Olisi Alvar K.:n aika

Palstan yhtena "lahteneena" rohkenen pyytaa Sinua palstalle kirjoittamaan.

Toisetkin palstalaiset yhtynevat toivomukseeni!?

18

1523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helena04

Samaa mieltä olen kanssasi. On jo aika, rekisteröitynä tai ilman: Alvar K, tule tarinoinesi palstalle!

• ja hänen tapansa kertoa asioista niin, että ihan voi elää sen jutun mukana kuvitelmisaan, niitä on todella ikävä.

Kaivattu on ja kuulosteltu, toivottukin ja siksi minäkin kysyn, miksi et palaa, Alvar K ?

• Rituli
        kirjar kirjoitti:

ja hänen tapansa kertoa asioista niin, että ihan voi elää sen jutun mukana kuvitelmisaan, niitä on todella ikävä.

Kaivattu on ja kuulosteltu, toivottukin ja siksi minäkin kysyn, miksi et palaa, Alvar K ?

J.R:lla on kieltää jonkun henkilön kirjoittamasta
        näille palstoille?

Tämä on vapaa maa, eikä sensurointia tässä
        suhteessa ole.

• Rituli kirjoitti:

J.R:lla on kieltää jonkun henkilön kirjoittamasta
        näille palstoille?

Tämä on vapaa maa, eikä sensurointia tässä
        suhteessa ole.

J.R on onko hän vanha kirjoittelija,minun aikana en ole huomannut.
        Hänkö vain "tulee" sheriffiksi ?

Alvar on minustakin miellyttävä kirjoittelija,yhdyn samaan kuoroon.

Harmi ,että emme voi pakottaa,toivomme ja odotamme.

• mieluusti ;D

onhan sitä ehtinyt jo kaivata ja useaan kertaan pyydettiinkin takaisin ,ei ole näkynyt ja sehän on surullista .
      Toivotaan että käy edes joskus täällä Alvari jotain juttelemassa kertomassa .
      Minä niin tykkäsin lukea niitä kirjotuksia niitä tarinoita ja havaintoja sitä kokemusta sitä kivaa tyyliä kirjottaa asioita ja tapahtumia ja huumoria siinä.
      Voi hyvin Alvari K ja tule vain kirjotteleen vielä jotain sinulla on asioita meille.

• Sini-vuokko

Hei pitkästä aikaa.Olen ollu muissa maisemmissa
        ja taasen tulin käymään tänne,ei siellä ole masiinoita missä mie olen suurimman osan aikaani.
        Mutta nyt kun olen lukenut tässä näitä viestejä,
        niin teillä menee oikein mukavasti,ja sopu on säilynyt,pieni neuvo vain säilyttäkää sama tyyli.
        Tuosta maalaismiehestä,en tiedä miksi yhdistän hänet Alvariin,aivan tuntuu samalta henkilöltä kun lukee hänen viestejään,joissain viesteissä hän kertoo samallalailla,vaikka ei vaimostaan kerrokkaan.Anteeksi jos olen väärässä,mutta kun molemmat ovat niin hyviä,samanlaisia siis.
        Terve taas ja minun täytyy jatkaa matkaa.

• fiiuliN
        Sini-vuokko kirjoitti:

ja taasen tulin käymään tänne,ei siellä ole masiinoita missä mie olen suurimman osan aikaani.
        niin teillä menee oikein mukavasti,ja sopu on säilynyt,pieni neuvo vain säilyttäkää sama tyyli.
        Tuosta maalaismiehestä,en tiedä miksi yhdistän hänet Alvariin,aivan tuntuu samalta henkilöltä kun lukee hänen viestejään,joissain viesteissä hän kertoo samallalailla,vaikka ei vaimostaan kerrokkaan.Anteeksi jos olen väärässä,mutta kun molemmat ovat niin hyviä,samanlaisia siis.

Miksi kaivata juuri AlvarK:ta.
        Täällä on paljon hyviä kirjoittajia ja asiallisiakin.
        Maalaismies tosiaan muistuttaa teksteillään entistä AlvarK:ta

• Sini-vuokko kirjoitti:

Kyllä voisin yhtyä ajatuksiisi,on tämä Maalaimies todella Alvarin tuntuinen,ja onneksi hän on.
        Tuo ajatus kumoutuu vasta,jos Alvar astuu joukkoomme.

Onpas jännää.
        Mukavaa Sini-vuokko kun pistäydyit,ehditkö pikku-jouluun,Juttutupaan?

• ellumari
        Sini-vuokko kirjoitti:

Olen hyvin pitkän aikaa mielessäni yhdistänyt Alvarin ja Maalaismiehen. Sitäkin varten, että olisiko Alvarin kaltainen herrasmies jättänyt sydämettömästi vastaamatta palstalaisten kaipaaviin huhuiluihin.
        Ei,kyllä hän vain on eri nimisenä seurassamme.
        Kohteliaisuus ja naiset huomioiva tyyli kiinnitti huomiotani jo "Alvarin" lähtöä ennen.
        En muista mitä sanoin hänelle - ja muistaakseni vain kerran vaihdoimme pari sanaa, mutta hän vastasi minulle heti hyvin korrektisti ja sitä eivät valitettavasti kaikki herrasmiehetkään välttämättä tee.
        Katsotaanhan nyt!

• muoripa vain
        ellumari kirjoitti:

Olen hyvin pitkän aikaa mielessäni yhdistänyt Alvarin ja Maalaismiehen. Sitäkin varten, että olisiko Alvarin kaltainen herrasmies jättänyt sydämettömästi vastaamatta palstalaisten kaipaaviin huhuiluihin.
        Ei,kyllä hän vain on eri nimisenä seurassamme.
        Kohteliaisuus ja naiset huomioiva tyyli kiinnitti huomiotani jo "Alvarin" lähtöä ennen.
        En muista mitä sanoin hänelle - ja muistaakseni vain kerran vaihdoimme pari sanaa, mutta hän vastasi minulle heti hyvin korrektisti ja sitä eivät valitettavasti kaikki herrasmiehetkään välttämättä tee.
        Katsotaanhan nyt!

aivan on eri ihmiset Alvarin ei ole onneks tarvinnut leikkiä kuten monet muut vaihdellen nikkiään .
        Toivotaan että Alavari tulee takaisin tunnen hänet heti jos kirjoittaa tänne

• ellumari
        muoripa vain kirjoitti:

aivan on eri ihmiset Alvarin ei ole onneks tarvinnut leikkiä kuten monet muut vaihdellen nikkiään .
        Toivotaan että Alavari tulee takaisin tunnen hänet heti jos kirjoittaa tänne

Eikä Maalaismies ole "maamies", niinkuin sinä muori kirjoitit (vahingossa tietenkin)

Maalaismies on tavallaan sellainen herrasmiesviljelijä, joka on maalainen ja ei kuitenkaan ole.

Minä en osaa selittää. Sekoilen aina sanoissani kun pitäisi ilmaista jokin asia lyhyesti...tulee tälläistä epäloogista höpinää. Ei siis ihmekään, että joku on joskus sanonut, että mummot höpäjää.

• Helena04

"Paita ja peppu" ilmaisu ei kuullosta lainkaan hassummalta ja tarkoittaa siis samalla lailla asioista ajattelevia. Mainitsemasi henkilöt eivät kuitenkaan ole ainoita "samanhenkisiä" ihmisiä. Moni meistä on varmaan löytänyt eri asiayhteyksissä itselleen tällaisen anonyymin ajattelijaystävän. Minä ainakin ja ilahtunut. Varmaan sinäkin.

HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ!

• Tämä

kovasti kaivatun tuntuinen kaveri ole edelleenkin täällä joukossamme.

• kirjar taas ilman postimerkkiä

Antaisimmeko Alvar koon ratkaista itse onko nimellänsä mukana vai ei? Nautitaan kaikkien tekstien sisällöstä ja kuvauksen tunnelmasta, eikä niin painoteta sitä kuka sen kirjoittaa.
        Kaikki me olemme salanimen suojassa täällä, eikä nimen ole väliä, tekstihän meille viestittää onko kirjoittajalla jotain sanomistakin, ei se millä nimellä, tai kuka viestin on lähetettänyt.

Jos Alvar K haluaa olla/tulla palstoille toisella nimellä, suokaamme se yksityisyyden suoja myös hänelle.
        Jätetään arvailut sikseen, tunnelmoidaan hyvin kirjoitettujen tapahtumien kuvausten ja kerronnan
        elävyyden mukana, sen mukaan mitä täällä kulloinkin kirjoitettuna näemme, eikä etsitä ensiksi tietoa kirjoittajasta, onko tuttu vai ei.

Ensimmäistä kertaa sivulle kirjoittavallakin kun voi olla mielenkiintoista kerrottavaa.

Tämä vain oma mielipiteeni, vaikka Alvarin tarinointia kaipaankin, sellaisena kuin se oli ennen hänen poistumistaan.
        Herkistyn vieläkin. Sisältörikkaista tarinoistaan kiitos.

• Maalaismies*

Alvar K. mainitaan kotikaupunkinsa historiassa yhtenä muiden merkkimiesten rinnalla. Olen viettänyt hänen seurassaan moniaita iltoja lämmintä rommitotia maistellen ja sikaria poltellen. Kuunneltuani hänen tarinoitaan, tunnen voivani samaistua häneen enemmän kuin ehkä kehenkään muuhun ihmiseen.

-Löin vahingossa kiinni tarina-arkkuni kannen, se meni lukkoon ja avain jäi sisäpuolelle, nauroi Alvar K. minulle kysyessäni, miksi hän ei ole palannut palstoille ihmisten toivomuksista huolimatta. Vara-avain arkkuun on olemassa, mutta kuten tiedät, sitä ei ole helppo löytää.

-Jatka sinä puolestani, pyysi Alvar K.! Kerro terveiseni suurenmoisille ihmisille, joista opin pitämään jääden heitä kaipaamaan.

• onnistunut,Alvarin tovomuksen suhteen.

Arvailla en halua,mutta viesteissäsi olet onnistunut.
        Lämminhenkistä on kertomasi ja voin aistia sikarin tuoksunkin.
        Itse en tupakoi,enkä pidä tupakan tuoksusta,(hajusta)mutta sikaarin tuoksu joskus on nenulle mieluinen.

On aina mukava lukea viestisi,tietää ,että sieltä ei tarvitse odottaa loukkauksia,siihenhän olemme pyrkineet.
        Mielistelyä tämä ei ole,tapani on puhua "sydämmestä",jos tarvitsee tulee myös toisenlaista tekstiä,mutta ketään en minäkään halua saattaa noloon tilanteeseen.

Jospa se vara-avain löytyy joskus.

• Olet todella Alvar K:n arvoinen terveisten välittäjä! ;-)

• tyttöjen avuksi tullessasi, en vieläkään lausunut ajatuksiani, koska uskoin että joskus se salaisuus paljastuu kuin varkain.
        Jäljistään mies tunnetaan, sanoihinsa tartutaan ja viisaiksi havaitaan.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2349
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      33
      1745
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1584
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1387
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe