Onko porukka vankilassa kuinka kunnioitettua sakkia?
Varmaan mielistelijää riittää ympärillä.
Cannonball onko ns. kova porukka?
8
406
Vastaukset
- Gonggin kinggi
Säälikatseita. Tyhmää porukkaa kun jäävät kiinni
- kakolan luku
Olaanko me nähtu koggilla kiggi?
- Takiton-76
Näin kaduntallaajan näkökulmasta asiallista porukkaa. En halua ottaa kantaa mihinkään rikoksiin, mihin joku yksittäinen henkilö CMC:stä on mahdollisesti syyllistynyt. Käyttäytyvät herrasmiesmäisesti normikansalaisia kohtaan, joten ei pahaa sanaa omasta puolestani. Klubilla Alppilassa olen käynyt pari kertaa ja erittäin siivosti siellä ollaan. Ei todellakaan tule naapurustosta valituksia metelistä tms. päinvastoin, kerho tuntuu jopa rauhoittavan naapurustoa. Sen olen muutaman kerran nähnyt, että vittuillaan porukalle tietämättä asioista mitään. Värejä kannattaa kunnioittaa, ellei oikeasti ole parempaa syytä olla tekemättä toisin. Ja jos on sitten kannattaa varautua sen mukaisiin seuraamuksiin. Omasta puolestani: antaisin olla rauhassa.
- hahahahah55
Paskanmarjat! Olet tyypillinen mielistelijä, joita aloitta tarkoitti. Itselläni on kolme kohtaamista kyseisten pellejen kanssa ja jokaisella kerralla poistuin kävellen paikalta, vaikka porukalla päälle kävivätkin. Syy kimppuun käymiselle oli se, etten suostunut heidän persettä nuolemaan, kuten sinä, vaan vastasin heidän aloittamaan provosointiin perääntymättä.
- hah..ime anna
Tallipillun selityksiä.
- kivoi ne on heheh
hah..ime anna kirjoitti:
Tallipillun selityksiä.
Kyllä tosiaankin kuulostaa wannabetussulta.
- Pohjalta ylös
Ei mikään ihme jos aina välillä kiinni jäävät jostakin.Tiedän muutaman jengiläisen kautta rantain ja jos samanlainen huumeiden ja pillereiden syöminen on jatkunu, kun jengiin on menny, niin en yhtään ihmettele jos kiinni rikoksista jäävät.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712