uusi versio kiertomäntä moottorista

näksifäksi

Kannattaa klikata goolesta kirtomäntä moottorin uusi rohkea tuleminen,sieltä löytyy vankkel mootorista poikkeavan tekniikan animaatio videokin,olisi mukavaa kuulla mielipiteitä,palstalla kun voisi olla moottorin ammattilaisiakin.

9

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olly

En ole löytänyt yhtään videota, missä tuon sinänsä hienon moottorin varsinaista ongelmaa olisi ratkaistu. Palotila ei vaan tahdo olla tiivis, joten öljyvuodot ovat isoja.
      Alaväännön puutehan on jo ratkaistu pienellä ahtimella.

• näksifäksi

Löytyy googlesta nimellä kiertomäntä moottorin uusi rohkea tuleminen,ei tarkoita läppää.

• Kumpi?
        näksifäksi kirjoitti:

Löytyy googlesta nimellä kiertomäntä moottorin uusi rohkea tuleminen,ei tarkoita läppää.

Kiertomäntä, ja moottorin rohkea uusi tuleminen ei tarkoita läppää. Onko se läppä?

• näksifäksi
        Kumpi? kirjoitti:

Kiertomäntä, ja moottorin rohkea uusi tuleminen ei tarkoita läppää. Onko se läppä?

Ei se läppä ole,se oli vain lyhvesti ilmaistu että ei ole läppämäntä kun joku tarjosi sitä.

• 11+3

Ei vankkel vaan wankel. Kiertomäntämoottori on yhdyssana, ei siis kirjoiteta "kiertomäntä moottori".

• martta00

nimenomaan näin, tarkkana pitää olla. 11 3 saa multa

• näksifäksi
        martta00 kirjoitti:

nimenomaan näin, tarkkana pitää olla. 11 3 saa multa

Saanko puhelinnumeron

• Näitä "mullistavia" innovaatioita ilmestyy aina tasaisin välein ja kaikkien ensisijainen tarkoitus näyttää olevan imuroida hyväuskoisten irtorahat "tuottavan innovaation kehittämiseen".

ensimmäinen huomio kiintyy geometrian ongelmallisuuteen, männän kehällä on vain kaksi pistettä, jotka seuraavat kiinteästi sylinterin seinämää, toinen erottaa pako-ja imukanavat ja toinen sattuu keskelle palotilaa !
      Palotila on luonnollisesti muotoiltavissa mäntään, mutta kuinka tiivistetään pinta, jonka kosketus irtoaa säännöllisesti kun ongelmaa ei ole pystytty ratkaisemaan edes jatkuvassa kosketuksessa oleville pinnoille (Wamkel).
      lisänä on Wankelistakin tuttu männän jäähdytys ja palotilan ongelmallinen muoto, jotka tässä ratkaisussa näyttävät vieläkin pahemmilta.

Moottori varmaankin tuhisee, mutta tuskinpa Wankelin ongelmat poistuvat jos ongelmia entisestään vaikeutetaan, ainoa muutos näyttäisi olevan että työtahteja on 3 / 2 kampiakselin kierrokselle, kun Wankelissa vain 1.

http://www.motouutiset.fi/fi/moottoripyorat/uutiset/1479/Kiertomäntämoottorin-uusi-rohkea-tuleminen.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      44
      2043
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1281
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1078
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      952
    Aihe