänne joku uskaltaa tulla alottamaan,taijat olla niin ihteäs täynnä,että ie sovi kun sun vakiporukka ekkä myöskää vastaile juttutupalaisillekaan kun vaa omille vakioilles.
        mitä se kenelleen kuuluu jos täälä jokku kinastelee keskenää,vai pitääkö se olla aina päänsilitystä,tommosta jaaritelluu,joka ei oo mistää kotosi,vaioletteks te jo entuuestaan tuttuja,ettei siihen piiriin muut mahu,vaan haluatteko luoda todel lastenkammarin ja mielikuvitus palstaks nää.Ei ylläpito poista mittään viestii ellei pyyetä,eikä aina sittenkää. Ei poistannu mdk kirjotuksii aikoinaa eikä vieläkkää,ei se nyyssiopas mikkään hyvä tekele ole,kyl siinä sai rivien välist lukkee mitä ja ketä tarkotettii,pittääkö hän aiva tyhminä meit toisii,vai sitteerasiko jottain kirjailijaa taas,en tiiä enkä välitä,mie en täne kirjottele tään koomin,mut ku lueskeli näit nii tul vai mieleeni sannoo oma mielpitteeni.
        Olkoonki tää eka ja viimeine kerta,ku kirjotan,mutta lueskelen tosin. Hyväst ja näkemii.

aina selitellä,mutta ymmärsit väärin.

Sain sen kuvan,että meitä kritisoitiin ja toivottiin uusia nikkejä mukaan,joten lupasin etten ,vanhana ,yksitoikkoisena nikkinä tuppaudu.

Minusta on kovin hauska ,että luet ketjuja ,mutta vielä mukavampi olisi ,jos ottaisit kantaa,omalla tavallasi.

Emme ole tuttuja ,mutta olemme oppineet "tuntemaan" ja se tässä juuri kivaa onkin,ollaan kuin sukulaisia keskenämme.
        Ainahan sukuun uusia tulee ja ovat tervetulleita.

p.s. kyllä minä olen itseäni täynnä,vähän ylipainoisesti,huh,huh.

• fiiuliN
        SkillaN kirjoitti:

Ettei jokaista kiinnosta tuollainen leikillisyys kovin pitkää aikaa.

Kun me tytöt kuitenkin olemme tuonne juttutupaan kokoontuneet niin vaikka joku asiallisen viestin aloittaisikin , ei kuitenkaan riitä osallistujia.
        Eihän sitä moneen ketjun aiheeseen riitä puhtia ja tarmoa, ei minulla ainakaan.
        Mutta mitä oikein tehtäisiin että saataisiin sopu säilymään, ja jokaiselle jotakin....

Ehdotuksia, ehdotuksia....

• eka kirjoitti:

on netillä.
        Siellä on myös Nyyssiväittelyn opas, jonka soveltaminen on parin vuoden aikana saanut täydellisen kaaoksen aikaan.
        Olet oikeassa että Nyyssiväittelyn opas ei ole hyvä tekele. Se mitä olen kirjoittanut siitä, on satiiria. Toivottavasti myös mennyt perille.

Meitä on muutama palstalainen, jotka otimme yhteiseksi asiaksi, että palstoille uskaltaisivat kaikki tulla, ei riitelemään vaan kaikessa sovussa keskustelemaan, hulluttelemaan, viihtymään. Tästä tavoitteesta tietää myös Ylläpito.

Asioista voi olla eri mieltä, mutta ei sen takia tarvitse haukkua toisia tolloiksi ja tyhmiksi.
        Tilaa täällä on varmasti kaikille. Sinullekin.

Niillekin, jotka rakastavat riitelyä, löytyy varmasti sopivia palstoja että voi päästellä paineita ja aggressioitaan. Uskoisin että vanhenevat ihmiset eivät kovin paljon sellaista "keskustelua" kaipaa.
        Jos minun kirjoituksiani ei ole poistettu, niin ei ilmeisesti ole ollut aihetta poistaa.

• fiiuliN
        MdK-MdK kirjoitti:

on netillä.
        Siellä on myös Nyyssiväittelyn opas, jonka soveltaminen on parin vuoden aikana saanut täydellisen kaaoksen aikaan.
        Olet oikeassa että Nyyssiväittelyn opas ei ole hyvä tekele. Se mitä olen kirjoittanut siitä, on satiiria. Toivottavasti myös mennyt perille.

Meitä on muutama palstalainen, jotka otimme yhteiseksi asiaksi, että palstoille uskaltaisivat kaikki tulla, ei riitelemään vaan kaikessa sovussa keskustelemaan, hulluttelemaan, viihtymään. Tästä tavoitteesta tietää myös Ylläpito.

Asioista voi olla eri mieltä, mutta ei sen takia tarvitse haukkua toisia tolloiksi ja tyhmiksi.
        Tilaa täällä on varmasti kaikille. Sinullekin.

Niillekin, jotka rakastavat riitelyä, löytyy varmasti sopivia palstoja että voi päästellä paineita ja aggressioitaan. Uskoisin että vanhenevat ihmiset eivät kovin paljon sellaista "keskustelua" kaipaa.
        Jos minun kirjoituksiani ei ole poistettu, niin ei ilmeisesti ole ollut aihetta poistaa.

Kysynpä vain, otatko jokaisen tervetulleena vastaan, myös kiistakumppanisi?

• fiiuliN kirjoitti:

Kysynpä vain, otatko jokaisen tervetulleena vastaan, myös kiistakumppanisi?

kaikki ovat tervetulleita! Tietääkseni minulla ei ole ollut muita kuin yksi "kiistakumppani", sillä varauksella että nimettömänä esiintyneet rakit eivät ole saaneet pelkkää päänsilitystä. :-)

• ellumari
        fiiuliN kirjoitti:

Ettei jokaista kiinnosta tuollainen leikillisyys kovin pitkää aikaa.

Kun me tytöt kuitenkin olemme tuonne juttutupaan kokoontuneet niin vaikka joku asiallisen viestin aloittaisikin , ei kuitenkaan riitä osallistujia.
        Eihän sitä moneen ketjun aiheeseen riitä puhtia ja tarmoa, ei minulla ainakaan.
        Mutta mitä oikein tehtäisiin että saataisiin sopu säilymään, ja jokaiselle jotakin....

Ehdotuksia, ehdotuksia....

Minun mielestäni täällä palstoilla on ollut viime aikoina mukava ja leppoisa ilmapiiri.
        Se melkein painajaismainen tunnelma ,mikä aikanaan vallitsi on saatu poistumaan ja luulen, että se pysyykin pois, kunhan jokainen kohdallaan on valmis ylläpitämään sovinnolisuuden henkeä.
        Se "koulutusvaihe",jolloin mihin asiaan tahansa kantaaottaminen oli "tietämättömän höpinää", on toivottavasti taakse jäänyttä, aikaa minkä ei soisi koskaan palaavan.
        Juttutuvan puolella on kyllä joidenkin mielestä jonninjoutavaa höpötystä, mutta kyllähän sellaisen höpötysketjun suosio puhuu omaa kieltään, eikö?
        On paljon ketjuja missä voi puhua asiallisesti ja sen oman "järkevän" ketjun avaaminen on aina mahdollista.

• ullapulla
        ellumari kirjoitti:

Minun mielestäni täällä palstoilla on ollut viime aikoina mukava ja leppoisa ilmapiiri.
        Se melkein painajaismainen tunnelma ,mikä aikanaan vallitsi on saatu poistumaan ja luulen, että se pysyykin pois, kunhan jokainen kohdallaan on valmis ylläpitämään sovinnolisuuden henkeä.
        Se "koulutusvaihe",jolloin mihin asiaan tahansa kantaaottaminen oli "tietämättömän höpinää", on toivottavasti taakse jäänyttä, aikaa minkä ei soisi koskaan palaavan.
        Juttutuvan puolella on kyllä joidenkin mielestä jonninjoutavaa höpötystä, mutta kyllähän sellaisen höpötysketjun suosio puhuu omaa kieltään, eikö?
        On paljon ketjuja missä voi puhua asiallisesti ja sen oman "järkevän" ketjun avaaminen on aina mahdollista.

sopiva paikka ratkoa erimielisyyksiä --JUTTUTUPA on ihana paikka rentoutua ja leikkiä vaikka mitä ? Nyt on Joulun aikaa ja mehän ollaan riemulla laittamassa sitä kuntoon .:):)
        Siksi olen tykännytkin käydä siellä kun ei puututa toistemme puutteisiin --vaikka ei meillä sellasia onneksi olekkaan siellä :):):)

• fiiuliN
        ullapulla kirjoitti:

sopiva paikka ratkoa erimielisyyksiä --JUTTUTUPA on ihana paikka rentoutua ja leikkiä vaikka mitä ? Nyt on Joulun aikaa ja mehän ollaan riemulla laittamassa sitä kuntoon .:):)
        Siksi olen tykännytkin käydä siellä kun ei puututa toistemme puutteisiin --vaikka ei meillä sellasia onneksi olekkaan siellä :):):)

Josko olisi syytä avata myöskin juttutuvan vastakohtainen tupa?
        Nimeksi voisi laittaa vaikka "Pulmahuone":D

• ellumari
        ullapulla kirjoitti:

enkä poksissakaan.
        Näissä molemmissa paikoissa jää niin sanotusti suustaan kiinni, joten täytyy mennä sitten oikein juttusille.
        Tänään olen tehnyt noin neljä tuntia siivous apua siskoni kodissa. Vein mattoja pihalle ja imuroin, vaikkakin ajattelin samalla, että mitäköhän varten, sillä siellä oli minun mielestäni ihan siistiä.
        Enhän minä kotonani viitsisi ottaa imuria esille noin siistissä huushollissa, mutta olemmekin siskon kanssa aivan erilaisia. Hän on pikkutarkka tip top tyyppi ja minä enemmänkin boheemi.

• ellumari
        fiiuliN kirjoitti:

henkilökohtaisia pulmiani yksin, tai oikein pitkäaikaisen ystäväni kanssa.
        Enkä oikein voisi suositellakaan ongelmistaan puhumista täällä palstoilla, sillä ollessaan avoin altistaa itsensä "väärinkäytöksen" kohteeksi joutumiselle.

FiiuliN, minkälainen sellainen pulmahuone mielestäsi olisi?

• fiiuliN kirjoitti:

kun olen ollut huomaavinani että joittenkin tekisi mieli aloittaa riitely, mutta se ei nyt vaan onnistu näillä näkymillä.

Viime vuonna asetin Roskakorin pystyyn. Tarkoitus oli, että sen otsakkeen alle voisi kirjoittaa mikä milloinkin pännii. Ja kun kori tulisi täyteen roskaa niin pyytäisimme Ylläpitoa tyhjentämään sen.
        Mutta silloin leviteltiin roskat ympäriinsä, niinkuin todellisuudessakin näkee.

Olisikohan nyt kokeilun arvoinen juttu jos avattaisiin sellainen ketju, mihin saisi purkaa sydäntään, kirjoittaa mikä ottaa kupoliin, ehkä se helpottaisi jos saisi vapaasti vuodattaa sappeansa, mutta "kiltit" ketjut saisivat olla rauhassa?

Mikä lapselle nimeksi? Valitusvirret? Ottaa pannuun? Voi itku -!

• ellumari kirjoitti:

enkä poksissakaan.
        Näissä molemmissa paikoissa jää niin sanotusti suustaan kiinni, joten täytyy mennä sitten oikein juttusille.
        Tänään olen tehnyt noin neljä tuntia siivous apua siskoni kodissa. Vein mattoja pihalle ja imuroin, vaikkakin ajattelin samalla, että mitäköhän varten, sillä siellä oli minun mielestäni ihan siistiä.
        Enhän minä kotonani viitsisi ottaa imuria esille noin siistissä huushollissa, mutta olemmekin siskon kanssa aivan erilaisia. Hän on pikkutarkka tip top tyyppi ja minä enemmänkin boheemi.

niin samanlaiset siskot? :-)
        Minun siskoni kulkee perässä oikomassa sohvan pintaa, jos siihen jää kuoppa, pöyhii tyynyt, oikoo maton rimpsut... ;-D

• ellumari
        MdK-MdK kirjoitti:

niin samanlaiset siskot? :-)
        Minun siskoni kulkee perässä oikomassa sohvan pintaa, jos siihen jää kuoppa, pöyhii tyynyt, oikoo maton rimpsut... ;-D

kun kysyin häneltä, että olemmeko me siskon kanssa varmasti "koko" siskoksia. Ettei äidillä vaan olisi ollut syrjähyppyä kun toinen sisaruksista on pikkutarkka nipottaja ja toinen oikea "hällä väliä kintaalla viittaaja."

Kysymys oli hyivn, hyvin tahditon ja siskoni ei ikimaailmassa olisi mennyt sellaista päästämään suustaan, niin että puheetkin meillä ovat erilaisia.

• ellumari kirjoitti:

enkä poksissakaan.

hyvä ystävätär,joka käydessään kohentelee paikkoja ,aivan huomaamattaan.
        Milloin tuntuu muruja jalan alla,milloin pyyhkäistään pölyt pöydältä,y.m.

Olen niin tottunut siihen ,että en häiriinny.
        Tuo riitely palsta voisi olla hyvä idea,
        mutta tulisiko niitä riitoja,no tietysti,jos pistäytyisivät Juttutuvassa,verenpaine kipuaisi ylös ,sitten siirryttäisiin,Paineet pihalle,ketjuun,ja taas olisi hyvä.

Eikun siitä kokeiluun.

• ellumari kirjoitti:

kun kysyin häneltä, että olemmeko me siskon kanssa varmasti "koko" siskoksia. Ettei äidillä vaan olisi ollut syrjähyppyä kun toinen sisaruksista on pikkutarkka nipottaja ja toinen oikea "hällä väliä kintaalla viittaaja."

Kysymys oli hyivn, hyvin tahditon ja siskoni ei ikimaailmassa olisi mennyt sellaista päästämään suustaan, niin että puheetkin meillä ovat erilaisia.

Sisareni ei alentuisi puhumaan savon murretta, ei ikinä! Mutta hän kyllä osaa piikitellä että huono suomenkielentaitoni on teeskentelyä, olenhan asunut naapurimaassa vaan n 40 vuotta, itseltään hävisi savon murre muutamassa kuukaudessa!

• ellumari
        MdK-MdK kirjoitti:

Sisareni ei alentuisi puhumaan savon murretta, ei ikinä! Mutta hän kyllä osaa piikitellä että huono suomenkielentaitoni on teeskentelyä, olenhan asunut naapurimaassa vaan n 40 vuotta, itseltään hävisi savon murre muutamassa kuukaudessa!

tänään sanoinkin siskolleni, että hän osasi lapsesta asti näyttää vanhemmillemme kuinka kiltti ja kuuliainen hän on(nyt se kattelee tätä kotonaan)
        Minä sanoin ja tein hölmön hommia ja tunnustinkin ne reilusti,kun sisko ei yhtä ainutta kertaa jäänyt kiinni mistään pahan teosta.
        Olisin kyllä voinut käräyttää hänet monta kertaa, mutta en viitsinyt.

Olipa kiva kun sai sanoa kerrankin mitä ajattelee!

• exR
        ellumari kirjoitti:

tänään sanoinkin siskolleni, että hän osasi lapsesta asti näyttää vanhemmillemme kuinka kiltti ja kuuliainen hän on(nyt se kattelee tätä kotonaan)
        Minä sanoin ja tein hölmön hommia ja tunnustinkin ne reilusti,kun sisko ei yhtä ainutta kertaa jäänyt kiinni mistään pahan teosta.
        Olisin kyllä voinut käräyttää hänet monta kertaa, mutta en viitsinyt.

Olipa kiva kun sai sanoa kerrankin mitä ajattelee!

Älä nyt kumminkaan mua käräytä, mulla on jo mokatili pullollaan!

• ellumari
        exR kirjoitti:

Älä nyt kumminkaan mua käräytä, mulla on jo mokatili pullollaan!

minä olen reilun sorttista tyyppiä.
        Enkä kyllä tiedäkään sinun missään mokanneen.

Jospa kertoisit!Tästä taisikin kehittyä juuri sellainen FiiuliN ehdottama pulmapalsta, missä saa ratkoa ongelmia.

• exR
        ellumari kirjoitti:

Jospa kertoisit!Tästä taisikin kehittyä juuri sellainen FiiuliN ehdottama pulmapalsta, missä saa ratkoa ongelmia.

No, onhan noita itsekullakin jotain, mutta pidetään ne meidän keskeisinä. ( Jo sen Tellunkin vuoksi)

Kuulokkeista tulee hyvää musaa, rähinöidäänkö joskus kotona?

Jotain piti vielä sanoa, mutta sekin meni jo....
        Niin sehän se oli, että mulla on se arvaa harmittaako-ketju, käyn sitten siellä jos tarvetta ilmenee.
        Moikka!

• älä kerro
        ellumari kirjoitti:

Tämä leiki -lääkäri Ellumari,laukkaa ketjusta toiseen urkkimassa normaaleiden ihmisten asioita.

• Ellu vaan
        exR kirjoitti:

No, onhan noita itsekullakin jotain, mutta pidetään ne meidän keskeisinä. ( Jo sen Tellunkin vuoksi)

Kuulokkeista tulee hyvää musaa, rähinöidäänkö joskus kotona?

Jotain piti vielä sanoa, mutta sekin meni jo....
        Niin sehän se oli, että mulla on se arvaa harmittaako-ketju, käyn sitten siellä jos tarvetta ilmenee.
        Moikka!

Kiinostas tietää, minkä ikäinen olet. Kirjotuksesi tuntuu niin kakaramaiselta ja on täynänsä virheitä.

• exR
        Ellu vaan kirjoitti:

Kiinostas tietää, minkä ikäinen olet. Kirjotuksesi tuntuu niin kakaramaiselta ja on täynänsä virheitä.

....sinullekin! Oha nota vihreitä tull tehneksi.Sinäkin!

• Liisapien

Lukiessani tätä ketjurimpsua piti oikein käydä uudestaan katsomassa palstan nimi. "Taas" (70 ).En ymmärrä yhtään mitään koko tohinasta. Noin neutraali otsikko ja niin paljon tunteita. Ehkä olisi pitänyt käydä täällä useammin ymmärtääkseen närkästystänne. Kun niitä poistettuja ei ole nähnyt, ei voi ottaa kantaa. Yritän parhaani pysyäkseni kärryillä.

• exR

Miksi todellakin?

• Ellu vaan
        exR kirjoitti:

Miksi todellakin?

Mistä muuten olet saanut päähäsi leikkiä eri nikeillä Ingalill.

• ja muuttajat

Sitähän minäkin ihmettelin. Eihän tässä ketjussa ole ainuttakaan 70 stä. Osin työssä vieroksuttuja kuten tämmä mikä Ellulin. Nämä ovat täällä niinkuin piilossa ja lekkivät kuuropiiloa.

• exR
        Ellu vaan kirjoitti:

Mistä muuten olet saanut päähäsi leikkiä eri nikeillä Ingalill.

Leikin ihan itseäni van.

• putosit
        ja muuttajat kirjoitti:

Sitähän minäkin ihmettelin. Eihän tässä ketjussa ole ainuttakaan 70 stä. Osin työssä vieroksuttuja kuten tämmä mikä Ellulin. Nämä ovat täällä niinkuin piilossa ja lekkivät kuuropiiloa.

????????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe